• want ik was vndaag constant hyper en toen gingk undercoverr tijdens NV[natuurverkenning : Bio,Natuurkunde en scheikunde in 1] en toen satk onder de tafel djumbo te singen xD EN
    ik heb vndaag een discussie gehad over of het nou raam los is of raam open is xP
    EN
    ik was hyper tijdens tekenen en toen gingk manga vampier maken en nu wil mijn leraar da mis. doen als een opdracht voor tekenen [/Happy]

    EN
    ik heb een fantasie verhaal bedacht met nadieh onder wiskunde


    We can only learn to love by loving.

    Dat van die manga vampier is MACHTIG!
    Trek daar een foto van en show me!! ;)


    Did you know it, L, that shinigami only eat apples?

    YAAY MAAR ALS JE HYPER BENT IS ALLES LEUK :3 BIJ ONS ONDER LATIJN OM ALLES WAT WERD GEZEGT MOESTEN WE LACHEN ZELFS ALS HIJ GING DRIJGEN ONS UIT DE KLAS ''TE VERWIJDEREN'' MOESTEN WE KEI HARD LACHEN. Dat was cool XD


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    O JAA
    ik heb ook voor vlinder gespeeld tijdens nederlands xP

    ik moest nadiehs typex hebbe en se sat aan de andere kant vn de klas dus toen gink fladderend door de klas xP en singen '' ik ben een vlindertjeeee'' xP


    We can only learn to love by loving.

    Dat van die manga vampier is MACHTIG!
    Trek daar een foto van en show me!! ;)


    hy ligt op sgool en mijn vriendinnen hebbe hem verminkt :X


    We can only learn to love by loving.

    Nouw,, ik ben nooit is NIET Hyper, en sgool is dus egt niet leuk ofzo >.<
    Alleen Ns is leuk!! :D Vanwege de leeraar die we hebben. ik heb altijd discusies met hem. ofer hoezo we dat vak hadden. en toen ik me broek moest optrekken en zij hij dat dat met Ns(Zwaartekragt) te maken had, en toen zij ik nee hoor dat heeft te maken met dat me broek te groot is >.< en toen begon hij weer ofer dat ik meer moest eten, enzo. wan thij is egt gewoon heel Dik en i vind mezelf te dik, en dan gaan we daar weer ofer disuseren en alles,
    en ik ben nu ook Hyper Astief, en ik hem geen leben, En ik weet niet hoezo ik dit vertel >.<


    Dunno ><

    Wacht maar ik killed butterfly's :X
    ö dat mag niet want jij lief en vlindertje spelen is leuk :3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wy waren stout in de klas Ö :X

    Dus moesten wy een verhhaaltje sgryven over een roze olifant op de zeebodem x3


    A. ikmisje.

    wij zijn vndg een ijsje gaan ete in het stad heel de namiddag ,, zonder de leerkracht ,, die Zo 'ja als ge maar om half 4 terug ant schoolzijt, ist goej!' en wij zo kei hyper ijsjes gaan kope xD


    Your Butt is Mine!

    ah dr is niks mis met hyper te doen op school
    ik zing wel in wiskunde xD


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    HYPERHEID OWNEDDDDDDDDDDD!!! x3


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    wij zijn vndg een ijsje gaan ete in het stad heel de namiddag ,, zonder de leerkracht ,, die Zo 'ja als ge maar om half 4 terug ant schoolzijt, ist goej!' en wij zo kei hyper ijsjes gaan kope xD

    whaha xP onse mentor ging x met ons ijsjes hale xP gingen se eet wedstrijd houden wie er het snelst de meeste ijsjes kon eten o_o


    We can only learn to love by loving.

    OMG

    Als ik hyper ben dan woordt ik de klas uitgestuurdxD

    OMG

    Als ik hyper ben dan woordt ik de klas uitgestuurdxD


    ik nie xP

    ik ben altijd so druk als wat en alle leraren geloven dat ik concentratiestoornis heb en Adhd maar kehb beide nie heb gwoon nooit sin in sgool xP


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    ik nie xP

    ik ben altijd so druk als wat en alle leraren geloven dat ik concentratiestoornis heb en Adhd maar kehb beide nie heb gwoon nooit sin in sgool xP


    Haha

    Mij noemen ze een verlegen lief meisjexD
    En als ik druk ben dan stuurt(de juf) me uit de klas maar dat is nooit gebeurt wel 1. keer bij de meester