Hier kun je al je frustraties kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
Schrijf het dan hier lekker van je af...
Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.
Oromis schreef:
(...)
I loveeeeeeee fire. Ging altijd vuurtjes stoken bij mijn vader (joehoe)
Mijn broertje helaas ook. Hij verzint soms de vreemdste dingen met vuur. De vijf rookmelders - waarvan één op zijn kamer - zijn dan ook niet voor niets.
I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun. - Billy Joel
Mijn broertje helaas ook. Hij verzint soms de vreemdste dingen met vuur. De vijf rookmelders - waarvan één op zijn kamer - zijn dan ook niet voor niets.
Okay, zo was ik nou ook weer niet :x Dat is echt erg.
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
Wauw, respect! Ik durf het op mijn bijna negentiende nog niet. Ik ben als de dood voor vuur.
Thanks, je kunt het ook eens oefenen (op een veilige plek), tis eigenlijk niet zo eng. En ik moest wel de houtkachel aansteken, want ik wou niet in de kou zitten. (:
Ik begrijp het niet. Er zijn genoeg mensen die van mij houden en van wie ik houd. Ik heb een hele lieve groep vrienden en heb veel geluk met mijn familie. Toch voel ik me eenzaam.
Vooral dat hij moslim is, gaat echt ontzettend helpen. :'D
Mijn vader zal dat echt nooit toestaan, loooool. Hij ook altijd met zijn stomme vooroordelen.