• RPG | St. Trinian's


    We are the best, so screw the rest
    We do as we damn well please
    Until the end, St Trinians
    Defenders of anarchy.



    St. Trinian's is een anarchistische school voor onhandelbare tienerjongens en meiden.Elk horen ze niet thuis op een gewone school vanwege hun klederdracht, interesses en andere. Ondanks dat het geen doorsnee school is heeft de school ook getypeerde groepjes, onderverdeeld in de Posh Totty, Chavs, Trustafarians, Emos, Geeks en de First Years.

    De Posh Totty, beter bekend als de populaire jongens en meisjes van de school. Ze zijn standvastig, krijgen wat ze willen en zijn beeldschoon en sexy, wat ze zelf ook weten.

    De Chavs, de 'normale' groep. Ze doen waar ze zin in hebben en niemand houd hen tegen. Ze zijn ook een beetje de ruige bende.

    De Trustafarian, gekenmerkt door dreadlocks en sigaretten. Ze stralen de 'the devil-may-care' attitude uit.

    De Emos, de coole, jonge gothics die steeds kijken alsof de wereldproblemen op hun schouders liggen. Je kan ze makkelijk herkennen aan hun donkere kleding. Ze zijn ook iets sadistisch

    De Geeks, zij zijn meestal wat tuttiger en ouderwetser gekleed. Hen kan je meestal vinden in de bibliotheek. Ze zijn daarmee ook de slimsten van de school.

    En tot slot de First Years, de jongsten van de school. Onhandelbaar, wild en ruig. Geven niks om het leven en worden maar al te graag vuil. -tot 14 jaar-

    Bij de Nieuwelingen horen ook de gewone meisjes & jongens, meisjes & jongens die van deftige scholen naar deze worden gestuurd zonder echt een reden en daar helemaal verandert worden door een make-over en in een groep geplaatst worden.


    Het uniform van de meisjes bestaat uit een donkerblauwe of zwarte rok, jurk of andere, een witte blouse en een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Ook een wit-blauw gestreept das in vereist. De schoenen bestaat uit zwarte lakschoenen met of zonder hak.
    Het uniform van de jongens bestaat uit een donkerblauwe of zwarte (jeans)broek, een witte blouse, een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Een wit-blauw gestreept das is vereist en zwarte lak- of sportschoenen.

    Soundtrack.
    Filmpje

    Kamerindeling :
    Geen. Wel 2 afdelingen namelijk jongens en meisjes.
    Schoolregels : Geen.
    Schoolhoofd : Camilla Dagey Fritton – 5TYLE5
    Head girl : Annemarie Sophie Cambridge |Posh Totty| - Annabeth
    Head boy : Noah Aiden Parker |Trustafariaan| - 5TYLE5

    Posh Totty's
    Cordelia Willow Summerfields - LostMagic
    Savannah Rose Montoya - Malino
    Annemarie Sophie Cambridge - Annabeth
    Tyler Julian Jones - 5TYLE5
    Ray Clark - Dashed
    Chavs
    Alicia Coco Adams - xSunshineee
    Rosalie Eleanor Sugg -SupahBaby
    LouLou Lynsi - nachtkat
    Alexia Samorena - Dashed
    Demian Samorena - Dashed
    James Michael O'Rone - nachtkat
    Fréderick Jack Layton - Annabeth
    De Trustafarian
    Noah Aiden Parker. - 5TYLE5
    Nikolas Komarovski - ChaoticTania
    Delilah Lillith Rosemary Renner - Annabeth
    Emo's
    Acery Sorrow Bryn Farelley - SorrowPayne
    Helle Bryn O´Bryan - Theep
    Damon Tyler Campbell - Malino
    Geeks
    Ethan William Peterson - 5TYLE5
    George Kensington - Firebolt
    First Years
    Nathaniel Jayden Desouris - Malino
    Red Roxas Withniss - miekeBxx
    Nieuwelingen
    Annabelle Lealla Fritton - LostMagic -> is niet echt nieuweling maar gewoon nog onbesloten
    Cheryss Nynk Cappon - SorrowPayne
    Ryan Adam Worth - LostMagic
    Daniel Ianto Howell - Sylvesti
    Nathan Alex MacGreggor - MadEyeMoody

    In te vullen :
    Volledige naam :
    Bijnaam :
    Leeftijd:
    Groep :
    Geslacht :
    Uniform :
    -afbeelding en/of beschrijving. Let op ! Dit is bij iedereen anders, het toont het karakter van je personage aan-
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    -vertel waarom je personage onhandelbaar is, mag ook in de RPG te zien krijgen-

    Regels :
    Niet schelden OCC
    OCC tussen haakjes of andere
    Niet iemand anders personage besturen
    16+ is toegelaten
    Geen oneliners, minimum 2 lijntjes.

