• Maak een video en win kaarten!

    Ja, je leest het goed: ik heb 2 kaartjes voor het stijf uitverkochte optreden van de jongens van One Direction in Ziggo Dome! En je begrijpt vast wel dat ik zelf niet ga, dus wie o wie wil er wel heen?

    MAAK EEN VIDEO!

    Wauw wauw wauw...wat hebben jullie massaal te gekke video's gemaakt!!! Ik heb echt met heeeeel veel plezier ALLE video's bekeken! Nu is het aan jullie: welke 10 video's mogen door naar de finaleronde? Stem op je favoriet!
    - http://giel.vara.nl/fileadmin/static/Win-kaarten-voor-One-Direction.1114.0.html


    En natuurlijk gunnen we de tickets aan Quizletters! Je kan hieronder posten op wie we moeten stemmen!

    Je kan stemmen tot 28 november 09:00 uur. Daarna zal de top 10 doorgaan naar de finaleronde.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 17:04 ]


    Let the Night embrace you

    Mijn link naar mijn video!

    Naja de stemmen "Ik ben DEMY"

    http://giel.vara.nl/fileadmin/static/Win-kaarten-voor-One-Direction.1114.0.html

    Haaaaaaaai ,

    zou iedereen zo lief willen zijn om op mij en Naomi te willen stemmen zodat we

    tickets kunnen winnen voor het One Direction concert op mijn verjaardag? Je kunt

    1x per computer stemmen (misschien dat je om de zoveel tijd per computer kunt

    stemmen maar dat wetn we nu helaas nog niet..) Help ons aan die tickets! Stem

    op elke pc die je in huis hebt! Je kunt ons vinden bij de 'N' van 'Naomi en Yasmine'

    ;-)

    http://giel.vara.nl/fileadmin/static/Win-kaarten-voor-One-Direction.1114.0.html


    We hebben zo veel tijd, moeite en geld erin gestoken dat het echt zonde zou zijn

    als we niet zouden winnen. We moeten op zijn minst die top 10 halen! Je kunt

    deze eerste ronde stemmen tot woensdag 28 november 09:00uur. Daarna zal de

    top 10 doorgaan naar de finaleronde! Dus stem op de computer op school, op je

    werk, thuis, nij je familie, bij je kennis.. Alsjeblieft we zijn erg desperate mensen!

    (en gedreven, héél gedreven )


    Iedereen alsvast van harte bedankt!


    -xx


    I'm not like other girls, that's where you made your first mistake

    Hoi lieve mensjes ik vind het moeilijk om te kiezen :$ ik wil graag alle mede Directioners helpen because you know #DirectionersHelpDirectioners maar ik weet echt niet op wie ik moet stemmen, en ik voel me dan onschuldig als ik op iemand stem, terwijl de andere Directioner er ook graag naar toe wil. OMGG jullie maken me moeilijk. Iedereen wilt natuurlijk naar One Direction (Ik ben ook een Directioner, alleen aan me naam zal je eerder denken een DirectionATOR omdat ik een Belieber ben. (Niet zo denken) ik hou van Bieber en Direction) ik wil ook graag naar 1D maar ik weet dat ik hun NOOIT zal ontmoeten geld ook voor JUSTIN BIEBER hem zal ik ook niet ontmoeten. Omdat mijn ouders geen tickets willen betalen (huil) Oke ik draai door en plaats ontoppic post. Hmmm ik ga stemmen maar alleen weet ik niet op wie. Misschien zouden jullie beter eerst moeten zeggen WAAROM wij persee op JULLIE moeten gaan stemmen en niet op iemand anders. OMG ik wil ook naar ONE DIRECTION om mijn schatjusss te ontmoeten HARRYYYYY EN ZAYNNN!!!
    De rest natuurlijk ook maar kben een beetje in love with Harry en Zayn (Niall, Louis en Liam zijn natuurlijk ook helemaal AMAZAYN(H))

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 19:07 ]

    SeCuteBieber schreef:
    Hoi lieve mensjes ik vind het moeilijk om te kiezen :$ ik wil graag alle mede Directioners helpen because you know #DirectionersHelpDirectioners maar ik weet echt niet op wie ik moet stemmen, en ik voel me dan onschuldig als ik op iemand stem, terwijl de andere Directioner er ook graag naar toe wil. OMGG jullie maken me moeilijk. Iedereen wilt natuurlijk naar One Direction (Ik ben ook een Directioner, alleen aan me naam zal je eerder denken een DirectionATOR omdat ik een Belieber ben. (Niet zo denken) ik hou van Bieber en Direction) ik wil ook graag naar 1D maar ik weet dat ik hun NOOIT zal ontmoeten geld ook voor JUSTIN BIEBER hem zal ik ook niet ontmoeten. Omdat mijn ouders geen tickets willen betalen (huil) Oke ik draai door en plaats ontoppic post. Hmmm ik ga stemmen maar alleen weet ik niet op wie. Misschien zouden jullie beter eerst moeten zeggen WAAROM wij persee op JULLIE moeten gaan stemmen en niet op iemand anders. OMG ik wil ook naar ONE DIRECTION om mijn schatjusss te ontmoeten HARRYYYYY EN ZAYNNN!!!
    De rest natuurlijk ook maar kben een beetje in love with Harry en Zayn (Niall, Louis en Liam zijn natuurlijk ook helemaal AMAZAYN(H))
    Ik heb de redens in mn video gezet

