• Want ik ga morgen naar de bios met de jongen die ik leuk vind. Ik heb geen idee of hij mij ook leuk vind, maar mensen uit mijn klas zeggen van wel, maar of je dat moet geloven? Er zijn al wat mensen die beweren dat we iets met elkaar hebben, maar dat is ,jammer genoeg, niet waar. Dus ik ben benieuwd hoe dat morgen gaat.

    Dit moest ik gewoon even met jullie delen.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Awhh, veel succes! Ik hoop voor jou dat het iets wordt (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Succes ermee!
    Gewoon niet stressen en plezier hebben!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Nice! ^^ Komt vast goed :')
    Ik ga morgen met mijn vriend en mijn familie naar Skyfall en dit wordt voor velen de eerste keer dat ze mijn vriend ontmoeten. Vooral één van mijn zussen is érg nieuwsgierig, dus ik ben benieuwd ;P


    Deep inside, I've never felt alive

    Frodo schreef:
    Awhh, veel succes! Ik hoop voor jou dat het iets wordt (:


    Pretty is just a pretty word.

    Frodo schreef:
    Awhh, veel succes! Ik hoop voor jou dat het iets wordt (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Cresseyde schreef:
    Succes ermee!
    Gewoon niet stressen en plezier hebben!


    26 - 02 - '16

    Frodo schreef:
    Awhh, veel succes! Ik hoop voor jou dat het iets wordt (:


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Als hij met jou naar de bios gaat, is dat alvast een heel goed teken! (: Veel plezier, hopelijk wordt het iets.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    Als hij met jou naar de bios gaat, is dat alvast een heel goed teken! (: Veel plezier, hopelijk wordt het iets.


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.