• Hoe hard ik ook mijn best doe, om altijd vriendelijk te blijven, om sociaal te blijven , om altijd leuk en behulpzaam over te komen, er zal toch altijd mensen op de wereld zijn de je niet mogen. Dat doet mij veel pijn. Mij plagen. pesten, geestlijk mishandelen, kleineren, schelden. dat deden jullie, niet iedereen, maar diegene weten donders goed over wie ik het heb. Waarom oh waarom? wat heb ik jullie ooit aan gedaan? Ik was en ben altijd vriendelijk tegen over iedereen. Maar toch kunnen jullie het niet laten , om haatberichtejs naar mij te sturen om mij te kleineren om mij uitteschelden van alles en nog wat, hebben jullie gedaan. Ik als klein meisje die naar school tie liep, en mijn tas werd afepakt en al het inhoud werd in de prullenbak gekiept.Ik als klein meisje die altijd gepest werd. (huil) al ben ik nu weizer, volwassener de pijn zit nog in mijn hart. En steeds ben ik bang dat ik zulke mensen weer tegen zal komen.Ik zal jullie het nooit vergeven. (huil) en ja post maar weer negatieve opmerkingen ..... Ik wou dit even kwijt zodat sommigen kunnen realizeren waarmee ze bezig zijn.

    Hartelijk bedankt iedereen!!! ik zal zeker jullie advies volgen :) en heel erg lief dat jullie aandacht en tijd aan mij besteden hebben..

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 15:57 ]

    Ik ben blij dat je ook blij bent. Uit lessen leer je, da's een voordeel (:


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ah ja.. dat hedde ge nu eenmaal, op een gegeven moment maak je je d'r allemaal niet meer druk over en is alles weer chill enzo :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Geldof schreef:
    Ik ben blij dat je ook blij bent. Uit lessen leer je, da's een voordeel (:


    :) ik ben blij dat je zo erover denkt <3

    Als dit over Quizlet gaat: jouw topics begonnen mij de keel uit te hangen. Misschien dat ik daardoor wat bot heb gereageerd. Sorry. :]

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 16:59 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ook nog een tip, vaak als mensen wanhopig vrienden proberen te maken worden ze heel slijmig. Probeer gewoon jezelf te blijven en karakter te houden.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik ken het, op school is het met momenten net hetzelfde bij mij.. Ik probeer het altijd te negeren, maar ik kan dat niet echt goed (:


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    ik weet wat je voelt, ik word ook gepest nu en vroeger, sleutels worden in prullenakken gegooid.
    Schelden naar me dat ik een downy ben9wat een belediging is voor mij en voor mensen met een downsyndroom)
    schelden dat ik lelijk ben en dat ik niks kan, dat ik een leven moet gaan zoeken.
    Mijn motta is dan ook:een betere wereld begint bij jezelf.
    en dit is nog niet alles, ik werd geslagen,geschopt , word als laatste gekozen bij gym en heb weinig vrienden.
    waarom kunnen mensen niet respecteren hoe je bent?
    Waarom respecteren mensen niet om hoe je eruit ziet?
    waarom is er oorlog?
    waarom is er haat?
    en bovnal.....
    Waarom zijn er zoveel vragen en zoveel dingen die goed moeten gaan maar die wij de mensen gewoon vernaggelen om maar even netjes te zeggen.
    Ik kan er zo niet tegen, tegen het gescheld met het k woord.
    het mishandelen, het pesten, het uitschelden en zeggen dat je het niet was.
    Mijn zelfvertrouwen..........In 1 klap weg!
    Nooit meer terug gekregen................ blijft maar dwalen.
    ze zeggen dat ik kinderlijk ben, wat soms zo is.
    maar niet kinderlijk als een kleuter, gewoon voor de lol.
    Blijf in alle tijden jezelf!
    dat is het belangrijkste doe niet met mensen mee omdat je er anders niet bij hoort!.
    je kan wel zeggen nuiet op reageren, ze zijn het je niet waard! Maar diep va binnen dramt het door en doet het pijn.
    Avonden dat ik huilend thuis kom omdat ik er gewoon niet tegen kan!
    natuurlijk niet iedereen is perfect maar respecteer iemand zoals hij/zei is.
    en ga zeker geen ideen van zelfmoord in je hoofd halen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    daar wordt het leven ook niet beter op.



    hehe dat lucht op effe mijn ei kwijt.
    goed topic;)


    If you can dream it, you can do it&#10084;&#65039;