• Ik loop achter alle kinderen aan en voelde me bang. Waarom moest ik naar deze school? Zo vervelend was ik toch ook niet? Ik moest gaan zitten en luisteren maar kreeg niks mee. Ik keek verbaasd om me heen en zag allemaal foto's van mensen die net deden alsof ze toverkrachten hadden. Ik glimlach even als ik me bedenk hoe ze die gefotoshopt hebben. Ik voel dat er aan mijn arm getrokken wordt en kijk naar het meisje naast mij. 'Zo groot en machtig wil ik ook worden, en jij?' vraagt ze met grote ogen. Was die foto echt?

    Dit verhaal gaat over een groep jongeren die naar een kostschool gestuurd worden. Slechts een paar weten waarom en wat ze moeten doen. De rest hoort daar zelf achter te komen. De school is bedoeld om je krachten of gave's goed verder te ontwikkelen. Bijna geen enkel kind dat daar komt weet dat hij/zij de kracht of gave heeft en moet daarom ook veel leren. Als iedereen eenmaal weet hoe ze de kracht een beetje beheersen komen ze erachter dat de school ook een duistere kant heeft. Ze voelen zich ook anders, ze zijn minder hun zelf. Ze houden allemaal helemaal niet meer van dezelfde dingen als eerst, ze voelen zich alleen nog maar aangetrokken door de kracht of de gave.

    Regels:

    meer dan 4 regels per post
    16+ mag
    Geen perfecte personages
    Maximaal 2 personages per persoon
    Alleen ik of MinimuisBeta mogen een nieuw topic openen
    off-topic graag tussen haakjes ( ) { } [ ]

    Rollen:
    Kinderen die naar deze school worden gestuurd (tussen de 15 en 20)
    Daaronder:

    Jongens:
    David Thomas Harrin || 0o7
    Sky William Heath Joseph St. James || Squib
    Nickolas Rodrigues || Nyan
    Jonathan "Jonas" Nathaniël Mason|| 0o7
    Micheal Anderson || Nyan


    Meisjes:
    Emma Simmons || MinimuisBeta
    Phoebe Oakley || SupahBaby
    Hunter Mia Howe || Squib
    Lilith “Lil” Victoria McDevitt Rider
    Snow Evans Huaso



    Graag invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Kracht of gave:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Dier(dat mag, hoeft niet):
    Zo ja van dier ook uiterlijk, naam en kracht gave:
    Hobby's:
    Extra:
    Zonodig extra extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 16:06 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    als Rider haar rol heeft ingevuld gaan we beginnen. De rollen van de leraren en Directeur heb ik weggehaald omdat nog niemand eentje wou. Als je van gedachten veranderd mag het altijd nog.

    Naam: Jonathan "Jonas" Nathaniël Mason
    Leeftijd: 18
    Kracht of gave: Als Jonathan iemand ziet kan hij die gene in de toekomst zien. Voorbeeld: Hij ziet iemand en weet dat hij daar later goede vrienden mee word.
    Karakter: Jonathan weet al heel lang wat zijn gave is omdat zijn ouders ook allebei een gave hebben. Daarom ligt hij misschien iets voor op de rest, maar hij schept daar nooit over op. Zijn ouders hebben connecties bij de school en daardoor word hij soms voorgetrokken. Nooit heeft hij verkeerde vrienden door zijn gave, en met vriendinnetjes weet hij ook altijd zuinig te zijn. Niet dat Jonas niet wild is. Het liefst feest hij het hele jaar door, hij is alleen wel bang voor de gevolgen.
    Uiterlijk:





    Dier: Een wolfje, Revolver
    uiterlijk en gave:


    Revolver kan praten met mensen, waardoor Jonathan wordt gewaarschuwd voor gevaar omdat wolven nou eenmaal een veel beter gehoor en betere ogen hebben.

    Hobby's: alles op een board, gitaarspelen, breakdance, mountainbiken, spelen met Revolver en lol maken met zijn vrienden.
    Extra: Omdat hij de toekomst van mensen kan zien, leeft hij een beetje in de toekomst.
    Zonodig extra extra: Hij is bi.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 13:33 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Isz mijn andere jongen ook goed,of heb je liever dat ik er maar 1 heb ?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Helemaal goed, je mag toch twee personages?

    Trouwens, ik vind het wel grappig dat de jongens in de meerderheid zijn, meestal zijn dat de meisjes.


    Spoiler alert: you will save yourself

    ik zou graag nog een meisje aanmaken maar ik heb al twee personages


    Remember to be ridiculous.

    ^^ hahah inderdaad,maar ik dach omdat hij er nog niet opstaat,dat je hem niet goed vond


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ik maak misschien nog een meisje aan, maar moet nu eerst studeren. Ik zie nog wel ;)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sorry Squib, maar regels zijn regels, en zometeen gaat iedereen om een uitzondering vragen

    Nyan, sorry dat ik hem er nog niet bijgezet heb, was een vergissing.


    Spoiler alert: you will save yourself

    is niet erg ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nog één meisje en we gaan beginnen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    moet ik ze anders even snel aanmaken?
    Ik zal daarna wel verder studeren, dan kunnen de andere beginnen ;)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Voel je niet gedwongen, maar het zou wel fijn zijn.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Naam: Snow Evans
    Leeftijd: 17
    Kracht of gave: Ze kan illusies opwerpen. bv. zo kan ze iemand laten denken dat hij in een eenzame woestijn staat, terwijl hij gewoon in de klas zit.
    Karakter: Snow is heel mysterieus en op zichzelf. Ze heeft nooit veel vrienden gehad en is niet zo goed in sociaal contact, vooral omdat velen haar manier van kijken eng vinden.
    Uiterlijk:


    Ze heeft sneeuwwit haar en heel lichte blauw-grijze ogen. Ze kan mensen heel intens aankijken, alsof ze zo door hun ziel heen kijkt. Maar veel van die, misschien wel, enge schijn, wordt teniet gedaan door haar grote. Ze is altijd de kleinste van haar klas en moet steeds naar mensen op kijken.
    Dier(dat mag, hoeft niet):


    Zo ja van dier ook uiterlijk, naam en kracht gave: Blue
    Hij is Snow haar enige vriend. Wanneer hij mensen heel graag heeft, kan hij contact met ze leggen via hun gedachten. Hij spreekt dus in hun hoofd en kan beelden en zo doorsturen.
    Hobby's: Paardrijden en lezen. Ze houdt ervan om zich via een boek in haar eigen wereld terug te kunnen trekken. Verder houdt ze ook van kunstschaatsen.
    Extra: Ze is een wees en werd opgevoed in een duur weeshuis. Blijkbaar moet er ergens familie van haar zijn, die toch nog betaald, want anders zou ze daar al lang niet meer mogen verblijven hebben. Aangezien het meer op winst dan op een goede behandeling van de kinderen werd toegespitst.
    Zonodig extra extra: Snow heeft het niet zo op lichamelijk contact gesteld.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 14:28 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naam: Lilith “Lil” Victoria McDevitt

    Leeftijd: net 17

    Kracht of gave: Energie vampirisme: Iemands levensenergie stelen/uitzuigen meestal door aanraking of handoplegging op de borst. Hierdoor kan het slachtoffer binnen enkele seconde van een jong gezond iemand veranderen in een oud iemand en zelfs sterven. Andersom kan deze energie in sommige gevallen ook weer teruggeplaatst worden waardoor het leven weer teruggegeven wordt en de persoon zich weer herstelt. Een hogere vorm van energie vampirisme is het geestelijke vampirisme waarbij geen eens aanraking met het slachtoffer nodig is en de overdracht over grote afstand kan plaatsvinden als aanval. Door oefening zal Lil deze hogere vorm van energie vampirisme ook kunnen gebruiken.

    Karakter: Lil is een persoon waar je nooit zeker van weet of ze nou wel of niet de waarheid spreekt. Als ze je echt mag en om je geeft, zou ze nooit tegen je liegen, maar verder heeft ze geen problemen met een leugentje. Lil kan een ongelooflijke bitch zijn en heeft nooit echt de neiging om mensen te helpen die ze toch niet kent. Al zal ze wel wat meer haar best doen, nu ze zonder haar standaard vriendengroepje naar een andere school moet.
    Eigenlijk was Lil een schattig lief meisje, maar haar ouders hadden altijd ruzie en dat hebben ze op haar afgereageerd. Nu woont Lil alleen nog met haar vader, want haar moeder is op onbekende wijze plotseling gestorven. Lil is er heilig van overtuigd dat haar vader iets te maken heeft met de dood, maar kan dit niet bewijzen.
    Door haar jeugd is Lil zo koel en bitchy geworden. Op deze manier durven mensen minder snel onaardige dingen tegen of over haar te zeggen en werd ze op haar oude school bewonderd en was ze populair. Het maakte Lil alleen niet echt gelukkig.
    Alleen haar beste vriendin wist dit alles en met haar kon ze dan ook goed praten. Ze zal haar dan ook heel erg gaan missen.

    Uiterlijk:





    Dier(dat mag, hoeft niet): Een Siberische tijger

    Zo ja van dier ook uiterlijk, naam en kracht gave: Azizu heeft geen kracht. Lil heeft de kleine tijger gewoon gevonden, toen ze mee moest met haar vader voor zaken. Het kleine tijgertje zijn moeder was vermoord door stropers en door hem mee te nemen, heeft ze hem gered van zijn ondergang. Aangezien haar vader heel rijk is, kon hij ervoor zorgen dat ze hem mee mocht nemen. Het tijgertje is nu nog klein, maar zal spoedig groot worden. Hij zal Lil altijd beschermen.

    Hobby's: Zingen, Fotografie en op haar vorige school was ze ook cheerleader, maar dat is niet haar favoriete hobby. Het was meer omdat al haar populaire vriendinnen dat ook deden en het daar dus gezellig was.

    Extra: Lil is blij dat ze bij haar vader weg kan, maar vind het maar vreemd dat ze naar een kostschool wordt gestuurd.

    Zonodig extra extra: Lil haar vader is een heel rijk zakenman die hoogstwaarschijnlijk de dood van haar moeder op zijn geweten heeft. Hoewel Lil nooit gebrek heeft aan spullen, is ze toch niet gelukkig.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 17:18 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Topic 1!


    Spoiler alert: you will save yourself

    Mag ik misschien mijn kracht nog veranderen?
    Aangezien we die toch nog niet besproken hebben bij het 1ste topic


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!