• Belangrijk: de jongens van 1D kennen elkaar niet, 1D bestaat niet en ze zitten allemaal in een andere klas.
    Masquerade
    Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall moeten van hun ouders naar het gemaskerde bal, gevierd vanwege hetgeen dat ze vinden dat het wel wat gezelliger kan. Ze hebben eerst geen zin, maar ze moeten toch mee. Eenmaal daar ontmoeten ze een paar interessante meiden. Dit leidt tot romances, kusscenes en wie weet wat nog meer. Het enige nadeel is dat ze niet van elkaar mogen weten wie ze zijn, en dus elkaar misschien niet terug zien. Of toch wel? Misschien veranderd dat ene nablijfuurtje van alles ...

    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Styles ~ 230710
    - Liam Payne ~AgentP
    - Louis Tomlinson ~ NOI
    - Niall Horan ~ Eenhoornpoep
    - Zayn Malik ~ Two
    '

    Meisjes:
    - meisje Harry: Brianna Celine Adams ~ RememberYoux
    - meisje Liam: Mary Liberty Carter ~ Curlies
    - meisje Louis: Alexandra Rosetta Jozephs ~ Nyan
    - meisje Zayn: Savannah Chayenne Montez ~ Wonderwatch
    - meisje Niall: Mae StCloud ~ SupahBaby


    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 23:05 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Louis Tomlinson.
    Alex liet haar bh langzaam van haar afglijden, ik grijnsde tegen haar lippen aan. Hoe geweldig klonk het dat we nu seks in een wc-hokje hadden? Fantastisch. Haar vingers gleden richting mijn broekrand, waar ze even mee speelde, en er uiteindelijk niets meedeed. Een gefrustreerde kreun verliet mijn mond.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.jozephs
    Een gefrustreerde kreun verliet zijn mond,waardoor ik tegen zijn lippen aan grijnsde.Ik liet mijn handen dan in zijn broek glijden,waar ik met mijn vingertopjes zijn gespannen vriend streelden.Ik besloot hem uit zijn lijden te verlossen en deed zijn broeksknoop los,waarna ik zijn broek en boxer naar beneden deed.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Alex grijnsde tegen mijn lippen aan, waarna ze haar hand langzaam in mijn broek liet glijden, en vervolgens mijn kleine vriend streelde. Een kreun verliet mijn mond. 'Pestkop,' mompelde ik zachtjes tegen haar lippen aan. Uiteindelijk had ze begrepen dat het aardig pijn begon te doen, en trok ze mijn broek en boxer in een keer uit, een opgelucht zucht verliet mijn lippen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Ik grinnikte toen hij me pestkop noemde.En vouwde mijn handen om zijn vriend."En nu ga ik je eens lekker verwennen."grinnikte ik waarna ik zijn trots in mijn mond stak.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ze omsloot haar handen om mijn kleine vriend. 'Hmm,' was het enige wat ik tegen haar zei, niet de moeite om meer te zeggen, en volgens mij was dat ook niet echt nodig. Langzaam omsloot ze haar lippen om mijn kleine vriend, en een kreun verliet mijn mond, ik plaatste mijn handen in haar haren.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Zijn handen vlocht hij in mijn haren terwijl een kreun zijn mond vrliet.Mijn handen bewogen op en neer en mijn tong maakte rondjes om zijn eikel,waar ik af en toe eens aan zoog.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Meerdere kreunen verlieten mijn mond, zachtjes zoog ze aan mijn kleine vriend. 'O-oh god, ye-eah,' ik sloot mijn ogen en liet mijn hoofd in mijn nek vallen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R Jozephs
    Net als hij er het meest van geniet laat ik hem los en druk een kusje op zijn eikel.Ik ben echt een grote pestkop nu.Ik grijnsde naar hem .


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Net op het moment wanneer mijn hoogtepunt eraan komt, stopt Alex, ze drukte nog een op mijn eikel en kijkt me dan grijnzend aan. Ik bijt op mijn lip en trek haar omhoog. 'Niet lief, totaal niet lief...' Ruw druk ik mijn lippen weer terug die van haar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Hij beet op zijn lip en trok me omhoog.'Niet lief, totaal niet lief...' zei hij waardoor ik even grinnikte en hij me ruw zoende.Ruw zoende ik hem terug en likte met mijn tong tegen zijn onderlip.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ruw zoende ze me terug en likte met haar tong over mijn onderlip, gewillig opende ik mijn mond en onze tongen vonden elkaar. Terwijl we hevig aan het zoenen waren, zocht ik met mijn vingers haar broeksknoop, vervolgens opende ik die en haar broek zakte in een keer naar beneden. Ik trok aan de rand van haar slipje, en liet 'm zo weer terug kaatsen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Gewillig opende hij zijn mond en onze tongen speelde een spelletje met elkaar.Zijn vinger volgden zich een weg naar beneden waar de eerst mijn broek uitdeden en dan begonnen te spelen met mijn slipje.Een gesmoorde kreun verlieten mijn lippen weer.Wie was hier nu de pestkop?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Ik glimlachte tegen haar lippen aan waarneer Alex een kreun liet horen. Tergend langzaam trok ik haar slipje uit, om vervolgens een vinger bij haar naar binnen te laten glijden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alexandra R.Jozephs
    Langzaam liet deed hij mijn slipje naar beneden ,waardoor een gefrustreerde kreun mijn lippen verliet.Eenmaal hij af was voelde ik zijn vinger in me gaan en een zachte kreun verliet mijn mond.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson.
    Een kreun verliet haar mond, wat mij weer liet glimlachen en aanspoorde om verder te gaan. Zachtjes bewoog ik mijn vinger op en neer, om er vervolgens een tweede bij te plaatsen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you