• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || xHazzaStyles
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||Dreamwishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || BlueHope
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddness

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    (- als je vragen hebt, zeg het dan)

    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 17:29 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Sorry, ik moet nu wachten op een reactie van Louis, dus kan niet naar haar toe...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (Back from.nowhere D: dramadrama disgusting. Wat kan ik doen? Met liam :Y) )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Reageren op dat Isabella Louis een mep in zijn gezicht gaf, want Liam staat er nog steeds bij, maar Louis reageert niet...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Liam Payne
    Ik zuchtte en rolde met mijn ogen. "Lou , kon je geen onschuldig meisje ontvoeren?" Mompelde ik grinnikend. Ik pakte haar polsen beet en keek haar in de ogen aan. "Nog één klap en ja.. Dan wordt het nog moeilijker." Siste ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 23:08 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Camille Aurora Amadou
    Als ik wakker word, lig ik op een bank, en meteen merk ik de anderen op die er ook zijn. Een meisje staat woest te schreeuwen tegen een jongen met bruin haar en een streepjesshirt. Er zit ook een donker badboy type bij, en als laatste glijd mijn blik naar de krullenbol. Woest sta ik op, maar ga meteen weer zitten. 'Godsamme, waarom doet mijn hoofd zo'n pijn?' grom ik. Henry -zo heette hij toch?- zat met een hongerige blik in zijn ogen naar mijn borsten te staren, en automatisch sloeg ik mijn handen voor mijn bovenlichaam. Mijn geheugen zat vol gaten, en ik kon niet helder meer denken. Ik zuchtte en sloot mijn ogen, maar het hielp niet.


    Harry Styles
    Ik zie hoe Camille wakker word en wanhopig probeert recht te gaan staan. Ze zal vast nog last hebben van de klap die ik haar gegeven heb, en dat vermoeden wordt bevestigd als ze het luidop vraagt. "Je wilde niet meewerken, dus moest ik je wel even buiten westen slaan. Sorry," ik wilde niet direct te bruut overkomen, ze moest ons immers nog van dienst zijn. Mijn blik gleed naar haar borsten, waar ze toen ze het doorhad, snel haar handen voor sloeg. "Je bent nu in Londen. En hier blijf je de komende tijd." Ik was benieuwd naar haar reactie en voegde er nog snel aan toe: "Oh ja, ik ben Harry van One Direction, vandaar dat ik in de krant zou staan."


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Isabella Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik piep even als hij mijn polsen vast pakt, want het doet nog steeds pijn. 'Ik zou je graag een klap geven.' sis ik dan. 'Jammer dat ik het nu niet kan doen.' mompel ik er dan achteraan. 'En wie denk jij wel niet dat je bent.' sis ik dan nog. 'Tja, tuurlijk, dat heb ik inmiddels al zo vaak gehoord.' zeg ik dan en rol met mijn ogen terwijl ik de jongen weer boos aankijken.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Liam Payne
    Zonder wat te zeggen geef ik haar een klap in haar gezicht. "Ik zou maar doen wat Louis zegt"
    (Even snel. Ik ga nu echt slapen x)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    BlueHope schreef:
    Allison Holly Moore
    hij zucht, is dat iets slecht? Ik wist her niet.."Je bent ergens in London. Waarom je hier bent doet er nog niet toe. Ik zal zo even wat te drinken voor je halen. Ik had eerlijk gezegt nog verwacht dat je sliep." zei hij rustig. Mooi, geen klap.had ik eerlijk gezegd wel verwacht. hij koopt weg en gooit de deur achter zich dicht. Ik wrijf pijnlijk over mijn pols en haal diep adem. Geen emotie, geen traan, geen uitbarting, het enige wat mag is een lach. Vertel ik mezelf nog een keer. Hij komt de kamerweer ingeeft mij een flesje water. "Hier." Ik lach even voor zover dat gaat. "Dankje." Zeg ik en neem een slokje. Ik kijk de kamer rond. Ik heb nu ongeveer elke mogelijkheid voor een ontsnapping uitgevogelt, ik weet wat er allemaal kan gebeuren met de ruimte. Dat was een slechte gewoonte. Ik draai het dopje weer op ht flesje en doe zo onopvallend mogelijk mijn BH weer goed. "hoelang blijf ik hier?" Vraag ik met een opgetrokken wenkbrauw.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ik verveel me....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Juliet Fiore
    Een gefrustreerde zucht verliet mijn mond.Ik moest hier nu echt weg.Ik zocht naar een mogelijke uitgang.Maar er was alleen maar een deur.Zonder er bij na te denken begin ik te trekken en te slaan op te deur."Laat me hier uit!"


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Payne
    Ik zuchtte toen ik gebonk hoorde. Snel liep ik de trap op Juliet was tevens mijn zorg. Ik smeet de deur open en deed die gelijk dicht. Ik knielde neer bij Juliet en strook haar kaaklijn.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Juliet Fiore
    Na een korte tijd stopte ik met bonken en zette me op de koude vloer.Ik wilde hier weg.Niet veel later werd de deur opengegooid en lichtgeschrokken kijk ik op naar Liam die zich naast me neerknielde en mijn kaaklijn strookte."Ik wil hier weg"zei ik angstig en probeerde niet te gaan janken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Morning! Ga nu een reactie schrijven ^^ ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    230710 schreef:
    (...)

    Harry Styles
    Ik zie hoe Camille wakker word en wanhopig probeert recht te gaan staan. Ze zal vast nog last hebben van de klap die ik haar gegeven heb, en dat vermoeden wordt bevestigd als ze het luidop vraagt. "Je wilde niet meewerken, dus moest ik je wel even buiten westen slaan. Sorry," ik wilde niet direct te bruut overkomen, ze moest ons immers nog van dienst zijn. Mijn blik gleed naar haar borsten, waar ze toen ze het doorhad, snel haar handen voor sloeg. "Je bent nu in Londen. En hier blijf je de komende tijd." Ik was benieuwd naar haar reactie en voegde er nog snel aan toe: "Oh ja, ik ben Harry van One Direction, vandaar dat ik in de krant zou staan."


    Camille Aurora Amadou
    'Eigendunk.' mompel ik zacht. 'Oke, dus ik zit hier in een oud bouwval in london, ontvoerd door een wereldberoemde boyband en ik blijf hier nog wel even?' ik pakte het eerste waar ik bij kon -een leeggedronken koffiemok- en smeet die tegen de wand. 'Oke. Dan zal ik daar dus maar het beste van moeten maken.' Ik wilde niet dat ze me meteen gingen opsluiten, en ik moest sowieso van mezelf het lievelingetje gaan worden. Want het lievelingetje krijgt het meest. Ik stelde voor mezelf alvast regels op: Alles doen wat je gevraagd wordt, niet tegenstribbelen, en vooral mijn agressiebuien in houden. 'En nu?' Ik liep zo goed als mogelijk naar hem toe en ging naast hem zitten.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 12:02 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.