• Hoe hard ik ook mijn best doe, om altijd vriendelijk te blijven, om sociaal te blijven , om altijd leuk en behulpzaam over te komen, er zal toch altijd mensen op de wereld zijn de je niet mogen. Dat doet mij veel pijn. Mij plagen. pesten, geestlijk mishandelen, kleineren, schelden. dat deden jullie, niet iedereen, maar diegene weten donders goed over wie ik het heb. Waarom oh waarom? wat heb ik jullie ooit aan gedaan? Ik was en ben altijd vriendelijk tegen over iedereen. Maar toch kunnen jullie het niet laten , om haatberichtejs naar mij te sturen om mij te kleineren om mij uitteschelden van alles en nog wat, hebben jullie gedaan. Ik als klein meisje die naar school tie liep, en mijn tas werd afepakt en al het inhoud werd in de prullenbak gekiept.Ik als klein meisje die altijd gepest werd. (huil) al ben ik nu weizer, volwassener de pijn zit nog in mijn hart. En steeds ben ik bang dat ik zulke mensen weer tegen zal komen.Ik zal jullie het nooit vergeven. (huil) en ja post maar weer negatieve opmerkingen ..... Ik wou dit even kwijt zodat sommigen kunnen realizeren waarmee ze bezig zijn.

    Hartelijk bedankt iedereen!!! ik zal zeker jullie advies volgen :) en heel erg lief dat jullie aandacht en tijd aan mij besteden hebben..

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 15:57 ]

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Wel, voor advies heb ik wel wat: Accepteer dat wat je ook doet er altijd mensen zijn die je onaardig vinden. Je kunt nooit iedereen tevreden stellen en als je het probeert faal je en word je er alleen maar diep ongelukkig van. Ten tweede: Trek je niet zoveel aan wat andere mensen zeggen. Als het iets is waar je iets mee kunt dan doe je er wat mee, en anders leg je het naast je neer. Ten derde: Stop met jezelf zien als zwak. Door jezelf als zwak en zielig te zien en te gaan huilen zodra iemand iets kwaads zegt word je zwak en zielig. Als je onaardig opmerkingen naast je neer legt en je er niks van aantrekt dan sta je sterk. En ten slotte: Als iemand negatief tegen je is, besteed dan geen tijd en aandacht aan ze. Besteed tijd en aandacht aan mensen die je wel mogen.


    Dat zijn wijze en geruststellende woorden, Hartelijk bedankt ik had even advies nodig. Ik waardeer het echt. :) Ik voel me nu veel beter.

    Zuuuuuuuuuuucht. -.-
    Ben je daar nu pas achter? Ik vind je wel wat aanstellen hoor. Je hebt niet voor niets vrienden en vijanden. Iedereen heeft ze, zelfs de aardigste persoon.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Zuuuuuuuuuuucht. -.-
    Ben je daar nu pas achter? Ik vind je wel wat aanstellen hoor. Je hebt niet voor niets vrienden en vijanden. Iedereen heeft ze, zelfs de aardigste persoon.


    Als advies die ik kreeg, ga ik ‘m ook volgen: Ik trek even niets van aan, wat je zei :) (over dat aanstellen gedeelte)
    Maar je hebt wel gelijk, over dat iedereen vijanden en vrienden hebben.

    Alsof iedereen mij mag (joehoe) Gewoon niks van aantrekken, jij bent jij en als iemand daar een probleem mee heeft is dat zijn of haar probleem. Niet die van jou :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ik weet hoe je je voelt zelf ook meegemaakt
    laat de mensen die je dit aandoen gewoon links liggen.
    als het op school gebeurt ook gewoon negeren en van die mensen wegblijven.


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Als je iemand tegenkomt die jou haat, neem een voorbeeld aan de pinguins van Madagascar: 'Lachen en zwaaien. Lachen en zwaaien'
    Dat doe ik altijd :')


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Vasilisa schreef:
    Als je iemand tegenkomt die jou haat, neem een voorbeeld aan de pinguins van Madagascar: 'Lachen en zwaaien. Lachen en zwaaien'
    Dat doe ik altijd :')


    Dit is een goede :')


    Pretty is just a pretty word.

