• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || xHazzaStyles
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||Dreamwishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || BlueHope
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddness

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    (- als je vragen hebt, zeg het dan)

    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 17:29 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    DreamWishes schreef:
    [*Awkward Silence*]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Andere jongens kunnen ook reageren... XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    [Andere jongens kunnen ook reageren... XD]

    Denk niet dat die er nog zijn, haha x'D Maar ik ga slapen! Byebye!


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    SateGoddess schreef:
    (...)
    Denk niet dat die er nog zijn, haha x'D Maar ik ga slapen! Byebye!


    [Same for me, ik ga ook slapen... Weltrusten, uhhh, tsjaaa, iedereen hier, die dit leest... (A)


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Zayn en julliet zitten in julliets "Kamer" :P]
    Zayn Javadd Malik
    Ik kijk even naar de grond en loop alcnaar buiten. Ik draai me om als ik de deur wil sluiten. 'Ja.' Beantwoord ik haarvraag dan waarna ik de deur dicht en op slot draai. Ik hoor Allie gillen hiernaast waardoor ik zucht. Ik kijk naar Nialler en Louis die allebij ware beautys hadden. Ik loop naar Allie toe en open de deur waardoor ze bijna in mijn gezicht slaat, maar ik weet het nog net te ontwijken. Ik pak haar polsen in een hand en sluit haar mond. 'Hou je bek.' Sis ik naar haar. Ik wil haar bijna een mep verkopen maar kalmeer mezelf een beetje. Ik kijk haar aan en haal mijn hand weg van haar mond.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Allison Holly Moore
    ik bonk nogeven op de deur en zet een paar stappen naar achter. Ik sluit mijn ogen en zucht. Ik kan wel janken, maar dan zouden ze zien dat ik zwak ben. Ik begin weer op de deur te bonken. Als 'Zayn' binnenkomt lopen sla ik hem bijna en pakt hij mij vast. "Hou je bek" sis hij. Ik kijk hem even boos aan. "weet je, als je mij gewoon zou vertellen waarom ik hier ben, of waar ik ben wil ik mij nog best rustig houden. Maar ik word gek hier. Kijknaar de fucking kamer! wil je dat ik mijn rug verkloot? en ik wil graag wat drinken als het mag, water is goed, maar mijn keel voelt als schuur papier." Zeg ik nog op normale toon. Ik voel mij zo verschrikkelijk bang, maar zelf een expert zou het nog niet zien, laat staan hem. Echt niet, ik was de beste in het verberen van mijn emoties. In mijn ogen is niks anderste zien dan irritatie en mijn houding is, nu nog, goed. Ik kan hem voor e gek houden. zolang ik niet weer in zijn ogen kijk, zijn lieve woorden geloof. ik wil geen klap, anders was ik gaan gillen schreeuwen, schelden.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Zayn Javadd Malik
    Ik kijk haar aan en zucht. 'Je bent ergens in London. Waarom je hier bent doet er nog niet toe. Ik zal zo even wat te drinken voor je halen. Ik had eerlijk gezegt nog verwacht dat je sliep.' Zeg ik rustig, maar met een iet wat vriendelijke ondertoon in mijn stem. Ik was niet helemaal 100% Badboy ofzo. Ik loop weg sluit de deur achter me waardoor hij op slot valt en hij niet open kan en ga naar de koelkast waar ik een flesje water uit haal. Hij was nog koud. Voor ik haar weer hoor gillen loop ik terug en open ik de deur weer terwijl ik het water flesje in haar handen duw. 'Hier.' Zeg ik neutraal. Ik kijk haar aan. In haar ogen zoekend naar een emotie wat ik niet vond. Ze was dus hard, maar geen zorgen ze zou wel breken.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Allison Holly Moore
    hij zucht, is dat iets slecht? Ik wist her niet.."Je bent ergens in London. Waarom je hier bent doet er nog niet toe. Ik zal zo even wat te drinken voor je halen. Ik had eerlijk gezegt nog verwacht dat je sliep." zei hij rustig. Mooi, geen klap.had ik eerlijk gezegd wel verwacht. hij koopt weg en gooit de deur achter zich dicht. Ik wrijf pijnlijk over mijn pols en haal diep adem. Geen emotie, geen traan, geen uitbarting, het enige wat mag is een lach. Vertel ik mezelf nog een keer. Hij komt de kamerweer ingeeft mij een flesje water. "Hier." Ik lach even voor zover dat gaat. "Dankje." Zeg ik en neem een slokje. Ik kijk de kamer rond. Ik heb nu ongeveer elke mogelijkheid voor een ontsnapping uitgevogelt, ik weet wat er allemaal kan gebeuren met de ruimte. Dat was een slechte gewoonte. Ik draai het dopje weer op ht flesje en doe zo onopvallend mogelijk mijn BH weer goed. "hoelang blijf ik hier?" Vraag ik met een opgetrokken wenkbrauw.


