• Haha, ik had vandaag zoooo'n lol!
    Ik was met mijn vriendje naar de stad en ik moest even naar de rabobank. Dus wij daarheen lopen, in deze hitte, maar onze wandeling werd beloont! Als je pint, heb je zeg maar zo'n gleuf waar dat geld uit komt, right? (krul)
    Daar lag een briefje van €50,-. De mensen voor ons waren die vergeten en ze liepen al een heel eind van de bank af. Tja, dat geld heb ik dus mooi gehouden. Daarvan hebben we lekker gegeten en wat er over is heb ik gehouden. Dat mocht van Thomas, haha =D. Soms is hij wel lief, hoor!
    Geweldig toch? (krul)
    Zouden jullie het hebben gehouden?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik zou het hebben gehouden. -Sneaky Face-. Je gaat toch niet achter die mensen aanrennen like: OMG, hier is je geld, die daar was...

    Ik vond ook ooit geld in een parkeer automaat, iets van 9 euro. Dat was leuk.

    -Emmen is awesome-

    [ bericht aangepast op 26 juni 2010 - 19:33 ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Als ik de mensen niet meer terug kon vinden, ja:Y)

    Natuurlijk zou ik het gehouden hebben. Haha, dit klinkt vet hard maargoed. Moeten die mensen maar beter opletten, als ik geld zou vergeten zou ik het vast ook niet terugkrijgen ofzo. (:

    Ik had het ook gehouden!! Kun je iets leuks van doen ^^


    Yongguk & Daehyun <33

    Ik weet het niet. Als ik niet wist van wie het geld was wel, maar als het echt heel veel was had ik het bij een dichtsbijzijnde winkel afgegeven.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Zelfs al zag ik die mensen had ik het gehouden, haha :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Zelfs al zag ik die mensen had ik het gehouden, haha :'D


    None but ourselves can free our minds.

    Als ik ze die mensen nog zag lopen had ik het ze gegeven hoor. Sorry, maar 50 euro is niet niks; en zelf zou ik ook willen dat mensen het me terug zouden geven.


    it's so empty living behind these castle walls

    Als ik wist wie die mensen waren, en ze waren nog in de buurt zou ik het terug geven... Maar ik zou zeker hopen dat ze dan al ergens op Antartica zitten :D Dan heb ik weer lekker 50 euro, dat is niet niks!

    Het hangt er ook wel vannaf wie die mensen zijn, als het echt van die te rijke K-mensen zijn, dan zou ik het lekker in m'n eigen zak stoppen.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2010 - 21:25 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Cadillac schreef:
    Als ik ze die mensen nog zag lopen had ik het ze gegeven hoor. Sorry, maar 50 euro is niet niks; en zelf zou ik ook willen dat mensen het me terug zouden geven.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik heb eergisteren 5 euro gevonden en ik heb het meteen opgedaan :'D


    Happiness hit her like a train on a track

    Psychic schreef:
    Ik weet het niet. Als ik niet wist van wie het geld was wel, maar als het echt heel veel was had ik het bij een dichtsbijzijnde winkel afgegeven.

    En wat gaat die winkel er dan mee doen?
    Juist, in hun eigen kassa stoppen.

    Ik zou dat gewoon houden, want ik zou dat geld ook niet terug krijgen moest ik het verspelen...


    Let the Night embrace you

    tuurlijk houd je het :D


    Live it. Love it. Kill for it.

    Yups.

    Cadillac schreef:
    Als ik ze die mensen nog zag lopen had ik het ze gegeven hoor. Sorry, maar 50 euro is niet niks; en zelf zou ik ook willen dat mensen het me terug zouden geven.


    All was well.