• Geen idee of het hier hoort :Y)
    Maar serieus, dit is de beste suprise die ik ooit gemaakt heb *O*


    Dit gebruikte ik als voorbeeld.


    En zo is hij geworden *O*

    Hebben jullie je sinterklaas suprise al af? (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    ik ga ook een nagelak potje maken (had ik al eerder bedacht) of een kaptafel


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Voor zover ik weet hoef ik dit jaar geen suprise te maken want op mijn school, mijn stageschool en thuis doen we niet aan een suprise te maken.

    Maar ik vind je suprise erg mooi, diegene die hem krijgt is vast en zeker blij.


    Physics is awesome

    Ah die is tof!
    Ik heb een tekening gemaakt van GTA voor mijn broertje, die ik op een doos plak. :)


    Bad decisions make good stories.

    Goed gelukt! Ik ga morgen beginnen.


    You are beautiful, you are love.

    Ik ben nog niet eens begonnen en het moet r4 december af:S


    Stay strong

    Cool =D
    mijn sinterklaas suprise is nog niet af xD


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik maak een uil voor mijn moeder c:
    Ik post 'm wel zodra hij af is.


    26 - 02 - '16

    Wij gaan een 'Geweldig' spel doen ahum, we moeten er voor terugkomen op onze vrije dag en ik heb daar dus echt geen zin in
    Maar jouw surprise is awesome


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Pluis schreef:
    Wij gaan een 'Geweldig' spel doen ahum, we moeten er voor terugkomen op onze vrije dag en ik heb daar dus echt geen zin in
    Maar jouw surprise is awesome
    Wat voor spel? En wat een onzin dat dat op je vrije dag is!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Wooow! Doe is echt wupergoed gelukt!
    Ik ben bezig met een Engelse telefooncel. Ik zat in tijdnood (hij moet vanavond af en ik ben dinsdag begonnen) dus het is niet heel netjes maar hij wordt wel leuk.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik kan het niet zien omdat het op tinypic staat, en dat niet gaat op onze school (no_chears)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik had eigenlijk de neiging om meteen te zeggen "LELIJK!" Hahaha, maar Jako, deze is echt nais hè. Would wish to get that.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aislinn schreef:
    Ik had eigenlijk de neiging om meteen te zeggen "LELIJK!" Hahaha, maar Jako, deze is echt nais hè. Would wish to get that.
    Dankjewel Eemie *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    haha, kan ik ze ook bestellen? (:
    ik had van purr schuim een enorme letter gemaakt op een houten plank die in was gepakt met pakpapier. de letter had ik helemaal zilver gespoten en had stukjes piepschuim ingepakt en deze bovenop geplakt. de echte cadeau' s zaten ín het purr


    Miep

    Villique schreef:
    (...)Wat voor spel? En wat een onzin dat dat op je vrije dag is!

    Met een rad en opdrachten
    maar nu gaan we helemaal niks meer doen omdat het niet mag van de school
    De eerste en de tweede klas hadden vandaag de hele middag ervoor, met film en sinterklaas kwam
    En alleen wij, de derdeklassers, mogen niks doen met Sinterklaas
    Stelletje naaiers
    En de eerste en tweede klassers waren vandaag ook om 4 uur uit, wouden ze ons eerst laten zitten tot 5 uur, maar uiteindelijk mochten we dan toch om half 5 weg.
    En met Sinterklaas mogen we verder ook niet eerder weg ofzo.
    En dan ben ik ook pas om half 6 ofzo thuis


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one