• Het is zomervakantie, een stel vrienden gaan met zijn alle op vakantie. 6 jongens en 6 meisjes. Ze besluiten naar een afgelegen bos te gaan, waar een afgelegen camping is voor jeugd. Ze gaan met zijn alle op vakantie om hun vriendschap te herenigen. Ze merkte namelijk dat hun vriendschap uit elkaar begon te vallen. Ze kregen andere vrienden, andere gewoontes en andere meningen. Dit is een laatste poging, maar of het goed uitpakt? Waaarom ze naar de afgelegen camping gaan heeft een reden. Daar begon hun vriendschap ook. Ze zaten in de eerste en gingen met school op kamp. Het was een kamp van niks en de enige manier om het kamp leuk te maken was gezellig met zijn allen doen. Nu zijn ze drie jaar verder en zitten ze in de 4de. Alles is verandert en hun vriendschap begint te verwateren, toch vinden ze het allemaal een poging waard om hun vriendschap proberen tot stand te houden. Tot overmaat van ramp is ook de camping drastisch verandert. Wat vier jaar geleden nog een vrolijke boel was, is nu allemaal oud en vervallen. De houten huisjes zijn vervallen, om de zoveel tijd is er stroomstoring, er is geen bereik, echt eten is er ook niet. Er is helemaal niks van luxe, ze hebben nog mazzel dat ze een wc hebben en het douche water is altijd ijskoud. Het enige wat ze hebben is elkaar, de slechte vervallen houten huisjes, het bos en de rivier die vlakbij de camping ligt. Hun vakantie lijkt al een hel, maar dat wordt alleen maar erger als er een lijk in het bos wordt gevonden. Leeft de moordenaar nog? Heeft hij het op nog meer mensen gemunt? Wie is de moordenaar? Is het niet één van de 12 of iemand van de andere vakantiegangers? Hoe gaan de vrienden er mee om? Wantrouwen speelt op en ook doodsangst in het bos ontstaat. Bij de vrienden en bij de vakantiegangers, maar ze kunnen niemand bellen, want er is geen bereik. Hun vakantie is een regelrechte hel.

    Zo ziet het er ongeveer uit:
    huisje (alleen dan oud en kapot)

    Meisjes VOL:


    - Lauren Aria Lockwood - Coockies
    -Allison Aurora Gwyneth Swann - DreamWishes
    - Charlotte Emalee Rosaya- Adesso
    - Bryani Allyne Coleman - PopRocket
    - Celeste Annabel Twice - Jaimyhoi
    - Aimee Skye Rosefield- Beat

    Jongens VOL

    - Alex Jack Thomas- BlueHope
    - Jayden Owen Harries - Adores
    - Jacob Jonathan Trevor -Sylvesti
    - Austin Davers - Quin98
    - David Jonathan Williams -Memoria
    - Cameron Alexander Robinson - Pineapples


    Overige campinggangers(Kunnen er zoveel zijn)

    - Denise Melinda Chamberd - BlueHope
    - Joeri Thomas Miller - Wolffire
    - Zoë Valerie Chamberlaine- Lifeisajoke
    -
    -

    Vermoord meisje (leeft in het begin nog)
    -Esmée Sophia Marie Duboix
    - Noyade


    Regels

    - Minimaal 5 regels
    - Maximaal 2 personages en dan liever één van de 6 en een overige campingganger, zodat meer mensen kans hebben op 1 van de 6, tenzij die niet volkomen.
    - Campinggasten mogen in en uit het RPG wanneer ze willen, maar dan moet je wel goed afsluiten dus gedag zeggen enz.
    - de 6 jongens en 6 meisjes zijn vaste rol, tuurlijk kunnen we iets verzinnen als het niet lukt, maar liever gewoon dat je je rol behoudt.
    - 16 + toegestaan, dus schelden enz.
    - Mensen mag je niet te zwaar verwonden zonder toestemming. Niemand gaat verder dood, tenzij je dat zelf wilt.
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.

    - Je hebt 2 dagen om je personage in te vullen
    - Ik zorg dat er een samenvatting komt aan het begin van elk nieuw topic, die samenvattingen staan in de story
    - Ik of Jaimyhoi openen het topic


    Story
    Rollentopic

    Het begin:
    De 6 jongens en 6 meisjes zitten in de bus opweg naar het kamp, ze zijn er bijna. Ze zitten al 6 uur in een oude niet al te grote bus. De andere campinggangers zijn er al of komen nog aan. We beginnen dus, dat mensen aankomen en dat de vrienden in de bus zitten en door het bos rijden.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 21:17 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin Davers

    Ze slaat haar arm niet om me heen maar dat had ik eigenlijk ook wel verwacht. 'Altijd fijn om te weten,' brengt ze uit maar een iets sarcastische toon erbij. Ik druk een kusje op haar kreun en ze legt haar hoofd op mijn schouder waardoor ik glimlach. Dat is een teken dat ze in iedergeval op mij niet meer boos is. 'Het spijt me,' mompelt ze zachtjes en ik grinnik even zachtjes. 'Het is al goed' zeg ik en streel even zachtjes door haar haar. Dat was in iedergeval weer goed. Ik treek er wat dichter tegen me aan en kijk even naar Denise. 'Gaan we eigenlijk nog wat gemakkelijks doen vandaag met iedereen of niet?" vraag ik dan Esmée en haal mijn hand even door mijn haar. Eigenlijk hoopte ik het wel een beetje daar waren we hier wel voor en het was ook gewoon gezellig.

