Kurt Hummel
Mijn lichaam begon steeds meer te schokken uit genot. Ik voelde hem iets sneller stoten en harder kreunen. Zelf begon ik ook harder te kreunen en te hijgen. Iedere keer was dit zo hemels met hem. Iedere keer hunkerde ik naar meer en het was gewoon moeilijk om van hem af te blijven. Iedere keer was seks met hem zo intens en hoe vaak we het ook deden, het bleef iedere keer weer bijzonder en het voelde iedere keer weer onwijs heerlijk aan. Ik werd het gewoon nooit zat om seks te hebben met Blaine, en ik zou het ook nooit zat worden. Blaine liet mijn geslachtsdeel los en dan voelde ik hem klaarkomen in me. Ik voelde me nog zo behaaglijk door hem, dat het me niet eens wat kon schelen. Ik wilde hem gewoon, zijn aanraking. Ik wilde gewoon alles van hem. Terwijl hij even op adem kwam, deed ik hetzelfde en keek ik door mij wimpers heen naar hem, mijn uitzicht was natuurlijk heel erg aangenaam. Ineens voelde ik zijn zachte lippen op mijn geslachtsdeel en kreunde ik het uit. Hij maakte me echt compleet gek en iedere aanraking van hem was overheerlijk. Ik voelde hete sidderingen door me heen gaan door zijn likjes en toen hij hem helemaal in zijn mond nam. Ik kreunde telkens naar meer, maar ik voelde ook aan dat het niet zo erg lang meer zou duren voordat ik mijn hoogte punt zou bereiken. Ik was al zo opgewonden dat het helemaal niet lang meer zou duren. Mijn handen en benen werden gewoon helemaal week door zijn aanrakingen. Nog steeds kon ik niets doen, maar balen deed ik niet. Ik was nu echt bezweet en mijn wangen waren licht roze geworden door de inspanningen. Mijn lichaam begon nu zelfs nog heviger te schokken van alle genot. Ik hield zoveel van hem en ik wist dat ik nu veilig was. Alles kwam goed, zolang Blaine en ik maar samen waren.
Finn Hudson
'Oh Bella,' kreunde ik opgewonden door wat ze allemaal zei, wat ze allemaal zei wond me echt ontzettend op. Toch was ik een beetje verbaasd dat ze zo deed. Normaal deed ze nooit zo en was ze liever afwachtend. Maar ik vond het niet erg, in tegendeel zelfs. Toen ze zei dat ik harder moest stoten, zag ik dat als groen licht dat ik op mijn eigen tempo mocht stoten. Ik twijfelde geen moment en begon redelijk hard in haar te stoten, wat voor mij direct veel heviger aanvoelde. Ik kreunde nu terwijl ik haar verlekkerend bekeek. Ik had dit echt gemist met haar, en het liefst deed ik het wel iedere dag met haar. Het was gewoon fijn en vooral omdat we onze liefde deelden voor elkaar. Ik merkte dat ze zich veilig voelde nu en dat ze niet meer dacht aan Damian, of aan iemand anders. Dat deed me echt goed en ik deed ook echt mijn best om die beelden te laten verdwijnen bij haar. Niemand zou haar meer pijn doen, niemand zei ik je. Ze was mijn wereld en niemand kwam meer aan haar, behalve ik. Ik streelde liefdevol en zacht haar doorweekte haren en zoende haar vervolgens vol lust, maar ergens ook toch hartstochtelijk op haar mond. Mijn handen gleden rustig naar haar borsten, die ik vervolgens liefdevol en zachtjes streelde. 'Ik hou van je' kreunde ik opgewonden. Een geweldig gevoel was er in mijn onderbuik, die telkens heviger werd.
[ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 21:00 ]
Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.