    St Trinians de film
    Rollentopic
    - We beginnen met iedereen die op school toekomt, eerste schooldag! De slaapkamers zijn op de 2 grote zolders. De ene is voor de meisjes en de andere voor de jongens.

    -Ok, jongens en meisjes zitten per groep samen in een grote kamer op de zolders. De first years, Chavs, Posh Totty's op de ene zolder en de Nieuwelingen, De Trustafarian, Emo's en geeks op de andere zolder.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 12:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Cordalie
    'Verfrissend dank je.' zeg ik met een nepglimlach. Toch beter dan de paintball bekogeling. 'En geloof mij ik wil niet met jouw die kant op.' zeg ik doelend op zijn laatste zin. Ja let op je woorden klein joch. 'Oh en nog wat, als je niet oplet blijft het rood zitten.' zeg ik en blijf nep glimlachen. 'En als je dan toch bezig bent met opruimen, die vlek in de kamer mag je ook nog doen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sylvesti schreef:
    Dan Howell
    Ik slenter wat door de gangen. Ik ben totaal de weg kwijt. Dit was allemaal begonnen als een zoektocht naar een plek om te gamen... En misschien zelf iemand om het mee te doen. Ik vond Phil heel aardig, maar we wisten precies van elkaar hoe we speelden en ik wilde wel eens een nieuwe uitdaging. Ik schrok op uit mijn warrige gedachtes over gamen toen ik een jongens stem naast me hoorde. "Hey" zei ik een beetje awkward terug en ik trok mijn llamamuts recht. Het was voor mij gewoonte geworden om dat altijd als ik onzeker was te doen.


    Bowties were never Cooler

    Demian
    'Weetje, ik denk dat je even je taal met controleren. Ik zei namelijk, fock. Niet fuck.' Grinnikend keek ik haar aan. 'Tenzij je me zo woest aantrekkelijk vind, en dan nog, wie wilt nou zover met jou gaan? Je bent gewoon een of andere zielige barbiepop, die alleen weet waar je de goedkoopste nagellak kan kopen.' Ik zette een stap naar achteren. 'Je mascara is trouwens een beetje uitgelopen, en je oogschaduw zit op je bovenlip.'


    On wednesdays we wear black

    Cordelia Summerfield
    Dàt had hij niet mogen zeggen. Voor ik me goed en wel in controle kan houden beland mijn hand hard in zijn gezicht. Het doet me allemaal denken aan de verkrachtingen van van de zomer. 'Jij kent me niet! En dat zal je ook nooit doen! Je denkt dat mijn leven zo geweldig is? Dan ben je nog stommer dan ik dacht.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Dashed schreef:
    Ray Clarks
    Ik rol met mijn ogen, jezus dat kind kon alleen maar lachen. Serieus! Ik had gewoon even zin in een ruzie maar dan krijg ik dit! Een of ander lachend monster, het leven lacht me vandaag zeker niet vrolijk toe. Ik heb geneens zin om mijn kostbare woorden aan haar teverspillen, zo diep gaat het! Geïrriteerd pak ik mijn pen van de grond en ga weer op mijn stoel zitten om me weer te concentreren op mijn papier

    Damien Sarmorena
    ZE. GOOT. HAAR. NAGELLAK. OVER. ME. HEEN.
    Met een moordlustige blik keek ik haar en draaide de dop van mijn waterflesje open om het in een snelle beweging over haar hoofd heen te gooien. 'karma strikes back, bitch.' Langzaam zette ik een stap in haar richting. 'Je mag dan de bitch van je zielige groepje zijn, maar alsjeblieft.' Ik glimlachte even duivels. 'Fock niet met mij.'