    Ik ben gister ook baar Twilight geweest en ik ha echt zo'n NOOOOOOOO moment)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Joeri

    'behalve op een bloempot, spreek ik haar tegen, en ik moet denken aan Dekster, die hier ieder jaar terug komt. En ieder jaar moet hij mij weer hebben, want ik ben het makkelijkst, ik sla niet terug. Maar ook ieder jaar weer leggen we het bij, en dat betekend dat ik de hele tijd als een hondje achter hem aanloop. Hij zei altijd tegen mij dat hij een potje was waaar wel vijfhonderd dekseltjes op pasten, en ik een bloempot, want daar past niks op. Jaloers vroeg ik dan hoe hij het wist, en altijd had hij een ander antwoord klaar. Maar ik was toen nog een kleine jongen. 'Ik verzorg trouwens het vermaak, dat houdt in dat ik kleuterspelletjes moet gaan doen en ik mag eens in de maand een disco houden.' leg ik uit, en ik zie drie mensen in het wat. Ik ga er niet op af. 'Trouwens, vanavond is er disco, komen jullie ook?' vraag ik hoopvol, want de disco is toch de plek om een vriendin te krijgen?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Beat schreef:
    Ik ben gister ook baar Twilight geweest en ik ha echt zo'n NOOOOOOOO moment)

    (ikwil er ook heen maar het mag niet ): van mij ouders)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Denise Melinda Chambers
    Een beetje awkward leun ik van mijn ene voet op mijn andere als het meisje ook aan komt lopen. Haar mocht ik nou weer net niet. Ik mocht eigenlijk mensen die heel fake deden niet en zei deed echt obvious. Ze deed geeneens de moeite om te verbergen dat ze mij duidelijk ook niet mocht. duidelijk was ze het jaloerse type. Voordat ik het door had zaten ze alweer te smoezen en negeerde mij gewoon compleet."Gaan we eigenlijk nog wat gemakkelijks doen vandaag met iedereen of niet?" Vroeg Austin eigenlijk aan het meisje, maar ik trok mij er niet veel van aan. Ik bedoel ik wist ook wat de camping zelf deed. "Umh wel, normaal kan je aan een avondwandeling doen en er is volgens mij ook ieder jaar een feest rond deze tijd ergens. Maar het best kan je even gaan kijken op de lijst die bij het huisje bij de ingang hangt," Zei ik zacht. Ik wees ongever in de richting waar de ingang moest zijn. "Ik weet niet hoelang geledenjullie hier geweest zijn, maar door de jaren heen is er niet zo bijzonder veel veranderd." Ik voelde mij een beetje ongewenst, kwam enk ik door het meisje. "Maar umh, ik denk dat ik jullie twee maar weer alleen laat." Ging ik snel verder en lachte even ongemakkelijk..

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 11:39 ]


    We've lived in the shadows for far too long.


    Zoë Valerie Chamberlain.

    Ik speelde wat met de onderkant van een pluk haar terwijl ik toekeek wat hij deed. "Ohja, de hotdogs" zei ik, zodra hij vroeg of ik ze wou halen. Ik likte even over mijn lippen heen en liep naar mijn hutje, voor zover je het een hutje kon noemen. Met voorzichtige stappen liep ik het trapje op naar de deur, zodat ik er niet nog eens doorviel, en opende de deur. Aangezien er al meer koffers stonden had ik wel het idee dat mijn kamergenoten waren aangekomen. Wat logisch was, want zo'n hele bus moest natuurlijk in de weinige huisjes die nog in takt waren om te gebruiken. Ik liep naar mijn rugzak, waar ik al mijn eten in bewaarde, ik had er een aparte voor, en haalde er de broodjes uit die ik vandaag nog had gekocht en de pot met worsten natuurlijk. Wat ik er ook uithaalde was wat ketchup en mayonaise. Als laatste ingeving nam ik ook wat bestek mee, gewoon, een paar lepels, wat vorken en een mes. Rustig liep ik terug naar David. Ik deed mijn topje uit, zodat ik nog in bikini zat, en legde alles daarop. "Zo" zei ik vrolijk, met een ontblote glimlach.

