• In Griekenland heerst al enige tijd crisis, maar dat houdt archeologen niet tegen om hun ding te doen.
    In Athene, dicht bij de berg Olympus, werd onlangs een interessante ontdekking gedaan. Bij recent geleden onderzoek bleek dat er zich een groot magnetisch veld op zo'n vijftien meter diepte onder de grond bevond. Ondertussen is die grond ontgind en is er een houten luik tevoorschijn gekomen, dat onmogelijk in de tijd geplaatst kon worden. Het zag er erg oud uit, maar desondanks zat het potdicht. Het vreemde is, echter, dat de archeologen het met helemaal niets konden open krijgen. Teverheefs hebben ze er hun bijl in gezet, maar dat bracht alleen maar kapotte werktuigen en gebroken polsen teweeg.
    Twee studenten archeologie kregen de kans om de site te bezoeken, samen met hun mentoren en twee historici die verslag moesten uitleveren aan de universiteit, vanwege leerrijke doeleinden. Het was de studenten echter verboden om in de buurt van het luik te komen, die twee waren daar alleen maar om op onderzoek in de rest van de omgeving uit te gaan. Jammer genoeg waren de twee net iets te nieuwsgierig. 's Nachts, als iedereen slaapt, sluipen ze naar het luik en proberen het op allerlei manieren te openen. Dit lukt niet, totdat de klok twaalf uur slaat. Een verblindende lichtflits, en de twee waren verdwenen. Het enige wat overbleef, was een geheimzinnige omega in het midden van het luik.

    De volgende dag, raken de historici en mentoren van de twee studenten doodongerust en zoeken dag en nacht door, totdat ook zij verdwijnen. Ze worden wakker in één of andere gigantische troonzaal, waar twaalf prestigieuze tronen de kamer sieren. Ze waren allemaal leeg en de zaal was verlaten.
    Geen idee dat ze in het heilige rijk Olympus waren, gingen de vier mensen op zoek naar de studenten die ze kwijt waren gespeeld. Natuurlijk zijn de goden aanwezig in Olympus, en die willen koste wat het kost vermijden dat de kennis over hun heilige rijk onder de mensheid komt. Was de opening van de poort allemaal een grap van Hekate, of zit er meer achter en lopen de goden kans om ontdekt te worden? En zal het hen lukken om de mensen voor stom te houden?


    STORY. - Houd dit ding alsjeblieft goed in de gaten. Het is belangrijk. (: De regels staan er trouwens ook in.
    PRAATTOPIC.

    Olympiërs: Kijk hiervoor in de story. Hades en Hestia worden in deze RPG niet tot de Olympiërs gerekend.

    - Zeus || Nolan Julien Whait 5TYLE5
    - Poseidon || Jules Raphael Hayes Annabeth
    - Hera || Lydia Arianna Scott Aislinn
    - Artemis || Eveline Rosa Adams Demustachana
    - Apollo || Daniel Howell Adams Sylvesti
    - Demeter || Denisha Vanessa Keeth Purrfect
    - Aphrodite || Dana Beaudine Heart Gipsy
    - Hermes || Niklaus Adam Mikaelson MadEyeMoody
    - Athena || Arabella Scarlett Rhodes Neiva

    Aanmelding voor Olympiërs:

    Godennaam:
    Schuilnaam: Het is nogal moeilijk om al het godengedoe verborgen te houden als je meteen zegt 'mijn naam is Poseidon.' Niemand noemt zijn kind zo. Tenzij je Kronos heet, natuurlijk.
    Uiterlijke leeftijd: Niet jonger dan 23! Goden die er als achttien uitzien, worden niet echt serieus genomen.
    Uiterlijk: Ik weet dat het moeilijk is, maar hou een beetje rekening met de mytologie, alsjeblieft. (: Je moet trouwens geen standbeelden of zo opzoeken, zoek gewoon iemand die een beetje op de god(in) lijkt.
    Karakter: Same story als hierboven. (:
    Krachten: Zeg niet dat Athena kan vuursturen of zo, hou rekening met wat er in de story staat. Als je god geen speciale krachten heeft, verzin er dan ook geen.
    Dier&Symbool:
    Eventuele extra:


