• Ik heb dit jaar een nieuwe mentor, want mijn oude mentrix was weet-ik-veel-hoe-lang niet meer op school geweest. het wordt mijn wiskunde docent en hij heeft al een mentor klas, wel aardig dat hij onze klas overneemt c:. Mijn oude mentrix gaf ook engels en nu lopen we een hoofdstuk achter. Ik krijg dus ook een nieuwe Engels docent. Degene die ik voor Engels krijg is helemaal nieuw, want er waren te weinig docenten voor dat vak op school. Ik ben er wel blij mee, want anders kwamen we wel in de problemen als klas zijn. We moeten namelijk ook een voortijdig vakkenpakket kiezen, maar daarvoor moesten we in boekjes werken tijdens mentor uur. Dat hebben we 1 keer gehad ._. Nou had ik vorig jaar ook zo'n mentrix die bijna nooit op school was. Zelfde probleem -alleen zij gaf muziek, iets minder belangrijk en ik zat in een andere klas -. Toen moesten we in 1 week een keuze gaan maken voor Mavo , al doe ik havo. Nou gingen sommige naar Mavo, dus die hadden een groot probleem. Nou was ik zo slim om er zelf achterna te gaan :Y).

    Wie heeft ook zo leuke mentors of andere docenten?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Lilia schreef:
    (...)

    Wat een toeval! Dat is de mijne ook!

    Maar hij is vast niet zo Brits en oenig als die van mij. (joehoe)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mijn mentor - en scheikunde docent - mag ik wel en niet. Hij legt goed uit, doet echt awesome proefjes (hij maakt vlammen die zo heet zijn dat het eerst bestaande colablikje poef weg was, en dat er een gat van tien bij 5 cm gemaakt is in een koekenpan én de metalen plaat die eronder zit. Dat was awesome. Iedereen die scheikunde heeft, vraag aan je docent of hij ook een keer een proef met thermiet wil doen. Dat is ZOOO COOL.
    En opzich zijn mijn mentoren altijd wel aardig, en mag ik ze ook wel - op de mentor uit de tweede na. Ik snapte de grammatica uit het boek, dan legde hij het uit, en snapte ik het niet meer..., maar mijn mentoren mogen mijn moeder niet echt. Of nouja, ze zijn bang voor haar. Sinds de derde maakt mijn moeder namelijk al mijn mentoren bang.
    In de derde was het over mijn profielkeuze. Blijkbaar had mijn mentor mij 'gehersenspoeld' om Frans te kiezen...
    In de vierde heeft mijn moeder ontzettend kwade mailtjes gestuurd naar mijn directrice, en ze ge-cc't naar mijn mentor en jaarlaagcoördinator (afdelingsleider). Ik ben door beide (mentor was docent nederlands, afdelingsleider maatschappijleer) de dag nadat het mailtje gestuurd was uit de les gehaald, en gingen ze mij erover ondervragen, en ik had geen idee dat ze die mailtjes heeft gestuurd.
    En nu (in de vijfde, dus) is mijn moeder gewoon ontzettend kwaad op mijn school over alles, en dat laat ze merken ook.

    EVEN EEN APPLAUSJE VOOR MIJN MOEDER, DAMES EN HEREN!


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    WearyEyed schreef:
    Mijn mentor - en scheikunde docent - mag ik wel en niet. Hij legt goed uit, doet echt awesome proefjes (hij maakt vlammen die zo heet zijn dat het eerst bestaande colablikje poef weg was, en dat er een gat van tien bij 5 cm gemaakt is in een koekenpan én de metalen plaat die eronder zit. Dat was awesome. Iedereen die scheikunde heeft, vraag aan je docent of hij ook een keer een proef met thermiet wil doen. Dat is ZOOO COOL.
    En opzich zijn mijn mentoren altijd wel aardig, en mag ik ze ook wel - op de mentor uit de tweede na. Ik snapte de grammatica uit het boek, dan legde hij het uit, en snapte ik het niet meer..., maar mijn mentoren mogen mijn moeder niet echt. Of nouja, ze zijn bang voor haar. Sinds de derde maakt mijn moeder namelijk al mijn mentoren bang.
    In de derde was het over mijn profielkeuze. Blijkbaar had mijn mentor mij 'gehersenspoeld' om Frans te kiezen...
    In de vierde heeft mijn moeder ontzettend kwade mailtjes gestuurd naar mijn directrice, en ze ge-cc't naar mijn mentor en jaarlaagcoördinator (afdelingsleider). Ik ben door beide (mentor was docent nederlands, afdelingsleider maatschappijleer) de dag nadat het mailtje gestuurd was uit de les gehaald, en gingen ze mij erover ondervragen, en ik had geen idee dat ze die mailtjes heeft gestuurd.
    En nu (in de vijfde, dus) is mijn moeder gewoon ontzettend kwaad op mijn school over alles, en dat laat ze merken ook.

    EVEN EEN APPLAUSJE VOOR MIJN MOEDER, DAMES EN HEREN!


    Jouw moeder is stoer *applaudiseert* :3
    Anyhow, mijn mentrix is oké. I mean, ik kan goed met haar opschieten en ze leert me ook plannen enzo [want daar suck ik zwaar in], maar ze is niet echt spontaan of out-going. Verder zijn al mijn leraren niet echt geweldig -de meeste kunnen niet lesgeven en mijn klas [vwo4] in de hand houden... Behalve mijn Duitslerares: zij is echt zwaar awesome. Ze praat altijd met iedereen over alles, is een groot fan van Rammstein en leert ons daarmee uitgangen, ook is ze erg punctueel en noemt iedereen lieverd. Ze is echt een soort van bijdehante tante en iedereen is dol op haar. Ik dus ook :').


    I solemny swear I'm up to no good.