• Echt dafuck. Waarom zou je dat willen?

    EDIT:
    Incredulity schreef:
    Dit heb ik net gelezen? Het is wel al een aantal maanden oud, dit artikel maar oke.

    Het is dus niet waar. Helaas voor de necrofielen daar :Y)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 19:00 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Anguish schreef:
    (...)

    In sommige staten van Amerika is het toegestaan seks te hebben met bepaalde dieren. Ik zou het daar eens proberen!:Y)

    Is verboden nadat iemand overleed na sex met een paard


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)
    Is verboden nadat iemand overleed na sex met een paard


    Hahah- Uh Oh, Whut?!


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    (...)

    Hahah- Uh Oh, Whut?!


    De menselijke anus en rectum is niet bestand tegen penetratie door een penis van paardenformaat.


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)
    Is verboden nadat iemand overleed na sex met een paard


    Haha. Die filmpjes keken jongens in mijn klas altijd in de tweede. One man one, nog iets :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kwijt schreef:
    (...)

    Hahah- Uh Oh, Whut?!


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Dus... binnenkort is seks met doden daar toegestaan, terwijl homoseksualiteit bij de wet verboden is? Het spijt me, maar volgens mij hebben de Egyptenaren die dat hebben bedacht ze toch echt niet allemaal op een rijtje. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Dus... binnenkort is seks met doden daar toegestaan, terwijl homoseksualiteit bij de wet verboden is? Het spijt me, maar volgens mij hebben de Egyptenaren die dat hebben bedacht ze toch echt niet allemaal op een rijtje. (no_chears)


    Pretty is just a pretty word.

    Als homo seks hebben met een dode man, wordt dat gedoogd?


    No growth of the heart is ever a waste

    Sytze schreef:
    Als homo seks hebben met een dode man, wordt dat gedoogd?

    Denk het niet.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Eikebah


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Apocalyptic schreef:
    Ew. Ew ew ew. En zo respectloos ook.


    Tell me about it, stud.

    Wtf. Echt ziek dit.
    & Vind 't best raar aangezien Egyptenaren grotendeels moslim zijn (dacht ik toch) en in de Islam is dat dus echt niet toegestaan.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Square schreef:
    Dus... binnenkort is seks met doden daar toegestaan, terwijl homoseksualiteit bij de wet verboden is? Het spijt me, maar volgens mij hebben de Egyptenaren die dat hebben bedacht ze toch echt niet allemaal op een rijtje. (no_chears)


    Vatican Cameos

    Tja eh, je hebt gekken rondlopen..


    Always follow your heart, it tells what you truly want the most.

    Wait.... what?