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Allison "Ally" Aurora Gwyneth Swann
    Dan gaat hij weer nog iets ruwer en harder en ik kreun weer, dit voelt zo goed, op dit moment, ik weet dat dat morgen wel anders zal zijn, maar daar kijk ik nu gewoon niet naar en geniet van nu, dit moment, het genot. Trev zijn ademhaling is je echt heel zwaar en de mijne doet er zeker niet aan onder en kreunen van genot verlaten nog steeds onze monden. Ik zie dat hij zijn hoofd dan in zijn nek gooit en ik grijns even kort en zet dan mijn nagels nog iets harder in zijn rug, zo dat het net niet heel pijnlijk is. Dan haal ik mijn nagels toch weer uit zijn huid en laat ze nu langs zijn hele lichaam kratsen em zet ze als ik dan weer bij zijn rug kom toch weer stevig en hard in zijn huid en kreun luid en merk dat ik nu echt op het randje zit van klaarkomen, dit komt ook omdat hij nu nog sneller stoot, zo'n moordend tempo voor mijn gevoel. Nog steeds kijk ik hem aan met de blik van net en hij kijkt op dezelfde manier terug en grijns dan even, dit was geen liefde en dat weten we allebei, we weten allebei duidelijk wat het is en hoe het is veroorzaakt, lust en alcohol, we weten dat we hier morgen spijt van krijgen, maar toch negeren we dat gevoel, niet dat er veel besef van iets meer is, of dat we logisch kunnen nadenken over de concequenties hiervan, maar toch. Hij trekt me dan nog wat dichter tegen me aan en blijft ruw door stoten en ik sluit mijn ogen en geniet. 'ooohhh Trev.' kreun ik dan en open mijn ogen weer en kijk hem weer aan met die blik vol lust en bijt zacht op mijn onderlip terwijl ik hem blijf aankijken en kreun soms. Ik merk dan dat mijn hoogtepunt echt dichtbij is en sluit mijn ogen weer, krom mijn rug iets en zet mijn nagels nog harder in zijn huid en kom dan met een luide kreun klaar en kijk dan Trev weer aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Charlotte Rosaya.
    Ik grinnik. 'Die heb ik nou nog nooit ergens gehoord...' Mijn ouders hadden het altijd wel op gezegde en zo, maar deze had ik werkelijkwaar nog nooit gehoord. Niet dat het nou echt een gezegde was, maar toch. Ik sloeg mijn rechterbeen over m'n linkerbeen heen, en haalde een hand door mijn haar, toch wel lastig dat een paardenstaart of een knot mij niet staat, met dit hete weer was los haar dus echt niet. Vervolgens keek ik Joeri weer aan. 'Ja,' ik glimlach. 'Lijkt me leuk.' Het is al best wel lang geleden dat ik naar een feestje ben geweest. Ik was vaak moe van werken, of sporten, en aangezien het nu vakantie is en je zo lang kan uitslapen als je wilt, kon je ook tot diep in de nacht feesten. 'Komt er dan iedereen die hier "logeert".' Bij het woord logeert maakte ik aanhalingstekens, ik kon niet op het precieze woord komen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Esmée Maria Sophie Duboix
    'Het is al goed,' stelt Austin me zachtjes gerust en haalt een hand door mijn haren. Dat zit in ieder geval weer goed.
    'Gaan we eigenlijk nog wat gemakkelijks doen vandaag met iedereen of niet?' vraagt hij dan en ik haal mijn schouders op. 'Ik weet niet eens waar de helft gebleven is, maar als er inderdaad niet zoveel veranderd is in de tussentijd, dan zullen we er hopelijk een aantal zien bij het kampvuur. Anders heeft deze hele reis geen zin.'
    Ik wil Denise's haar natmaken, maar ik vind het nog steeds zielig in verband met het verhaal wat achter de blauwe kleur zit. Ik ben echt geen monster, hoor, dat verhaal raakt mij ook wel.
    'Maar een avondwandeling klinkt ook wel goed,' zeg ik dan als teken dat ik Denise heus wel heb gehoord. Als ze zegt dat ze ons misschien maar alleen gaat laten, moet ik me inhouden niet opgelucht te lachen.
    'Oh, voel je vooral niet opgejaagd door mij hoor. Het is niets persoonlijks.' Daar zit wat waarheid in, ik ben sowieso een jaloerse trut.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 15:59 ]


    everything, in time

    [Max?xD volgens mij heet ze Esmée]

    [haha, ik heb dat ook wel is gehad hoor]

    [ Altijd fijn om te weten dat ik niet de enige ben haha!:3]


    everything, in time

    [moet ik reageren of eerst Denise?]

    [Ik denk dat het handiger is als Denise reageert, anders heb jij niet zoveel om op te reageren, lijkt me. Maar als je wilt reageren hou ik je vooral niet tegen!
    Ik waarschuw wel vast, je krijgt dadelijk een uiterst kattige Esmée.]
    (joehoe)


    everything, in time