• wat hebben jullie toch met (slappe) openingszinnen? :W

    Vandaag was ik aan het werk en er kwam een Nederlandse jongen naar me toe aan de kassa met dit;
    "Mag ik je eens iets vragen? Kan jij goed vertellen?"
    Ik vond het al zo'n vreemde vraag om aan een verkoopster in een kledingzaak te stellen, en ik was een beetje van mijn melk af erdoor, dus antwoordde ik;
    "Ik weet het niet, waarom?"
    Waarop hij zei; "Nou, ik zou wel eens aan jouw lippen willen hangen."

    Ik heb snel mijn collega gevraagd om af te rekenen omdat het er even niet in ging bij mij. Zoiets heb ik een Vlaamse jongen dus nog nooit maar dan ook NOOIT serieus weten te zeggen.
    (Voor degenen die het willen weten, nee hij mocht niet aan mijn lippen hangen.)
    Toen ik over de schok heen was kon ik er wel om lachen :Y).


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hel, nu ik dit alles heb gelezen, ben ik echt blij dat er niet zo'n lame openingszin naar m'n hoofd werd gegooid.
    Lollol. Ik zou die dude echt recht in z'n face uitlachen. Boeiend dat ik het dan niet in kan houden.
    O, er was wel iets bij een café toen ik wat ging drinken met een vriendin en haar uncle volgens mij. Die dude wilde free cola geven, maar dat was niet echt met een openingszin of whatever. :9~

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 23:50 ]


    Warpaint schreef:
    Hahahaa, achja, dat zijn uitzonderingen. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    CURLYMONSTER schreef:
    Fijn, nu zijn wij Nederlanders allemaal hetzelfde? Thanks :"D


    •*• Lululu •*•

    Insurgent schreef:
    Zo'n openingszin heb ik nog nooit gehoord en ik ben een Nederlander. Eigenlijk hoor ik nooit openingszinnen.

    + ik ken het spreekwoord 'van mijn melk af zijn' ook niet hoor :')


    Inspiration can hit you any time

    CURLYMONSTER schreef:
    Fijn, nu zijn wij Nederlanders allemaal hetzelfde? Thanks :"D

    Alsof veel Nederlanders dat niet over Belgen denken. :')

    Lol,dat is best wel grappig en origineel,vind ik. :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Haha, da tis wel grappig (: Zoiets hoor ik nu ook echt nooit bij Vlaamse jongens. Misschien omdat Vlamingen over het algemeen iets gereserveerder zijn.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Een leuke en originele openingszin, vind ik.

    Dus je vraag vind ik niet geheel terecht en alsof Belgen nooit een openingszin hebben die Nederlanders niet leuk vinden.


    Physics is awesome

    Rembrandt schreef:
    Lol,dat is best wel grappig en origineel,vind ik. :'D


    •*• Lululu •*•

    Insurgent schreef:
    Zo'n openingszin heb ik nog nooit gehoord en ik ben een Nederlander. Eigenlijk hoor ik nooit openingszinnen.


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    haha zoooo die heeft lef xD


    If you can dream it, you can do it❤️

    Hahaha, vreselijk zeg! Ik moest er best wel om lachen, haha!
    Ik had ook eens zoiets. Ik was op stap en ineens ging er een jongen naast me staan, met een kaarsje in zijn handen; 'Hé! Er brand iets tussen ons!'
    Die viel me nog mee, maar ik was ook een keer gewoon aan het werk (ik werk in een ijssalon) en ik schepte gewoon een ijsje voor een klant. Zegt ie; 'Ziet er lekker uit. Het ijs ook wel!' Dat vond ik dan wel heel flauw, haha.

    Fairfax schreef:
    Hahaha, vreselijk zeg! Ik moest er best wel om lachen, haha!
    Ik had ook eens zoiets. Ik was op stap en ineens ging er een jongen naast me staan, met een kaarsje in zijn handen; 'Hé! Er brand iets tussen ons!'
    Die viel me nog mee, maar ik was ook een keer gewoon aan het werk (ik werk in een ijssalon) en ik schepte gewoon een ijsje voor een klant. Zegt ie
    ; 'Ziet er lekker uit. Het ijs ook wel!' Dat vond ik dan wel heel flauw, haha.
    die doet me denken aan die KFC reclame xD.

    maar die van aan je lippen hangen vind ik dan wel raar inderdaad xD. Maar ikzelf heb verder nooit echt een rare openingszin gehad ofzo.

    Whahahah :'D


    26 - 02 - '16

    Dan ken ik nog een hele flauwe ;P
    "Ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening, en ik heb zin."
    Mijn vriendheeft deze wel ooit eens voor de grap gezegd. Niet tegen mij, of iemand anders, maar gewoon voor de grap. Hij kan het dan ook nog een met zo'n pervertstem zeggen x'D

    Ik vind deze ook wel geniaal, tough ;P


    Deep inside, I've never felt alive