Kurt Hummel
Ik verbeet een kreun toen hij plagend in mijn kont kneep en stopte met kusjes in zijn nek te drukken. 'Stop me te plagen, Blaine.' zei ik ietwat hees waarna er deze keer een ondeugende glimlach op mijn gezicht verscheen. Ik streelde met mijn vingertoppen zachtjes zijn gespierde bovenlichaam en plaatste vervolgens mijn lippen op zijn sleutelbeen. Zachtjes drukte ik kusjes en maakte ik een baan naar zijn borst. Vervolgens haalde ik even diep adem en dook ik even onderwater om een kus te drukken op zijn geslachtsdeel. Voor nu kon het me weinig schelen dat mijn haren nat werden. Ik drukte nog meer kusjes op zijn geslachtsdeel, zodat ik hem nog meer op kon winden. Al snel kwam ik weer boven en veegde ik meteen mijn doorweekte haren uit mijn gezicht. Ik keek hem vervolgens weer speels aan en voelde alle zorgen voor nu even van me af glijden. Doordat we intiem bezig waren kon ik de situatie met Steven even vergeten en richtte ik me alleen maar op Blaine. Ik drukte mijn onderlichaam zachtjes weer tegen de zijne en merkte dat mijn geslachtsdeel al begon te groeien. Nu voelde het zo goed en zo juist. Dit was uit liefde, we deden het omdat we onvoorwaardelijk veel van elkaar hielden zoals het hoorde. Seks draaide niet alleen om lust, maar merendeels om liefde.
Finn Hudson
Verbaasd keek ik haar aan toen ze dat vroeg aan mij. Ik dacht dat ze tijd wilde en voorlopig alleen vrienden wilde zijn? Ik was echt verbaasd, maar natuurlijk ook enorm blij. Ik wilde natuurlijk niets liever dan haar vriend weer zijn, ik hield zielsveel van haar en ik wilde gewoon voor haar zorgen en haar beschermen zodat niemand haar meer pijn deed. 'Natuurlijk, ik zou niks liever willen, maar weet je dat zeker?' vroeg ik nu bezorgd aan haar. 'Want de vorige keer wilde je rust, ben je er nu wel klaar voor?' vroeg ik nu echt bezorgd aan haar, ik wilde niet dat ze iets deed waar ze zich niet goed bij voelde. Ze moest zich ontspannen en zich nergens zorgen om maken. 'Ik vind het echt geen probleem om te wachten totdat jij weer klaar bent voor een relatie, voel je alsjeblieft niet verplicht Bella.' zei ik bezorgd. Dat ze dadelijk me niet vroeg omdat ze spijt had van alles. Ze hoefde helemaal geen spijt te hebben, natuurlijk is leuk anders. Maar ik snapte gewoon dat ze heel erg veel had meegemaakt. Haar leven lag overhoop en wat ze had meegemaakt was niet niks. Daarom snapte ik het dat ze niet helder nog nadenken en dingen deed die ze niet wilde doen. En wat ik zei tegen haar toen ik zo boos werd, meende ik allemaal niet. Ik was zelf toen ook gestrest en ik had gewoon geen ruimte. Het was gewoon een rot situatie. Ik wilde echt mijn hele leven bij Bella blijven. Het liefste wilde ik nu al aan onze toekomst beginnen. Waarschijnlijk ging ik na de middelbare school meteen met Bella mee naar New York. Eigenlijk was ik helemaal geen New York mens zoals Kurt of Rachel, maar Bella wilde ik graag achterna reizen. Ik wist trouwens al ongeveer wat ik wilde gaan doen na de middelbare school. Maar ik moest me alleen nog oriënteren net zoals Blaine. Maar dat kwam wel goed. New York was een grote stad, dus er waren zat mogelijkheden daar. Maar toch wilde ik de tijd waarin ik ging studeren samen tegemoet met Bella, Kurt en natuurlijk Blaine. Het zou vast de beste tijd uit onze levens worden.
Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.