• Hallo iedereen!

    Het is alweer zover, het is donderdagavond!
    Dat betekent dat er vanaf 8 uur Duco's radio is met uren muziek en vooral: jóúw verzoekjes!
    Luister op ducoradio.no-ip.org, en vraag gelijk je favoriete nummer aan!

    Tot bij de radio,
    Duco


    I'll give you pleasure, I'll give you Duco

    Je komt echt alleen maar op Quizlet om reclame te maken voor je radio hé?


    Your make-up is terrible

    Inderdaad! Is daar iets op tegen? Ik heb een aantal luisteraars van Q, vandaar.


    I'll give you pleasure, I'll give you Duco

    Hahaha, lol. Radio dit, radio dat...
    Hoe veel topics heb ik nu al van jou gezien?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik ga luisteren. :'D

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 19:21 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Duckers schreef:
    Inderdaad! Is daar iets op tegen? Ik heb een aantal luisteraars van Q, vandaar.

    Quizlet is geen site voor alleen maar reclame.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Duckers schreef:
    Inderdaad! Is daar iets op tegen? Ik heb een aantal luisteraars van Q, vandaar.

    Nou, eigenlijk wel ja.


    Your make-up is terrible

    Jo Duco, vanavond kom ik mooi mee presenteren!

    Laat hem lekker man, jullie hebben er toch geen last van?

    Jawel, anders zou ik het niet zeggen. :'D Zoals Demustachana al zei is Quizlet geen site voor alleen maar reclame.


    Your make-up is terrible

    Michelle, waar heb je last van dan? Er zijn genoeg mensen die het leuk vinden om eraan herinnerd te worden dat hij radio heeft . Anders zou ik het zelf ook vergeten XD

    Hazell schreef:
    Michelle, waar heb je last van dan? Er zijn genoeg mensen die het leuk vinden om eraan herinnerd te worden dat hij radio heeft . Anders zou ik het zelf ook vergeten XD

    Van mij mag hij best reclame maken, hoor, maar zoals ik al zei is Quizlet niet alleen dáár voor.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ooh nee maar hij chillt hier ook rond hahahaha, lekker socializen :P Quizlet is voor leuke dingen en zijn radio maakt reclame voor Quizlet omdat hij het vaak noemt, ik snap het probleem niet :P

    Luister gewoon een keer gezellig mee!


    I'll give you pleasure, I'll give you Duco

    Hazell schreef:
    Ooh nee maar hij chillt hier ook rond hahahaha, lekker socializen :P Quizlet is voor leuke dingen en zijn radio maakt reclame voor Quizlet omdat hij het vaak noemt, ik snap het probleem niet :P

    Komt voornamelijk omdat de enige berichten -op het forum, dan- van hem zag, over zijn radio gingen. No offence, verder :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ah oke, maar die ander maakt er wel een probleem van. Volgens mij heeft dit te maken met Quizlet radio :P Ze zijn wel op de site geweest zelf, anders vroegen ze ook niet naar de middelen die Duco gebruikt voor zijn radio :P