• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || xHazzaStyles
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||Dreamwishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || BlueHope
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddness

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    (- als je vragen hebt, zeg het dan)

    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 17:29 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    xHazzaStyles schreef:
    Louis William Tomlinson


    Een vrolijke glimlach verschijnt weer op mijn gezicht als ze zich toch weer omdraait en dan grinnikt. Ik ben blij dat ze dat deed en niet zomaar wegliep. Een schuldgevoel kan ik niet gebruiken alleen zal dat straks toch wel komen. 'Je bent een van de weinige die dat vind en dat wil ik wel eens meemaken' zeg ik lachend. Als ze begint te praten schud ik mijn hoofd en wil zeggen dat ze dat niet hoef te zeggen, maar precies op dat moment gaat haar telefoon af. Geduldig wacht ik af en knik dan als ze zegt wat er is. 'Mhm, misschien was het toch niet zo toevallig en voor niets. We zijn dan met een reden dan tegengekomen' zeg ik bedenkelijk en spring dan vrolijk op en neer. 'Het lag echt niet aan jou en zelf zou ik ook zo reageren. We zijn en blijven toch vreemde voor elkaar.' Ik kijk haar aan en glimlach dan. echt veel zin in dit onderwerp heb ik niet, want dan zou ik straks misschien echt mijn mond voorbij praten. Ergens ben ik benieuwd hoe het met de andere gaat en of het bij hun lukt. Ach dat zouden we vanzelf wel weer zin. 'Ik wilde naar mijn vrienden toe' antwoord ik met nog steeds dezelfde glimlach. Het is wel waar, want ik wil ook weer snel terug naar de rest. 'Als je wilt mag je mee' voeg ik eraan toe.


    Isabella Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik grinnik weer en kijk hem aan. 'Misschien ja, wie weet.' zeg ik dan met een scheve grijns en haal even mijn schouders op. Als hij dan vrolijk op en neer springt schiet ik even kort in de lach, gek. Ik knik dan en kijk even om me heen en dan weer naar Louis. 'Ik heb toch niks te doen nu en dan ben ik ook niet voor niks heleaal hier naartoe gelopen.' zeg ik dan en grijns evn en haal mijn schouders op. 'Zijn je vrienden hier ook op vakantie dan?' vraag ik dan en glimlah even en kijk weer om me heen en dan weer naar Lou, iets in me bleef toch een beetje opwaakzaam, alsof het vanzelf ging. Ik kijk even op mijn telefoon en stop hem dan weer terug in mijn tasje en kijk weer glimlachend naar Louis. 'Je zei toch dat jouw vrienden mij zo nodig moesten ontmoeten.' zeg ik dan grijzend, er een soort grapje van makend, maar toch bleef ik nog steeds oplettend, opwaakzaam, gewoon we kennen elkaar niet en ik vertrouw vreemden gewoon niet meteen, ondanks ik me wel op mijn gemak voel bij Louis.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 19:48 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 19:55 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Liam Payne
    "En waar breng je me nu naartor?!" Schreeuwde ze. Ik zuchtte en draaude memom. "Dat gaat je nergens aan. Je ziet het wel wanneer je aankont. En als probeert te ontspannen , krijg je meer problemen" ze ik dreigend. Ik pakte een fles bier en dronk eruit.

    (Ik zit op mijn obiel , sorry..)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    SateGoddess schreef:
    Florianne Alice de Ruiter
    'Ja lekker. Doe maar een biertje.' Ik knik en wil me al weer naar de bar draaien om het aan Bas door te geven, maar hij zegt nog wat. 'Ik wil trouwens ook wel betalen.' Oké, nu was het definitief: Het is een schatje. Ik glimlach lief naar hem.
    'Bedankt.' Nu draai ik me wel naar de bar om. 'Twee bier, alsjeblieft.' Het duurt even voor er twee glazen voor ons staan, maar dan pak ik er een van en begin alvast naar het hoekje te lopen.
    'Wat kom je hier doen in Nederland?'

    [Ik kon het niet laten, haha]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Melinda
    Ik lachtte even.De koude buiten lucht, de stank die er in deze straten hing, de vreselijk drukte veroorzaakt door alle mensen die er liepen. Het was weg. Gewoon weg. Al zat ik nu in de auto van een vreemde jongen, al had ik gezworen dat nooit meer te doen, ik voelde mij niet bang ofzo. Ik had het één keer eerder gedaan. Ik was die dag naar London en mijn geld was gestolen bij één van de winkels, ik kwam erachter toen ik oorbellen wilde kopen. Ik was begonnen met erug lopen, omdat mijn moeder niet op nam. Ik wist nog goed hoe hij naast mij stopte en me een lift offerde. How could I deny? Ik keek evennaar Zayn en keek glimlachend weer uit het raam. "Dus naar welke pub wil je?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Niall Horan

    Ik grijnst als ze naar de hoek loopt en ik loop achter haar aan met mijn glas in der handen. 'Wat kom je hier doen in Nederland?' vraagt ze ineens als ik ij der bent en even schik ik van de vraag maar laat het niet aan de buitenkant merken. Gauw denk ik in mijn hoofd na wat zou ik ook zeggen? 'Ik kwam mijn tante bezoeken voor een dagje, morgenochtend ga ik weer terug'lieg ik gauw maar het is totaal niet te merken dat ik lieg. Ik drink een paar slokken van mijn bier en glimlach even. 'Weet je als we ons biertje op hebben wil ik je wat laten zien' zeg ik met een glimlach en neem nog een slok. Bier was gewoon zo lekker.