    Studenten:
    - Rayne Charlotte Harvelle Neiva
    - James Alexander MacGreggor MadEyeMoody

    Aanmelding voor studenten:
    Naam:
    Leeftijd: Niet jonger dan 19! Het zijn studenten, geen middelbare scholieren.
    Uiterlijk: Foto+beschrijving.
    Karakter:
    Geschiedenis/Biografie:
    Extra:


    Mentoren:
    - Hazel Victoire Magain Annabeth
    - Andrew Tristan Christopher Riddle 5TYLE5

    Historici:
    - Lily Amelia Decroix Demustachana
    -Benedict 'Ben' Jason Jones Sylvesti

    Aanmelding voor menoren en historici:
    Mentor/Historicus? Als je mentor bent, zeg dan even voor de jongen of voor het meisje, alsjeblieft. (:
    Naam:
    Leeftijd: Niet jonger dan 23!
    Uiterlijk: Foto+beschrijving.
    Karakter:
    Geschiedenis/Biografie:
    Extra:


    -EVENTUELE NIMFEN KOMEN ERBIJ ALS ALLES VOL IS. [Niet dat dat gaat gebeuren... xd]
    -BEKIJK EERST DE STORY. [Daar staan onder andere de regels.]
    -ALS JE VRAGEN HEBT, STEL ZE DAN ALSJEBLIEFT! [Ik beantwoord ze graag. (:]
    -Kennis over de Griekse mytologie is redelijk nodig... Je hoeft geen expert te zijn, maar het is gemakkelijker als je toch een paar verhalen kent.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 20:41 ]


    help

    Annabeth schreef:
    (...)

    Maar jij hebt al twee perso's. :/ xd

    @Sylvesti; Okay, maar vind je het dan niet erg dat je twee keer een mannelijk perso hebt?


    Nee, maakt me niks uit. Ist goed als ik hem vannavond invul?


    Bowties were never Cooler

    Kay. (:


    help

    Naam: James Alexander MacGreggor
    Leeftijd: 24
    Uiterlijk:




    James heeft blond haar en lichtblauwe ogen, ook is hij gespiert doordat hij vroeger best vaak aan sport deed en nu nogsteeds wel traint als hij tijd heeft.
    Ook draagt hij standaart een Dogtag rond zijn nek aan een zilveren ketting, deze echter niet met zijn eigen naam maar met de naam van zijn vader, aangezien die van hem was

    Karakter: Komt
    Geschiedenis/Biografie: Komt.
    Extra:


    Don't be like the rest of them, darling

    Naam: Benedict 'Ben' Jason Jones
    Leeftijd: 27
    Uiterlijk:


    Ben is een lange, vrij dunne man met uitgesproken kaakbenen, een bleke huid en ontembare zwarte krullen. Hij is zo'n 1,90. Zijn ogen zijn helder blauw en met daarbij zijn soms mysterieuze en soms jongensachtige glimlach weet hij vaak ongevraagt de dames in te palmen. Hij heeft een vrij diep litteken op zijn onderarm. Dat komt van een stuk oud ijzer die hij probeerde te versterken in het vuur, maar het kwam op zijn arm terecht toen hij het eruit haalde. Zo'n slecht litteken is het trouwens nog niet voor hem, want het is de Romeinse adelaar met SPQR eronder.
    Zijn houding laat zien dat je ondanks zijn nog niet hele oude leeftijd hem wel moet geloven als je slim bent. Hij weet namelijk ook heel erg veel, niet alleen over archeologie en geschiedenis, maar ook allerlij andere onderwerpen en vakken die er handig bij zijn, al missen er op de vreemdste punten toch happen uit zijn kennis.
    Karakter: Ben is een vreemde, maar briljante man, die zeker naar buitenstaanders vaak erg kil en extreem direct overkomt. Op sociaal vlak heeft hij maar weinig manieren, maar hij weet wel altijd precies wat te zeggen. Hij stelt de vragen die hij wil stellen altijd direct, zonder ook maar een seconde na te denken over wat de concequenties daarvan zouden kunnen zijn. Hierdoor zijn er ook maar weinigen die echt goed met hem weten om te gaan. Daarbij komt dat hij een tikkie arrogant is, maar als je eenmaal zijn respect en loyaliteit hebt gewonnen gaat hij echt voor je door het vuur en zou hij liever sterven dan jou te zien lijden en kan hij ook nog eens best lief zijn, op zijn eigen vreemde manier dan.
    Zijn brein werkt altijd overuren en is voordurend iedereen een stap voor, daar worden zowel hij als zijn omgeving van tijd tot tijd compeet gestoord van. Hij smult van een goed mysterie, hoe complexer hoe beter. Hij stopt ook nooit voor hij het raadsel heeft opgelost en kan er niet tegen als hij het fout heeft.
    Ben kan zich verwonderen over de kleinste details en de grootste dingen afschrijven als niks. Zijn intresses rijken tot aan de sterren en als hij eenmaal gefascineert is bij iets kan hij er uren over door ratelen, het bestuderen of er gewoon dagen naar kijken zonder verder iets te doen.
    Als hij daarin tegen zich verveelt is er ook eigenlijk niks dat die dorst naar mysteries en kennis kan stillen en wordt hij gigantisch chagerijnig.
    Geschiedenis/Biografie: Ben is geboren is Londen waar hij zijn hele leven heeft gewoont. Hij studeerde er Archeologie, Antropologie en Geschiedenis, waar hij al even mee klaar is. Een tijdje heeft hij de regerge van London nog geholpen met cold cases, maar daar raakte hij zo geirriteerd en verveelt van dat hij besloot in het binnen en buitenland opgravingen en expedities te gaan lijden.
    Extra: Ben heeft een lange geschiedenis qua roken en alcohol, wat hij nu probeert te minderen. Het minder drinken lukt redelijk, maar hij loopt nogsteeds continu met minimaal 3 nicotine plijsters op zijn arm. Als deze op zijn grijpt hij toch altijd weer naar zijn pakje cigaretten.
    Hij heeft ook de rare gewoonte om als ze eenmaal aan een interesant raadsel bezig zijn hij eigenlijk niet eet.

    Zo goed?

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 21:56 ]


    Bowties were never Cooler

    Ze staan er bij, ik zet ze vanavond in de story. (:


    help

    asdfghjkl, ik heb echt geen tijd gehad voor mijn rollen :/
    Ik zal kijken of ik vanavond wat kan invullen. D: Sawwy


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (Sorry voor de reclame, maar kunnen jullie hier even naar kijken? [url] http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=145403[/url])


    Bowties were never Cooler

    Demustachana schreef:
    asdfghjkl, ik heb echt geen tijd gehad voor mijn rollen :/
    Ik zal kijken of ik vanavond wat kan invullen. D: Sawwy


    Normaal gezien blijft een reservatie maar twee dagen staan, maar anders heb ik niemand anders. xd


    help

    Annabeth schreef:
    (...)

    Normaal gezien blijft een reservatie maar twee dagen staan, maar anders heb ik niemand anders. xd


    En daarbij kun je het Mitshy niet aandoen dat te doen *gayhand*


    Don't be like the rest of them, darling

    MadEyeMoody schreef:
    (...)

    En daarbij kun je het Mitshy niet aandoen dat te doen *gayhand*


    True. xd


    help

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
    IK BEN ZÓ GEFRUSTREERD
    mijn broertje heeft mijn laptop verneukt. D: en nu kan ik geen URL´s kopieren en heel mijn toetsenbord doet raar en ASDFGHJKL IK GA HEM SCHIETEN

    (no_chears)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    and I love you both xoxo


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Eenhoornpoep --> Purrfect


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik wil hier best aan meedoen? Lijkt me wel een vette RPG.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Exasperated schreef:
    Ik wil hier best aan meedoen? Lijkt me wel een vette RPG.


    Kies maar een God. Liefst een mannelijke (:


    GOD MOET NIET MET EEN HPOFDLETTER, STOMME AUTOCORRECT! En hoofdletter verbetert hij niet. Geweldig. xd


    help