• I'm dating Niall Horan. It's true.
    Groot nieuws vandaag. Lieke Wijgers, ja mensen, dé Lieke, is vandaag om 15:23 Nederlandse tijd gespot met een blonde jongen. Er is nog niet veel bekend, maar volgens bronnen straalde hij een bonk van energie uit. Kwam dit door Lieke?
    Vandaag om 18:56 Nederlandse tijd is de blonde jongen, die eerder deze middag al in de buurt van Lieke werd gespot, gespot voor haar huis! Terwijl het sneeuwde ging hij in de dikke sneeuw laag liggen en maakt er een mooi plaatje in. Vervolgens verklaarde hij, haar de liefde! Hij klom om de pijp van Lieke haar huis, op naar haar kamer, terwijl hij een roos in zijn hand had. Toen Lieke het zag, schrok ze, ze was blij verrast. Gauw opende ze het raam en trok hem naar binnen.
    Als we de laatste bronnen moeten geloven, en als we luisteren naar ooggetuigen, kunnen we blij nieuws naar voren brengen! De blonde jongen en Lieke hebben verkering! Morgen hoort U meer!

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 22:18 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Lieke, om te reageren op je reactie in het vorige topic. Natuurlijk luister ik Little Mix <333


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    musicsmylife schreef:
    Ben ik de enige die geen vrij krijgt van sneeuw?
    Meh.

    Ik ook niet hoor. Ik mag alleen tien minuten later de les nog in komen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    moet verder aan surprise... (doeg)


    Say you love me, and the silence will set you free.

    Het moet morgen trouwens juist niet hard sneeuwen, want dan gaat de NS vervelend doen.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Bandieri schreef:
    Het moet morgen trouwens juist niet hard sneeuwen, want dan gaat de NS vervelend doen.

    Ik hoop het voor je. ;)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Skynobi schreef:
    (...)
    Ik hoop het voor je. ;)

    Dank je, al zal het waarschijnlijk weinig uithalen :')


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    I'M DONE. FINALLY.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Bandieri schreef:
    (...)
    Dank je, al zal het waarschijnlijk weinig uithalen :')

    Stomme NS soms (eigenlijk vaak) ook.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Skynobi schreef:
    (...)
    Stomme NS soms (eigenlijk vaak) ook.

    Maak er maar altijd van :')


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Bandieri schreef:
    (...)
    Maak er maar altijd van :')

    Eigenlijk wel, ja. Als ik volgend jaar ga studeren, ga ik naar Amsterdam. Naar de HvA. Dan moet ik met de bus of de fiets, hangt er vanaf waar ik zin in heb, met de trein en met de metro. Maar ik kan er ook voor kiezen om alleen met de bus en metro te gaan. Vanuit Almere kan ik tenminste nog een beetje makkelijk in A'dam komen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Gedouched


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Novembre schreef:
    (...)
    Goede Nederlands toets Sarah! (:
    Het ging over dubbel en enkel, je moet het verbeteren


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Ik bid voor de persoon - Lieke blijkbaar - die dit topic heeft geopend. En ook stiekem voor mezelf. Want als het echt zoveel gaat sneeuwen, YAY! GEEN NLT TOETS!
    En ook een autsj, Mara die vol op haar bek gaat in de straat (daar wordt niet gestrooid, loop hem altijd eerst helemaal uit voordat ik op m'n fiets stap, want anders lig ik er zo naast)


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    WearyEyed schreef:
    Ik bid voor de persoon - Lieke blijkbaar - die dit topic heeft geopend. En ook stiekem voor mezelf. Want als het echt zoveel gaat sneeuwen, YAY! GEEN NLT TOETS!
    En ook een autsj, Mara die vol op haar bek gaat in de straat (daar wordt niet gestrooid, loop hem altijd eerst helemaal uit voordat ik op m'n fiets stap, want anders lig ik er zo naast)

    Als het al een beetje glad is, ga ik eigenlijk automatisch met de bus. Dan val ik in ieder geval niet op m'n plaat.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    WearyEyed schreef:
    Ik bid voor de persoon - Lieke blijkbaar - die dit topic heeft geopend. En ook stiekem voor mezelf. Want als het echt zoveel gaat sneeuwen, YAY! GEEN NLT TOETS!
    En ook een autsj, Mara die vol op haar bek gaat in de straat (daar wordt niet gestrooid, loop hem altijd eerst helemaal uit voordat ik op m'n fiets stap, want anders lig ik er zo naast)
    Ik wil geen sneeuw, ik wil het laatste uur niet missen want daar krijg ik nog wat info over de examens, En ik wil het eerste uur niet missen want dan gaan we een film kijken met zelfgemaakte 3D-brillen.

    EN dan moet ik wel naar alles daar tussen gaan


    Mijn username is een kopje, geen plaat