    Florianne Alice de Ruiter
    'Ik kwam mijn tante bezoeken voor een dagje, morgenochtend ga ik weer terug.' Ik knik alleen maar op zijn antwoord. Nu we hier in het volle licht staan, kan ik hem beter bekijken, dan daarstraks in het donker. Zoals ik al heb gezien heeft hij blonde haren, maar het is geverfd, want aan de onderkanten is een klein stukje donkere uitgroei te zien. Of het is natuurlijk, maar dat betwijfel ik. Zijn ogen zijn diepe zeeblauwe hemelse ogen. Ik weet zeker dat ik daar nog lang aan ga denken, als hij weg is. Zijn gezicht is inderdaad wat bleker, maar ik mag dan ook niet klagen met mijn donkerder huid dan de gemiddelde Nederlander.
    'Weet je, als we ons biertje op hebben wil ik je wat laten zien.'
    'Oké! Leuk. Maar eerst ga ik even gedag zeggen tegen mijn vriendinnen.' Ik ben wel benieuwd wat hij wil laten zien. Ik ben af en toe echt te nieuwsgierig. Ik loop naar het tafeltje en begroet iedereen even uitbundig. Daarna draai ik me weer om naar Niall, als ik nog een slok neem van mijn biertje. Hij is gelukkig al bijna op, zodat ik sneller te weten kom wat Niall me wil laten zien.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Isabella Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik grinnik weer en kijk hem aan. 'Misschien ja, wie weet.' zeg ik dan met een scheve grijns en haal even mijn schouders op. Als hij dan vrolijk op en neer springt schiet ik even kort in de lach, gek. Ik knik dan en kijk even om me heen en dan weer naar Louis. 'Ik heb toch niks te doen nu en dan ben ik ook niet voor niks heleaal hier naartoe gelopen.' zeg ik dan en grijns evn en haal mijn schouders op. 'Zijn je vrienden hier ook op vakantie dan?' vraag ik dan en glimlah even en kijk weer om me heen en dan weer naar Lou, iets in me bleef toch een beetje opwaakzaam, alsof het vanzelf ging. Ik kijk even op mijn telefoon en stop hem dan weer terug in mijn tasje en kijk weer glimlachend naar Louis. 'Je zei toch dat jouw vrienden mij zo nodig moesten ontmoeten.' zeg ik dan grijzend, er een soort grapje van makend, maar toch bleef ik nog steeds oplettend, opwaakzaam, gewoon we kennen elkaar niet en ik vertrouw vreemden gewoon niet meteen, ondanks ik me wel op mijn gemak voel bij Louis.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Curlies schreef:
    Liam Payne
    "En waar breng je me nu naartor?!" Schreeuwde ze. Ik zuchtte en draaude memom. "Dat gaat je nergens aan. Je ziet het wel wanneer je aankont. En als probeert te ontspannen , krijg je meer problemen" ze ik dreigend. Ik pakte een fles bier en dronk eruit.

    (Ik zit op mijn obiel , sorry..)


    Juliet Fiore
    "Dat gaat je nergens aan. Je ziet het wel wanneer je aankomt. En als probeert te ontsnappen , krijg je meer problemen" Ik zuchtte geërgerd.Had ik hem gewoon maar genegeerd toen ik hem voor het eerst zag,dan zat ik nog altijd in de eettent."Ze gaan me wel vinden en jou gaan ze oppakken zowiezo!"zeg ik kwaad.Ofja ik hoopte dat het ook zo ging worden.

    (Sorry was bezig met schoolwerk :/ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Louis??]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ken geen echte pubs dus verzin er wel een..]
    Zayn Javadd Malik
    "Dus naar welke pub wil je?" Vraagt ze dan. Ik weet hier de pubs wel, maar het dichtsbij is the Drunk Irishman en ze hadden daar aardige mensen. 'The Drunk Irishman?' Vraag ik haar. Ik stateer het eerder want ik parkeer ervoor ik open mijn deur en ik loop snel als een echte Gentleman naar haar deur om hem open te doen en haa eruit teclaten stappen. Ik sluit de deur na haar en loop de pub binnen. Na ik mijn auto dicht heb gedaaan. Ik kijk haar aan. 'En wat wil je drinken. Wat fris of iets met alcohol?' Vraag ik haar. Nog even en ze was K.O.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Zayn en Liam zijn best gemeen. XD Ben benieuwd naar Louis Evil Side. Whaha.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Allison Holly Moore
    Ik bleef uit het raam kijken tijdens het rijden. The Drunk Irishman. Ik was er één keer eerder geweest normaal ging ik naar de pub een paar straten verderop, maar dit was ook goed. Ik zuchtte zacht en liep naar binnen. Fris of alchohol. Ik keek even twijfelend om me heen, maar ik wost dat het voor de meeste gewoon leek alsof ik aan het kijken was hoe het er hier uitzag. "Umh, doe maar iets met fris. Ik ben nog niet zo oud." Het was alsof er een lichtje ging branden ergnens achter in mijn hoofd. Wat wist ik nou van hem? zijn naam. verder kwam ik niet. "Ja, doe maar fris. Zeg hoe oud ben je eigenlijk en waar kom je vandaan?" Vroeg ik nieuwsgierig . Ik ging aan de bar zitten en keek hem recht aan. "Nou?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    DreamWishes schreef:
    [Zayn en Liam zijn best gemeen. XD Ben benieuwd naar Louis Evil Side. Whaha.]


    ( Daar sluit ik me helemaal bij aan XD Daar kom je nog wel achter )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Oehhh, moet Isabella nu bang worden, whaha! Eigenlijk ben ik nu nog meer nieuwsgierig. ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp