Hoe hard ik ook mijn best doe, om altijd vriendelijk te blijven, om sociaal te blijven , om altijd leuk en behulpzaam over te komen, er zal toch altijd mensen op de wereld zijn de je niet mogen. Dat doet mij veel pijn. Mij plagen. pesten, geestlijk mishandelen, kleineren, schelden. dat deden jullie, niet iedereen, maar diegene weten donders goed over wie ik het heb. Waarom oh waarom? wat heb ik jullie ooit aan gedaan? Ik was en ben altijd vriendelijk tegen over iedereen. Maar toch kunnen jullie het niet laten , om haatberichtejs naar mij te sturen om mij te kleineren om mij uitteschelden van alles en nog wat, hebben jullie gedaan. Ik als klein meisje die naar school tie liep, en mijn tas werd afepakt en al het inhoud werd in de prullenbak gekiept.Ik als klein meisje die altijd gepest werd. al ben ik nu weizer, volwassener de pijn zit nog in mijn hart. En steeds ben ik bang dat ik zulke mensen weer tegen zal komen.Ik zal jullie het nooit vergeven. en ja post maar weer negatieve opmerkingen ..... Ik wou dit even kwijt zodat sommigen kunnen realizeren waarmee ze bezig zijn.
Hartelijk bedankt iedereen!!! ik zal zeker jullie advies volgen en heel erg lief dat jullie aandacht en tijd aan mij besteden hebben..
[ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 15:57 ]