• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.


    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 15:56 ]


    Your make-up is terrible

    Uchiha schreef:
    (...)
    I could talk about this forevvah. Herpderp, I still feel like kissing a girl. WAAROM?!
    Crap moet werken lol.

    Dat heet interesse en nieuwsgierigheid :Y) Try it if you can -wbw-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Trouwens, korte vraag, misschien heel dom, maar wat is de lijst hierboven, met 'Dominant', 'Submissive' en 'Maagd', nou ja, die laatste weet ik wel ;P


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    Trouwens, korte vraag, misschien heel dom, maar wat is de lijst hierboven, met 'Dominant', 'Submissive' en 'Maagd', nou ja, die laatste weet ik wel ;P

    Als je dominant ben, ga je de baas spelen. En submissive betekent iets als onderdanig. (:


    Save me from myself.

    Lostwithiel schreef:
    (...)
    Als je dominant ben, ga je de baas spelen. En submissive betekent iets als onderdanig. (:

    Jep, dat dus. Als je dominant bent bepaal je wat er gebeurd in bed en moet de submissive naar je luisteren en al je commando's opvolgen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik schop dit topic weer eens omhoog, omdat ik zeker weet dat er mensen zijn die vragen hebben of dingen willen vertellen. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    nah, op dit moment niet... still single :p

    And no burning questions...

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 22:37 ]

    mismi schreef:
    nah, op dit moment niet... still single :p

    And no burning questions...

    No burning questions are still questions, just not that important :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ohja, is het altijd zo dat de man na de seks niet opgewonden meer is voor een poosje?

    (Slither>Folklore)

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 22:44 ]


    You are beautiful, you are love.

    Oh misschien kan Newell veranderd worden in Odina? En jup nog steeds bij maagd.. Ben van plan dit ook nog lang zo te houden :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    No burning questions are still questions, just not that important :Y)
    haha true.. maar nee heb even geen vragen over seks haha :p

    Folklore schreef:
    Ohja, is het altijd zo dat de man na de seks niet opgewonden meer is voor een poosje?

    (Slither>Folklore)

    Uuuh, bij mij niet echt. Ik ben wel ff uitgeput voor een tijdje, maar ik kan best opgewonden zijn :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Folklore schreef:
    Ohja, is het altijd zo dat de man na de seks niet opgewonden meer is voor een poosje?

    (Slither>Folklore)


    De meeste mannen hebben vaak wel een pauze nodig na de seks. Na een poosje kunnen ze vaak nog wel een keertje. ^^ *Sometimes I just love to be a woman*


    Bad decisions make good stories.

    ColoredPaws -> ForestGirl


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Folklore schreef:
    Ohja, is het altijd zo dat de man na de seks niet opgewonden meer is voor een poosje?

    (Slither>Folklore)


    Valt wel mee, na 5 minuten kan mijn vriend er alweer tegenaan. :')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Colfer --> Galinda


    But I still have this faith in the truth of my dreams.