    Ik ga nu naar een pyscholoog en dat helpt erg goed


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    I love you<3(A)


    •*• Lululu •*•

    Niet iedereen mag mij ook, alhoewel ik niemand iets heb misdaan. Ik heb niemand vermoord, niemand gedrogeerd en laat staan dat ik een random persoon heb zwart gemaakt. Maar dat is de wereld op dit moment, welkom op Aarde meid! Op het internet is dat ook het geval. Veel mensen gebruiken geen smiley's (zoals ik op momenten) en dat zorgt dat het botter uitkomt dan verwacht, terwijl het niet zo bedoeld is. Aan die haat tegenover jou sowieso geen aandacht aan besteden en zoals iedereen zegt, je je niet zo aanstellen! Ik heb gezien dat je bijna zeventien bent. Wel, niet om jou te kwetsen, maar gedraag je je ook naar die leeftijd!

    En tussen haakjes, ik wil me excuseren voor mijn opmerking op één van je topics, namelijk over Harry Styles met zijn microfoon. Tja, ik ga ook niet zomaar een topic maken met een foto van Niall zijn haar die om de war leg en daarbij zwetsende commentaar van mij hoe sexy dat wel is. Stom voorbeeld, maar het komt op hetzelfde neer. Beetje niets om daar een topic over te maken? Om dat onderwerp Harry heb ik me geuit, maar tegen jou zelf heb ik helemaal niets. Ben ik dan zo zeikend overgekomen, bij deze sorry!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    als je nu eenmaal niet meer met iedereen rekening gaat zitten houden en je als " jezelf" opstelt zal je merken dat je sommige dingen minder erg gaat vinden.


    -

    Opera schreef:
    That's realitity. Dat klinkt misschien heel hard, maar iedereen komt dat tegen in zijn of haar leven..


    vind je het niet eren beetje raar om jezelf de hemel in te prijzen met je goede gedrag? sorry, maar het klinkt net of je zelf nooit wat fout doet.
    verder weet ik niet waar het over gaat en heb je gelijk over het feit dat niet iedereen je aardig gaat vinden, hoe hard dat ook is. maar dat komt door de verschillende karakters van mensen en licht niet aan jou.

    trouwens volgens mij klopt je titel niet en is het Hoe hard ik mijn best ook doe, er blijven mensen die me haten of Hoe hard jje ook je best doet, er blijven mensen die je haten. ;3

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 15:36 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Geldof schreef:
    Niet iedereen mag mij ook, alhoewel ik niemand iets heb misdaan. Ik heb niemand vermoord, niemand gedrogeerd en laat staan dat ik een random persoon heb zwart gemaakt. Maar dat is de wereld op dit moment, welkom op Aarde meid! Op het internet is dat ook het geval. Veel mensen gebruiken geen smiley's (zoals ik op momenten) en dat zorgt dat het botter uitkomt dan verwacht, terwijl het niet zo bedoeld is. Aan die haat tegenover jou sowieso geen aandacht aan besteden en zoals iedereen zegt, je je niet zo aanstellen! Ik heb gezien dat je bijna zeventien bent. Wel, niet om jou te kwetsen, maar gedraag je je ook naar die leeftijd!

    En tussen haakjes, ik wil me excuseren voor mijn opmerking op één van je topics, namelijk over Harry Styles met zijn microfoon. Tja, ik ga ook niet zomaar een topic maken met een foto van Niall zijn haar die om de war leg en daarbij zwetsende commentaar van mij hoe sexy dat wel is. Stom voorbeeld, maar het komt op hetzelfde neer. Beetje niets om daar een topic over te maken? Om dat onderwerp Harry heb ik me geuit, maar tegen jou zelf heb ik helemaal niets. Ben ik dan zo zeikend overgekomen, bij deze sorry!


    Excuses aanvaard :) ik snap best dat het soms irritant kan zijn, maar ik wou gewoon graag aan alle Directioners dat gif van Harry laten zien, :$ en trouwens ik zou het helemaal niet erg vinden als jij een topic zal aanmaken speciaal om een foto van Niall te laten zien hoor x) ik zal ook GEEN topics maar aanmaken waar jullie hoofdpijn aan zullen gaan houden x)

    Er was een tijdje hier op Q dat ik ook niks goed kon zeggen :'D Kreeg alleen maar commentaar als ik wat in een topic had gezet. Maar dat boeit mij niks, het is maar internet. :Y)


    -