Kurt Hummel
Ik schrok een beetje van zijn kneep en lachte daarna een beetje, ik wist gewoon dat hij het niet kon laten om me weer te plagen. Wat ik natuurlijk niet erg vond, het maakte me aan het lachen. Ik drukte nu kusjes op zijn voorhoofd en kuste zo zijn hele gezicht en zorgde ervoor dat ik geen plekje vergat om te kussen. Zijn gezicht was gewoon pure perfectie, net zoals zijn lichaam die echt prachtig was. Ik vond alles prachtig aan hem. Zijn stem, waar ik maar al te graag naar luisteren. Zijn stem kon sexy zijn en me zo opwinden. En als hij zong, dan smolt ik gewoon helemaal. En zijn prachtige lach moest ik al helemaal niet vergeten, als hij lachte vergat ik de wereld om me heen gewoon even. Het was alsof de tijd even stilstond. Ik wist dat niemand perfect was, maar in mijn ogen was Blaine dat wel. En mijn liefde voor hem was gewoon eindeloos en zou nooit vervagen. Ik zag hem zoals niemand anders hem zag, we wisten alles van elkaar. Want Blaine kende me zoals niemand anders me kende en toch hield hij van me. Ik kon honderd procent mezelf zijn bij hem en hij kon dat ook bij mij zijn. Buiten dat hij mijn verloofde was, was hij ook mijn beste vriend. Hij was altijd al mijn beste vriend, voordat we iets kregen samen. Natuurlijk was Bella mijn hartsvriendin en was onze vriendschap anders omdat Bella een meisje was en Blaine natuurlijk een jongen. Onze liefde was echt sterk en niet te verbreken. We hadden vele tegenslagen gehad, maar uiteindelijk kwamen we toch weer bij elkaar uit. Dat was een teken, een teken dat we voor elkaar bestemd waren. En wat er verder nog op ons pad komt, zullen we ook overwinnen samen. Door zijn strelingen kreeg ik kippenvel en veroorzaakte een warm gevoel in mijn onderbuik. Ik streelde zijn geslachtsdeel nog zachtjes en teder en speelde er af en toe een beetje mee, om hem gek te maken.
Finn Hudson
Ik merkte dat Bella vermoeid was en zag haar ogen dichtvallen. Volgens mij sliep ze? Of was ze half in slaap gevallen. Ik liet het water leeg lopen en tilde haar op en stapte met haar in mijn armen uit het bad. Ik liep naar de linnenkast en haalde er twee handdoeken uit en wikkelde de handdoek om Bella heen, zodat ze op kon drogen. De andere handdoek liet ik even nonchalant om mijn schouder hangen en vervolgens liep ik terug naar onze slaapkamer. Teder legde ik Bella nu gewoon naakt ik bed en droogde ik voor haar nog even haar haren, zodat ze daar geen last meer van had. Nu droogde ik mezelf helemaal af en toen ik ook droog, gooide ik onze handdoeken nonchalant en slordig neer op de grond. Ik was een echte sloddervos en Bella daarintegen was totaal niet zo. Wat wel goed was, aangezien alles dan echt een bende zou worden. Ik keek even naar Emily en zag dat ze gewoon rustig verder sliep, ze was ook erg moe en alles. Maar ze was ook zo klein en spanningen die ze voelde was ook erg vermoeiend voor haar. Ik ging naast Bella liggen en sloeg ik mijn armen om haar heen en drukte ik haar dicht tegen me aan. Ik had het gemist om zo te liggen met haar in mijn armen. Het voelde nu alsof ik na een lange reis weer thuis gekomen was. Ik genoot van de warmte van haar lichaam en drukte teder een kusje op haar voorhoofd. 'Ik hou zielsveel van je.' fluisterde ik zachtjes naar haar, niet wetend of ze sliep of niet en of ze het hoorde. Maar mij maakte het niks uit of ze het hoorde, ik wilde het gewoon zeggen en het voelde gewoon goed om het te zeggen tegen haar. 'Je bent helemaal veilig en ik laat je nooit meer gaan.' zei ik gemeend waarna ik gelukkig glimlachte. Zij maakte me echt zo gelukkig in het leven, ze betekende echt de wereld voor me en ze zou een perfecte moeder worden. Dat was ze nu al, voor Emily. Toen Rachel haar in de steek liet, was zij er altijd voor Emily. Als ik heel eerlijk mocht zijn, verweet ik Rachel dat nog steeds. Alleen maar omdat ze het zo moeilijk had, kon ze er niet zijn voor haar eigen dochtertje. Bella had het ook moeilijk en zij kon het wel. Meteen dacht ik aan iets anders, waarom dacht ik überhaupt aan Rachel? Bella was anders dan haar, heel anders dan haar en daar was ik heel erg blij mee. Ik was blij dat ze zichzelf kon zijn bij me, want ik hield van haar om wie ze was.
( Hahahahaha )
[ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 20:33 ]
Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.