• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || xHazzaStyles
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||Dreamwishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || BlueHope
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddness

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    (- als je vragen hebt, zeg het dan)

    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 17:29 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis William Tomlinson

    Nadat ik de deur aan haar kant opende kijkt ze me aan en bij mijn opmerking rolt ze met haar ogen. Een zucht verlaat mijn mond en kijk even naar het pakhuis. Het is moeilijk om op dit moment nog voor een deel aardig te blijven. Ach later regel ik het allemaal wel en zet het haar dan nog wel betaald, want ik wil eerst zo snel mogelijk naar binnen toe. Als ik haar weer aankijk heeft kijk ze weer een andere kant op en blijft roerloos zitten. Maar als mijn woorden tot haar doordringen slikt ze toch en kijkt me grote ogen naar het pakhuis. 'Ja klopt een nieuw verblijf' zeg ik en nog een zucht verlaat mijn mond door haar eigenwijze gedrag. Ik til haar voor een tweede keer vandaag op en trap met mijn voet de deur van het busje dicht. Ze zou toch niets doen en had geen zin om te wachten. Ik ben allang genoeg op pad, dus ben het al aardig zat. 'Je heb geluk dat ik zo snel mogelijk naar binnen wil en ook nog aardig tegen je ben' zeg ik en loop naar de ingang van het pakhuis. Eenmaal daar probeer ik de deur ook met mijn voet open te trappen en vind het vreemd dat het nog lukt ook. Ik loop naar binnen toe en kijk even rond. 'Jongens?' roep ik door het huis. 'Is er al iemand?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ja zitten in de auto]

    [Moet ik reageren of wachten tot een van de andere jongens reageert?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    ( Kies maar (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    s]Ja, Niall en Florianne zitten ook al in de auto,[/s

    Florianne Alice de Ruiter
    'Nee, maar bedankt.' Ik was dus duidelijk aangeschoten en voelde me al enigzins licht in mijn hoofd. Waar kwam dat opeens vandaan? Ik had pas één biertje op. Oké ik had thuis stiekem wat perzikcider gedronken van mijn moeders voorraad, maar dat was ook niet zoveel. Blijkbaar dus wel. Niall had zijn hoofd wat afgewend, misschien iets aangedaan door mijn plotselinge uitspraak.
    'Sorry, normaal ben ik niet zo'n flapuit. Alleen als ik echt heel dronken ben.' Al mijn spieren voelde zwaar aan en mijn hoofd werd nog steeds lichter. Op het moment moest ik echt vechten om niet bewusteloos te worden. Er ging hier iets niet helemaal goed. Maar het duurde even voor ik 1+1 kon doen en uitkomen op de goede uitkomst.
    'Wacht, jij!' Te laat, ik was al weg.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 21:17 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Liam Payne
    Ik hoor de stem van Louis door het huis schallen. Een beetje onhandig en nog steeds met mijn flesje bier loop ik naar de ingang. Ik zie Louis met een meisje in zijn handen. "Hey Lou. Kom binnen." Glimlach ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Allison Holly Moore
    Ik zat zuhtend op het bed, of matras. Mijn kont begon pijn te doen en mijn keel was droog. Ik wist niet waarom ik daar zat en ik had eerlijk gezegd het gevoel dat ik er al dagen zat. Ik stond op en begon rustig dor de kamer te lopen. Het kon slechter, dat wist ik zeker, maar natuurlijk had ik nu liever bij mijn vriendin geweest. Hoe kon ik zo stom gweest zijn? Want opzich was dit mijn eigen schuld. Ik was met hem meegegaan en dat terwijl ik hem bijna niet kende. Ik hoorde iets aan de andere kant van de deu of het klonk eigenlijk wel verder weg. Ik liep naar de deur toe en begon te schreeuwen. "Laat mij gaan! Ik heb jullie niks gedaan!" Schreeude ik zo hard als ik kon. Ik begon op de deur te bonken en stopte toen ik pijn in mijn hand kreeg. Ik was niet de sterkste. Ook niet de zwakste. Ik was lang, dun en zwak, maar kon wel schreeuwen als de beste. "Laat mij gaan!" Gilde ik at the top of my lungs. Ik werd nu al gek. Ik kon hier dus echt niet goed tegen. Het niet weten waar ik was was waarschijnlijk nog het ergste.