    Delilah Lillith Rosemary Renner || Trustfarian
    Ray rolde met zijn ogen en ging terug zitten nadat hij zijn pen van de grond had geplukt, duidelijk geïrriteerd.
    "Wat doe je eigenlijk?" vroeg Del, nu veel te nieuwsgierig om te stoppen met vragen op hem af vuren. Ze trok de stoel naast hem achteruit en ging zitten, haar hoofd op haar ene arm leunend, met de elleboog op tafel en haar andere hand tikkend naast het blad papier dat voor Ray lag.

    [Waar is Lene eigenlijk? I need Noah.]


    help

    {Wil iemand Nathan meeten?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Demian Samorena
    Verbijsterd voel ik aan mijn wang, ze had me geslagen. Misschien dat ik het verdient had, maar komop! Ze goot een nagellak flesje over mijn hoofd!
    'Jij kent me niet! En dat zal je ook nooit doen! Je denkt dat mijn leven zo geweldig is? Dan ben je nog stommer dan ik dacht.' Zuchtend kijk ik naar haar op. 'Ten eerste, ik wil je niet kennen. En ten tweede, je doet net alsof de wereld van jou is. Als je je nou eens normaal gaat gedragen dan willen ze je misschien wel leren kennen.'

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 11:12 ]


    On wednesdays we wear black

    MadEyeMoody schreef:
    {Wil iemand Nathan meeten?}


    Ik heb Fré. (:


    help

    Annabeth schreef:
    (...)

    Ik heb Fré. (:


    {Is goed, ik laat hem wel aankomen :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Cordelia Summerfield
    'Ooit gehoord van toneel, heel deze school draait er bijna om!' zeg ik tegen hem en adem even diep in en uit om hem niet verrot te schelden en nog eens te slaan. Ik werp hem een ijskoude blik toe. 'Je denkt misschien dat je slim bent, maar alles heeft zijn redenen.' zeg ik dan kort en haal een flesje remover uit mijn tas. Ik gooi het naar hem toe. 'Voor je haar en gezicht.' zeg ik gewoon en ga op de trapleuning zitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lene is hier. :/


    kindness is never a burden.

    Nathan
    Een bord waar de naam van de school opstond maakte me duidelijk dat ik de goede kant opging, ik was op mijn moter aangezien ik ook niet had verwacht dat mijn vader me zou brengen en ik niet zo lang met hem in één auto wil doorbrengen. Ik kwam bij de school aan die er nogal gehavend uitzag, iets anders had ik ook niet verwacht van een school zonder regels. Ik parkeerde mijn moter ergens tegen de muur van de school -in de hoop dat hij nog leefde als ik hier weg was- ik haalde mijn helm van mijn hooft en sloeg de tas die ik op de grond had gezet over mijn schouder en liep vervolgens naar binnen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ray Clark
    Heel even had ik rust, en voor heel even dacht ik dat ze geïriteerd was geraakt omdat ik geen snauwende opmerking terug had geroepen en weg was gegaan. Maar nee hoor! 'Wat doe je eigenlijk?' Ze ging op een stoel zitten en tikte ongeduldig met haar hand op de tafel. Shuin keek ik haar aan, ik snapte echt niet waarom ze bleef. Ik was niet aardig tegen haar ofzo, de meeste mensen waren nu allang weggeweest. 'Ik schrijf een brief aan mijn moe-.' Ik verbeterde de zin snel, het kwam niet echt cool over om een brief aan je moeder te schrijven. Ookal had ik mijn redenen. ' Ik schrijf een brief aan iemand.'

    (zit op ipad, dus sorry als er fouten inzitten)


    On wednesdays we wear black

    5TYLE5 schreef:
    Lene is hier. :/


    YAY! Respond to Marie! She said: "Hallo. Hoe gaat het? Met mij ook alles goed. Al veel nieuwelingen geholpen?" Of zoiets. En ze moest zich enorm inspannen om niet naar zijn haar te staren en een pokerface op te houden. (:


    help

    Annabeth schreef:
    (...)

    YAY! Respond to Marie! She said: "Hallo. Hoe gaat het? Met mij ook alles goed. Al veel nieuwelingen geholpen?" Of zoiets. En ze moest zich enorm inspannen om niet naar zijn haar te staren en een pokerface op te houden. (:


    Ik heb je post gevonden. (:


    kindness is never a burden.