    MissParsons schreef:
    (...) Ik heb de redens in mn video gezet


    Oke (H) ik ga ff stemmen.. :) omgg ik wil ook naar One Direction (huil) ik hoorde vanmiddag nog op tv dat ze een concert van One Direction zullen laten zien en dat One Direction op Icarly zal komen (al heb ik m duizend keer gezien. ik blijf het leuk vinden :)) Toen al ging ik FANGIRLEN en huilen enzo. Laat staan als ik hun echt zal ontmoeten dan denk ik dat ik het niet overleef :( ik hou van hun!! Oke sorry dit is alweer ontopic. Ik zal op jou stemmen dan, kmoet wel iemand gwn kiezen. ennn ik ga op school op verschillende computers inloggen en op jou stemmen :) Xx Your Fellow Directioner :)

    Ik doe ook mee en ik wil heeel erg graag winnen voor een vriendin van me, want ik en de meeste vriendinnen van school gaan met school op reis, alleen zei mag niet mee en dat vind ik echt sneu voor haar. Verder laat haar beste vriendin haar ook vallen dus ik dacht: Ik zorg dat ze naar 1D kan (:
    Please stem op Lisa en Michelle <3
    http://giel.vara.nl/fileadmin/static/Win-kaarten-voor-One-Direction.1114.0.html


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    http://giel.vara.nl/fileadmin/static/Win-kaarten-voor-One-Direction.1114.0.html

    stem op 'Loes van L.' asjeblieeeeeeeft? (:
    dan hou ik nu al van iedereen die dat gaat doen! <3


    We're the hardest fanbase to be accepted into but we'

    eyyy ik heb een vraagje,
    ik wil HEEEL graag naar het 1D concert in a'dam maar heb geen kaartjes kunnen krijgen ):
    dusss ik heb mee gedaan aan de wedstrijd van Giel zodat ik kaartjes kan winnen, alleen ik heb veeel meer stemmen nodig!!
    dus zou je misschien eens naar mijn filmpje willen kijken en misschien op mij willen stemmen? ( stemmen op ' Laura ' )
    (de link voor te stemmen staat in de beschrijving van het filmpje)

    hier is de link van het filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=GJU-q99FlgA

    en hier kan je gelijk stemmen: http://giel.vara.nl/fileadmin/static/Win-kaarten-voor-One-Direction.1114.0.html

    ik zou het leuk vinden als je eens kijkt en misschien op me stemt (:

    ALS je stemt kan je misschien op meerdere telefoon op computers kunnen stemmen, ik heb thuis 6x gestemd haha! alles helpt! (:
    xxxx

    Dit is voor een vriendin van mij. Ze heeft geen kaartjes kunnen bemachtigen en zou er toch heel graag heen willen.
    Ze wil heel graag de kaartjes winnen net als alle anderen, maar zouden jullie toch op haar willen stemmen?
    Ze verdient het en het zou heel veel voor haar betekenen. Ook zou het voor een andere vriendin met wie ze dit filmpje gemaakt heeft, veel betekenen.
    Stem op Lisa & Esmee Klik
    Alvast bedankt!
    x
    Ps. Zoals meerdere al zeggen, stel je wil op meerdere stemmen dan doe je dat op verschillende computers/mobieltjes etc.
    Pps. Ik wil niet verkeerd overkomen, ik zou normaal dit nooit zo snel doen, maar het is 1 van mijn beste vriendinnen en ze verdient het om naar het concert te gaan. En ik weet meerdere verdienen het, dus voel je zeker niet verplicht om te stemmen, maar het zou wel leuk zijn.


    Take a breath & let the rest come easy

    Ik doe kei hard mij best zodat jullie (mijn mede Directioners(H)) naar One Direction kunnen gaan :)

    MissParsons schreef:
    Mijn link naar mijn video!

    Naja de stemmen "Ik ben DEMY"

    http://giel.vara.nl/fileadmin/static/Win-kaarten-voor-One-Direction.1114.0.html


    Je video is verwijderd?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    (...)

    Je video is verwijderd?


    Dat klopt ze heeft al aan me verteld wrm ze het verwijderd heeft, ze krijgt haat berichtjes dat ze lelijk is dik en dat ze nooit een kans krijgt om te winnen. echt sneu voor haar (huil)

    Heyy,
    Specific zei het al, ik wil ontzettend graag naar 1D (zoals iedereen van jullie)
    En miss dat jullie op Lisa&Esmee willen stemmen?
    Klik
    xxx

    Jullie zouden op Naomi en mij moeten stemmen omdat wij alle soorten media al hebben gebruikt op stemmen te genereren en nog steeds op een te laag aantal voor de top 10 zitten, het concert is op mijn verjaardag en ik ben gewoon dying om erhene te gaan. Was uren van te voren al in de rij gaan staan maar dooor ene foutje van de site was ik uit de rij getrapt en dus te laat.. :( Please vote for Naomi en Yasmine!


    I'm not like other girls, that's where you made your first mistake