    We've lived in the shadows for far too long.

    xHazzaStyles schreef:
    Louis William Tomlinson

    Nadat ik de deur aan haar kant opende kijkt ze me aan en bij mijn opmerking rolt ze met haar ogen. Een zucht verlaat mijn mond en kijk even naar het pakhuis. Het is moeilijk om op dit moment nog voor een deel aardig te blijven. Ach later regel ik het allemaal wel en zet het haar dan nog wel betaald, want ik wil eerst zo snel mogelijk naar binnen toe. Als ik haar weer aankijk heeft kijk ze weer een andere kant op en blijft roerloos zitten. Maar als mijn woorden tot haar doordringen slikt ze toch en kijkt me grote ogen naar het pakhuis. 'Ja klopt een nieuw verblijf' zeg ik en nog een zucht verlaat mijn mond door haar eigenwijze gedrag. Ik til haar voor een tweede keer vandaag op en trap met mijn voet de deur van het busje dicht. Ze zou toch niets doen en had geen zin om te wachten. Ik ben allang genoeg op pad, dus ben het al aardig zat. 'Je heb geluk dat ik zo snel mogelijk naar binnen wil en ook nog aardig tegen je ben' zeg ik en loop naar de ingang van het pakhuis. Eenmaal daar probeer ik de deur ook met mijn voet open te trappen en vind het vreemd dat het nog lukt ook. Ik loop naar binnen toe en kijk even rond. 'Jongens?' roep ik door het huis. 'Is er al iemand?'


    Isabella Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik merk hoe ik word opgetild en zucht en hij loopt het pakhuis binnen. Ik lig nu zowat in zijn armen en als we dan binnen zijn kijk ik even rond, hier werd ik ook niet bepaald vrolijk van. Ik hoor hem roepen, naar waarschijnlijk zijn vrienden en zie er al snel een komen met wen flesje bier in zijn handen en slik en kijk hem dan recht aan. De tape zat nog steeds op mijn mond en de touwen rond mijn polsen. Ik hoor hoe de jongen Louis begroet en kijk even naar Louis en dan weer naar de jongen en kijk hem weer aan en sla dan mijn ogen neer. Dan dringt in een schreeuw mijn oren binnen en ik slik weer en kijk rond, maar zie niks of niemand waar het vandaan kan komen, dus die zal vast ergens achter in het pakhuis achter een deur ergens zitten, maar het geschreeuw beangstigt me best wel en ik kijk weer naar Louis en dan weer naar de jongen en nu is het duidelijk angst in mijn ogen te zien. Dan komt er een andere jongen binnen met ook een meisje on zijn armen en kijk even naar het meisje en dan naar de jongen en kijk hem aan. Zijn opmerking laat me bijna walgen, normaal zou ik het compliment zien, maar nu, in deze situatie, absoluut niet. Ik wend dan weer mijn blik af.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 21:35 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    SateGoddess schreef:
    s]Ja, Niall en Florianne zitten ook al in de auto,[/s

    Florianne Alice de Ruiter
    'Nee, maar bedankt.' Ik was dus duidelijk aangeschoten en voelde me al enigzins licht in mijn hoofd. Waar kwam dat opeens vandaan? Ik had pas één biertje op. Oké ik had thuis stiekem wat perzikcider gedronken van mijn moeders voorraad, maar dat was ook niet zoveel. Blijkbaar dus wel. Niall had zijn hoofd wat afgewend, misschien iets aangedaan door mijn plotselinge uitspraak.
    'Sorry, normaal ben ik niet zo'n flapuit. Alleen als ik echt heel dronken ben.' Al mijn spieren voelde zwaar aan en mijn hoofd werd nog steeds lichter. Op het moment moest ik echt vechten om niet bewusteloos te worden. Er ging hier iets niet helemaal goed. Maar het duurde even voor ik 1+1 kon doen en uitkomen op de goede uitkomst.
    'Wacht, jij!' Te laat, ik was al weg.


    Niall Horan

    Ik belsoot eigenlijk niet meer echt meer te reageren en al snel was ze waardoor ik even lach. Zo eindelijk nu kon ik weg. Ik trap het gaspedaal in en race weg. Op naar de andere, op naar Engeland!

