• I'm dating Niall Horan. It's true.
    Groot nieuws vandaag. Lieke Wijgers, ja mensen, dé Lieke, is vandaag om 15:23 Nederlandse tijd gespot met een blonde jongen. Er is nog niet veel bekend, maar volgens bronnen straalde hij een bonk van energie uit. Kwam dit door Lieke?
    Vandaag om 18:56 Nederlandse tijd is de blonde jongen, die eerder deze middag al in de buurt van Lieke werd gespot, gespot voor haar huis! Terwijl het sneeuwde ging hij in de dikke sneeuw laag liggen en maakt er een mooi plaatje in. Vervolgens verklaarde hij, haar de liefde! Hij klom om de pijp van Lieke haar huis, op naar haar kamer, terwijl hij een roos in zijn hand had. Toen Lieke het zag, schrok ze, ze was blij verrast. Gauw opende ze het raam en trok hem naar binnen.
    Als we de laatste bronnen moeten geloven, en als we luisteren naar ooggetuigen, kunnen we blij nieuws naar voren brengen! De blonde jongen en Lieke hebben verkering! Morgen hoort U meer!

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 22:18 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hallo!
    IK HEB IJS-VRIJ!
    Of nouja, na-zolaat-rijden-de-bussen-niet-vrij. Vandaar dat alles na het vijfde uitviel, en ik heb het vijfde altijd een tussenuur, dus ik was het vierde uit! YAY!


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    HAHA DIE BEGINPOST. =D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    230710 schreef:
    HAHA DIE BEGINPOST. =D

    LISSELS!
    Hai.


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    HOI. EXAMEN GING KUT.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    230710 schreef:
    HOI. EXAMEN GING KUT.

    Ik had een 4.4 voor Latijntoets van woensdag, en ik stond al een 4.8 gemiddeld. Leuk hea -.-
    MAAR NLT TOETS GING NIET DOOR DOOR SNEEUWVRIJ!


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    WearyEyed schreef:
    Hallo!
    IK HEB IJS-VRIJ!
    Of nouja, na-zolaat-rijden-de-bussen-niet-vrij. Vandaar dat alles na het vijfde uitviel, en ik heb het vijfde altijd een tussenuur, dus ik was het vierde uit! YAY!

    Vandaar dat jij alsnog zo vroeg op t toopic kon zijn, jou kluisje is dan wel bij het rustige deel maar ik kon er echt niet doorheen komen!(en ik moest op Femke, Merel en Lisa wachten)

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 14:19 ]


    "Some people care too much, I think it's called love" - A.A. Milne

    We hebben geen melkchocoladerepen in huis, dus nu ben ik chocolade die ik voor Sinterklaas heb gekregen aan het eten. Ik heb niet genoeg chocolade gekregen om mij hier niet druk om te maken, starks is al m'n chocola op!


    "Some people care too much, I think it's called love" - A.A. Milne

    WearyEyed schreef:
    (...)
    Ik had een 4.4 voor Latijntoets van woensdag, en ik stond al een 4.8 gemiddeld. Leuk hea -.-
    MAAR NLT TOETS GING NIET DOOR DOOR SNEEUWVRIJ!


    Geweldig. :'D
    Lol nee, veel succes met komende toetsen dan! (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    HOI TESSA.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    HEY MELIS (K)


    "Some people care too much, I think it's called love" - A.A. Milne

    Die choco-munten zijn echt irritant om te eten, je moet ze de hele tijd open wriemelen en meestal krijg je de munt er niet heel uit...


    "Some people care too much, I think it's called love" - A.A. Milne

    YT is weer verandert, en ik moet adobe weer bijwerken... *dinosauriër geluiden*


    "Some people care too much, I think it's called love" - A.A. Milne

    TessaRose schreef:
    Die choco-munten zijn echt irritant om te eten, je moet ze de hele tijd open wriemelen en meestal krijg je de munt er niet heel uit...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    TessaRose schreef:
    YT is weer verandert, en ik moet adobe weer bijwerken... *dinosauriër geluiden*


    Haha lol. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb vandaag als laatste van een hele refter m'n examen gekregen. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.