• We gaan op school een actie doen voor Serious Request en iedereen moet een idee bedenken om geld in te zamelen voor Serious Request.
    Vorig jaar zijn we alleen gaan bowlen.

    Maar ik heb dus echt geen flauw idee wat we kunnen doen.

    Hebben jullie dit ooit gedaan? Zo ja, wat hebben jullie dan gedaan?

    Heeft iemand een idee wat ik kan doen?

    Alvast bedankt.

    .x


    we danced all night to the best song ever.

    Wij hebben vorig jaar een stel jongens geholpen en met de hele klas kerstliedjes gezongen voor de leraren. Was best leuk!

    hebben ik nog nooit gedaan maar misschien
    gaan hardlopen in een kerstpak of kerts muts en iedereen zich door iemand laat sponseren? en per rondje dat je loopt een bepaald bedrag krijgt
    wedstrijd gaan doen wie de mooiste kerstman/vrouw is en wie het meeste geld ophaalt is de mooiste?
    ik hoop dat het je helpt! x

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 16:25 ]


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Hoe is bowlen een actie voor Serious Request? :'D
    Maar uhm, een sponsorloop, dingen verkopen, collecteren, idk.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Beorn schreef:
    Hoe is bowlen een actie voor Serious Request? :'D
    Maar uhm, een sponsorloop, dingen verkopen, collecteren, idk.



    Was niet echt een actie, maar geld dat we ervoor hebben betaald was voor Serious Request :)


    we danced all night to the best song ever.

    Wij gaan dit jaar een feest voor ouders en leraren organiseren. Het is voor ouders en leraren omdat die relatief meer geld te besteden hebben dan leerlingen. We hebben gevraagd aan een aantal artiesten op school om op te kunnen treden (je moet een apart kaartje voor zo'n optreden kopen omdat we 2 zalen mogen gebruiken) en voor de rest is het gewoon een dansfeest. De hele klas moest 2/3 flessen meenemen, dus dat scheelt geld, maar eten moeten we van de omzet afhalen.
    Als de leraren en ouders binnen komen, moeten ze een strippenkaart voor eten en drinken kopen (10 euro) dus je snapt wel dat het lekker aantikt!
    Zo'n feest organiseren is dus een goed idee, alleen moet de hele klas (of klassen) wel goed meedoen en de taken verdelen.
    Veel plezier en succes met wat je ook gaat doen!


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Bierwedstrijd houden. Elke gedronken pils gaat naar Serious Request :'D.
    En lols, Enschede is een gekkenhuis. Maar er zijn churros. Churros zijn win/


    No growth of the heart is ever a waste

    Wij hebben de nacht van 23-24 november 12 uur lang op school gezeten! Je kon je laten sponsoren, en dat geld gaat naar Serious Request.
    We hebben dingen zoals cupcakes bakken, just dance, yogo, spooktocht, pingpongen, voetballen op een verdieping etc gedaan de hele nacht. Opzich super leuk en je bent 12 uur lang wakker voor een goed doel. (:
    We hebben intotaal 5600 euro opgehaald, en we waren met 200 leerlingen en 20 docenten ofzo (:

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 18:10 ]

    blackbride schreef:
    hebben ik nog nooit gedaan maar misschien
    gaan hardlopen in een kerstpak of kerts muts en iedereen zich door iemand laat sponseren? en per rondje dat je loopt een bepaald bedrag krijgt
    wedstrijd gaan doen wie de mooiste kerstman/vrouw is en wie het meeste geld ophaalt is de mooiste?
    ik hoop dat het je helpt! x


    •*• Lululu •*•