    Na een tijdje zijn we in Engeland en ik breng ons naar het pakhuisl toe. Ik stap uit en loop naar de andere deur toe die ik open ruk. Ik schud haar door elkaar. 'Wakker worden' zeg ik en als ze het niet wordt zucht ik. Misschien wordt ze het wel maar niet snel genoeg naar mijn smaak. Ik trek haar de auto uit en hou der vast. Ik til haar naar binnen en loop naar binnen waar ik net de stem van Louis hoor. 'Ik ben er!' roep ik naar hem en loop richting de stem. 'Niet verkeerd Lou' zeg ik lachend als ik het meisje in zijn armen zie. Ik zie Zayn ook zitten en glimlach even naar hem.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 21:28 ]

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk naar Liam die aan komt lopen en glimalch. 'Het is goed om weer terug te zijn of tenminste om jullie weer te zien' zeg ik en al snel kijk ik hem vragend aan. 'Hoe ging het eigenlijk bij jou en waar is ze?' voeg ik eraan toe. Nog voor ik verder wat kan zeggen of antwoord gegeven kan worden hoor ik een Iers accent en draai me om. 'Hello Niall en bedankt, maar jij mag zo te zien ook niet klagen.' Daarna richt ik kort mijn blik op Isabella en zet haar weer met beide benen op de grond. Ik besluit dan toch maar om het tape van haar mond af te halen. Over de touwen twijfel ik nog, maar maak die dan uiteindelijk ook maar los. 'Wat ik nog wilde zeggen was een verkeerd woord of iets anders en je krijg spijt. Dat van bij de auto wil ik niet meer zien en horen, want dat gaat te ver.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik laat Isabella Louis een mep verkopen. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Juliet Fiore
    Zayn Had nog niet op mijn vraag geantwoord of ik hoorde nog meer verschillende stemmen en begon echt angstig te worden toen ik een meisjes stem in de kamer naast deze hoorde schreeuwen.De vraag was al beantwoord.Ik wilde hier echt weg nu.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Isabella Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik merk dat hoe Louis me weer op 2 benen op de grond zet en de tape van mijn mond trekt. 'Auw!' roep ik dan, dat deed pijn, vooral omdat het er al zo lang op zat en mijn huid nu gevoelig was. Als hij dan toch ook twijfelend mijn polsen los maakt, zucht ik even openlucht en kijk naar mijn rode, pijnlijke polsen en kijk er even met een pijnlijk gezicht naar. En dan dringt me weer iets door en ik kijk op naar Louis en de woedende blik is weer te zien in mijn ogen. 'Jij! Jij bepaalt niks over mij!' sis ik dan en hef mijn hand op en geef een harde klap tegen zijn wang, het was echt hard, je hoorde de klap gewoon en mijn hand brandde er zelfs ook van. '¡Idiota!' sis ik dan nog eens en negeer de andere die ook in de kamer staan en richt nu al mijn woede tot Louis, hij had me hier mee naartoe gesleurd.


    [Isabella is really mean! (duivel) *Evil Laugh*]

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 21:57 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [*Awkward Silence*]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Florianne de Ruiter
    Opeens word ik vanuit de zwarte omhelzing gerukt als ik ruw word gewekt door een paar armen. Het gaat me allemaal een beetje te snel, dus reageer ik nog niet zo snel en helder. Gelijk komt er een gemene hoofdpijn om de hoek kijken en breng ik mijn hand naar mijn hoofd. Als ik me al wat bewuster word van mijn omgeving, merk ik dat ik in iemands armen lig.
    'Niet verkeerd Lou.' De stem komt van vlak boven me, de persoon die me draagt. Maar echt wakker word ik pas als ik een andere meisjesstem hoor schreeuwen. Ze klinkt heel woest en ik probeer me zo te draaien dat ik haar kan zien, want het komt niet van ver. Gevonden zie ik een meisje een onbekende jongen te meppen en te schoppen. Er om heen staan nog twee andere jongens en je hebt Niall -dat had ik net gezien- die mij vastheeft. De werkelijkheid komt nog niet helemaal binnen, maar ik begin een vaag vermoeden te krijgen dat het toch niet zo'n slimme actie was om met een onbekende mee te gaan.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa