• Vorige week kreeg ik al te horen dat de folderwijk die ik zou lopen opgeheven ging worden, dus toen ik vandaag kwam om de folders op te halen was die definitief weg. De folders komen in een samenpakket ofso. Awh, dat vond ik toch wel even jammer. Mijn eerste echte baantje is dus sinds vandaag officieel weg... Daar gaat m'n 4,50 in de week, haha.
    Wat was jullie allereerste baantje?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mijn eerste echte baantje was en is nog steeds bij een slager. Werk er al sinds maart 2008 en nu nog steeds.

    Horizons schreef:
    Mijn eerste job was aardappelen stalen nemen. Best wel vermoeiend, maar ik was wel mooi bruin.
    Daarvoor had ik mijn ouders een paar keer geholpen in de broodjeszaak die ze toen runden. Dat noemt ik niet echt een job, dus reken ik dat ook niet als mijn eerste werkje. Hierdoor ben ik altijd kieskeurig op broodjes, zo heb ik een hekel als het smeren te lang duurt of als ze de broodjes volledig doorsnijden.

    Dat heb ik dus ook, alleen dan met het beleg, zo neem ik meestal geen broodjes filet american, omdat dat meestal niet vers is xD, bij ons wordt het elke dag vers gemaakt :p, maar ook met andere vleeswaren enzo ben ik kieskeurig, want wij zijn een best wel goede (en dure) slager, maar wij eten eigenlijk alleen nog maar vleeswaren van de slager (ik werk er en mijn vader ook, maar dan maakt hij belegde broodjes voor bedrijven klaar en brengt die dan rond en ik werk echt als verkoopmedewerkster en alleen op zaterdag). Het is dat zowel ik als mijn vader elke week 5 ons aan vleeswaren mogen meenemen plus dat we personeelskorting krijgen op het vlees enzo en op de vleeswaren als we meer dan die 10 ons bij elkaar nemen (maar we zitten er altijd onder).

    Mijn eerste zwarte baantje: Training geven bij mijn zwemclub ;D
    Mijn eerste witte baantje: Opruimhulp bij de bieb.
    Ik doe beide nog steeds :')


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Niet echt een baantje, maar af en toe het krantenwijkje overnemen van mijn overbuurjongen (ong. 9 adressen en 5 euro per keer!!)
    En het mooie is: als hij ermee stopt, mag ik het overnemen. Yeah :p

    Mijn eerste baantje was in een dierenpensioen in de zomer. Ik verdiende niet verkeerd voor een 13 jarige :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Mijn eerste baantje was de inventaris van een sportwinkel controleren. Zwaar werk in het begin, maar het went wel (:


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ah, dat is heel raar dat het zomaar opgeheven is.. Jammer ook!

    Mijn eerste baantje was in een pizzeria, al tel ik dat niet helemaal mee. Ik had geen contract en werkte zwart, het was een hel en ze besloten me niet meer te bellen na 4 keer werken, dus dat vergeet ik liever. Dus dan was mijn eerste baantje bij een ijssalon, daar werk ik nu ook nog! :'D