    We've lived in the shadows for far too long.

    xClove schreef:
    (...)

    Camille Aurora Amadou
    Ik keek hem sarcastisch aan. 'Een paar dingen. Een: Waarom in godsnaam zou jij in de krant staan? Twee: Ja, ik laat je hier zo maar alleen staan, je was zelf naar het donker toegegaan.' merk ik droog op. 'Drie: Ik ga niet met je mee drinken, omdat ik vreemden niet vertrouw. Ben van nature sceptisch.' ik haal mijn schouders op en leun tegen de lantaarnpaal. Ik had het nu helemaal gehad, en ik wilde hem geen pijn doen met mijn "agressiestoornis". Ik haalde zijn blazer van mijn schouders, gooide hem toe en draaide me om. Ik beende weg, zo goed als mogelijk op mijn high heels. Ik trok mijn minirok een stukje naar beneden. Een ongemakkelijk gevoel bekroop me.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    DreamWishes schreef:
    Isabella Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik merk dat hoe Louis me weer op 2 benen op de grond zet en de tape van mijn mond trekt. 'Auw!' roep ik dan, dat deed pijn, vooral omdat het er al zo lang op zat en mijn huid nu gevoelig was. Als hij dan toch ook twijfelend mijn polsen los maakt, zucht ik even openlucht en kijk naar mijn rode, pijnlijke polsen en kijk er even met een pijnlijk gezicht naar. En dan dringt me weer iets door en ik kijk op naar Louis en de woedende blik is weer te zien in mijn ogen. 'Jij! Jij bepaalt niks over mij!' sis ik dan en hef mijn hand op en geef een harde klap tegen zijn wang, het was echt hard, je hoorde de klap gewoon en mijn hand brandde er zelfs ook van. '¡Idiota!' sis ik dan nog eens en negeer de andere die ook in de kamer staan en richt nu al mijn woede tot Louis, hij had me hier mee naartoe gesleurd.


    [Isabella is really mean! (duivel) *Evil Laugh*]


    [Louis?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Harry Styles
    Ik had haar met open mond nagestaard, tot ik besefte wat ze eigenlijk gezegd had. Ik moest haar achtervolgen en als het nodig was gewoon ontvoeren, want anders mocht ik echt op zoek naar een ander meisje. Ik liep zo snel als ik kon achter haar aan en toen ik vlak achter haar stond, draaide ik haar aan haar schouder naar me toe. "Ten eerste :omdat ik Harry Styles ben van One Direction misschien? Ten tweede: ik kwam naar jou toegelopen. En ten derde: ik ook." Met die woorden haalde ik m'n vuist boven en raakte haar tegen haar kaak. Ik had hard geslagen, zodat ze in één keer knock-out zou zijn. Ik wilde mensen -en dan vooral meisjes- niet onnodig pijn doen, ondanks m'n slechte karakter.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [minitijdsprong dan maar (: VOOR IEDEREEN, ALS JE NOG NIET IN HET GEBOUW BENT, DAN BEN JE DAT NU OM ONVERKLAARBARE REDEN WEL! C: ]

    Camille Aurora Amadou
    Als ik wakker word, lig ik op een bank, en meteen merk ik de anderen op die er ook zijn. Een meisje staat woest te schreeuwen tegen een jongen met bruin haar en een streepjesshirt. Er zit ook een donker badboy type bij, en als laatste glijd mijn blik naar de krullenbol. Woest sta ik op, maar ga meteen weer zitten. 'Godsamme, waarom doet mijn hoofd zo'n pijn?' grom ik. Henry -zo heette hij toch?- zat met een hongerige blik in zijn ogen naar mijn borsten te staren, en automatisch sloeg ik mijn handen voor mijn bovenlichaam. Mijn geheugen zat vol gaten, en ik kon niet helder meer denken. Ik zuchtte en sloot mijn ogen, maar het hielp niet.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Ik moet eten. Reageren zal voor straks zijn. ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [LouLou, je moet reageren op Isabella's bitch slap! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    [LouLou, je moet reageren op Isabella's bitch slap! XD]


    ( LouLou zal even reageren XD)

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 17:58 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer