• Het is zomervakantie, een stel vrienden gaan met zijn alle op vakantie. 6 jongens en 6 meisjes. Ze besluiten naar een afgelegen bos te gaan, waar een afgelegen camping is voor jeugd. Ze gaan met zijn alle op vakantie om hun vriendschap te herenigen. Ze merkte namelijk dat hun vriendschap uit elkaar begon te vallen. Ze kregen andere vrienden, andere gewoontes en andere meningen. Dit is een laatste poging, maar of het goed uitpakt? Waaarom ze naar de afgelegen camping gaan heeft een reden. Daar begon hun vriendschap ook. Ze zaten in de eerste en gingen met school op kamp. Het was een kamp van niks en de enige manier om het kamp leuk te maken was gezellig met zijn allen doen. Nu zijn ze drie jaar verder en zitten ze in de 4de. Alles is verandert en hun vriendschap begint te verwateren, toch vinden ze het allemaal een poging waard om hun vriendschap proberen tot stand te houden. Tot overmaat van ramp is ook de camping drastisch verandert. Wat vier jaar geleden nog een vrolijke boel was, is nu allemaal oud en vervallen. De houten huisjes zijn vervallen, om de zoveel tijd is er stroomstoring, er is geen bereik, echt eten is er ook niet. Er is helemaal niks van luxe, ze hebben nog mazzel dat ze een wc hebben en het douche water is altijd ijskoud. Het enige wat ze hebben is elkaar, de slechte vervallen houten huisjes, het bos en de rivier die vlakbij de camping ligt. Hun vakantie lijkt al een hel, maar dat wordt alleen maar erger als er een lijk in het bos wordt gevonden. Leeft de moordenaar nog? Heeft hij het op nog meer mensen gemunt? Wie is de moordenaar? Is het niet één van de 12 of iemand van de andere vakantiegangers? Hoe gaan de vrienden er mee om? Wantrouwen speelt op en ook doodsangst in het bos ontstaat. Bij de vrienden en bij de vakantiegangers, maar ze kunnen niemand bellen, want er is geen bereik. Hun vakantie is een regelrechte hel.

    Zo ziet het er ongeveer uit:
    huisje (alleen dan oud en kapot)

    Meisjes VOL:


    - Lauren Aria Lockwood - Coockies
    -Allison Aurora Gwyneth Swann - DreamWishes
    - Charlotte Emalee Rosaya- Adesso
    - Bryani Allyne Coleman - PopRocket
    - Celeste Annabel Twice - Jaimyhoi
    - Aimee Skye Rosefield- Beat

    Jongens VOL

    - Alex Jack Thomas- BlueHope
    - Jayden Owen Harries - Adores
    - Jacob Jonathan Trevor -Sylvesti
    - Austin Davers - Quin98
    - David Jonathan Williams -Memoria
    - Cameron Alexander Robinson - Pineapples


    Overige campinggangers(Kunnen er zoveel zijn)

    - Denise Melinda Chamberd - BlueHope
    - Joeri Thomas Miller - Wolffire
    - Zoë Valerie Chamberlaine- Lifeisajoke
    -
    -

    Vermoord meisje (leeft in het begin nog)
    -Esmée Sophia Marie Duboix
    - Noyade


    Regels

    - Minimaal 5 regels
    - Maximaal 2 personages en dan liever één van de 6 en een overige campingganger, zodat meer mensen kans hebben op 1 van de 6, tenzij die niet volkomen.
    - Campinggasten mogen in en uit het RPG wanneer ze willen, maar dan moet je wel goed afsluiten dus gedag zeggen enz.
    - de 6 jongens en 6 meisjes zijn vaste rol, tuurlijk kunnen we iets verzinnen als het niet lukt, maar liever gewoon dat je je rol behoudt.
    - 16 + toegestaan, dus schelden enz.
    - Mensen mag je niet te zwaar verwonden zonder toestemming. Niemand gaat verder dood, tenzij je dat zelf wilt.
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.

    - Je hebt 2 dagen om je personage in te vullen
    - Ik zorg dat er een samenvatting komt aan het begin van elk nieuw topic, die samenvattingen staan in de story
    - Ik of Jaimyhoi openen het topic


    Story
    Rollentopic

    Het begin:
    De 6 jongens en 6 meisjes zitten in de bus opweg naar het kamp, ze zijn er bijna. Ze zitten al 6 uur in een oude niet al te grote bus. De andere campinggangers zijn er al of komen nog aan. We beginnen dus, dat mensen aankomen en dat de vrienden in de bus zitten en door het bos rijden.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 21:17 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Beide hun fout dan! XD Reageer nu maar! :P]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Trev
    Ik hoor haar giegelen en vat dat op als een bevesteging dat zij dit ook wil, voor zo ver ze nog iets over zichzelf te zeggen heeft. Waarschijnlijk net zo weinig als ik. De hormonen en alcohol waren de baas over mijn lijf. Nu ging het opeens vrij makkelijk. Ik gleed in haar en begon te stoten. De bank kraakte alsof die binnen nu en 3 seconde de geest ging geven, wat waarschijnlijk ook zo was, want een paar stoten later, toen het zweet al op mijn voorhoofd stond, zakte de bank met luid gekraak door zijn poten. Ik schonk er geen aandacht aan en ging gewoon door. Het voelde vreemd, maar toch ook weer goed. Ik wist niet of het gewoon kwam omdat ik als jongen zekere behoeftes had of dat ik dit echt fijn vond zo met haar. Either way, ik bleef gewoon door gaan, mijn armen over haar heen met mijn handen op de armleuning en mijn hoofd net dichtbij genoeg om te zoenen, als ik niet zo gigantisch aan het hijgen was. Conditie, zeker voor dit, had ik echt niet, en al helemaal niet als ik stom dronken was. Ik kreunde zachtjes onder het hijgen door. Dronken tiener sex zonder condoom. Een van de domste dingen die je kon doen volgens mijn moeder, maar toch was het ook weer zo fijn en vol voldoening.


    Bowties were never Cooler

    [Ben even tandenpoetsen dan reageer ik! ;P En ik blijf Trev op een of andere manier geniaal vinden! Whaha! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Well, thanks]


    Bowties were never Cooler

    Celeste Annabel Twice
    'Ja Cam, dat deed ik zeker,' grinnik ik maar ik zie de grijns op zijn gezicht dus weet dat hij niet echt verontwaardigd is. 'En je zal het vanzelf wel vergeten Cam, en trouwens, alsof jij je gaat inhouden met drinken?' En ik grinnik kort. Hij pruilt dan. 'Je weet dat ik niet tegen pruilen kan,' beschuldig ik hem en geef hem een zacht duwtje. Ik loop nog steeds voorop en we zijn bijna bij de supermarkt. Ik kijk opzij naar Cam als hij naar me fluit en ik sla zijn hand weg. 'Niet mijn hoofd,' zeg ik streng. 'Ik ben namelijk en niet klein en niet schattig.' Ik haat het om genoemd te worden, beiden. We komen dan aan bij de supermarkt en Cam neemt gelijk de leiding. Aimee pakt al snel twee flessen whisky en ik kijk even twijfelend naar de schappen. 'Ik wil rosé,' zeg ik dan. Dat is lekker. 'Geen bier, dan ga ik stinken.' En ik haat stinken. Nog iets dat ik haat. Ik zoek dan een goeie rosé uit en stop die ook in het mandje. 'Hm... Wat willen jullie?' Vraag ik dan aan Cam en Lauren. Ik ben zo blij altijd met een supermarkt. Ze hebben eten, drinken en het is lekker koel binnen altijd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sylvesti schreef:
    Trev
    Ik hoor haar giegelen en vat dat op als een bevesteging dat zij dit ook wil, voor zo ver ze nog iets over zichzelf te zeggen heeft. Waarschijnlijk net zo weinig als ik. De hormonen en alcohol waren de baas over mijn lijf. Nu ging het opeens vrij makkelijk. Ik gleed in haar en begon te stoten. De bank kraakte alsof die binnen nu en 3 seconde de geest ging geven, wat waarschijnlijk ook zo was, want een paar stoten later, toen het zweet al op mijn voorhoofd stond, zakte de bank met luid gekraak door zijn poten. Ik schonk er geen aandacht aan en ging gewoon door. Het voelde vreemd, maar toch ook weer goed. Ik wist niet of het gewoon kwam omdat ik als jongen zekere behoeftes had of dat ik dit echt fijn vond zo met haar. Either way, ik bleef gewoon door gaan, mijn armen over haar heen met mijn handen op de armleuning en mijn hoofd net dichtbij genoeg om te zoenen, als ik niet zo gigantisch aan het hijgen was. Conditie, zeker voor dit, had ik echt niet, en al helemaal niet als ik stom dronken was. Ik kreunde zachtjes onder het hijgen door. Dronken tiener sex zonder condoom. Een van de domste dingen die je kon doen volgens mijn moeder, maar toch was het ook weer zo fijn en vol voldoening.


    Allison "Ally" Aurora Gwyneth Swann
    Ik giechel weer, maar als hij dan in me glijdt, maken de giechels al snel plaats voor kreunen. Ik voelde hem stoten en sloot mijn ogen en beet op mijn lip om de kreunen een beetje tegen te houden, wat maar moeilijk ging. Mijn ademhaling is inmiddels ook al versnelt en omdat het toch geen zin heeft open ik mijn ogen weer kijk hem aan en stop met het bijten in mijn lip en kreun weer. De bank kraakte erg onder ons en binnen een past seconden zakte die dan ook door zijn poten en ik schrik even, maar Trev besteedde hier duidelijk geen aandacht aan en bleef ongestoord doorstoten. Ik kreunde weer en sloeg mijn benen rond zijn middel en mijn armen rond zijn nek en mijn lippen vonden de Zijne al snel weer en ik druk ze er ruw op en bijt dan weer in zijn onderlip. Ik sluit mijn ogen dan weer en geniet van alles, de alcohol, het gevoel van gebot dat door me heens stroomt, alles. Ik kreun weer, maar dit wordt nu gedemd door onze lippen op elkaar. Ik wist dat we niet slim bezig waren, nou wist, op het moment zelf niet, maar achteraf zeker wel. Alle alcohol en dan samen sex hebben op een bank zonder condoom, nee niet bepaalt het slimste wat je kan doen, maar op dit moment kan het me allemaal echt geen ene ruk meer schelen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Austin Davers

    Esmée duwt me lachend weg en ik kijk er even grijnzend aan. Ik kijk even naar Denise die verteld dat ze hier met der broertje en tante is en ik knik. Ze vraagt met wie wij hier zijn en Esmée verteld haar dat we met onze vrienden zijn waardoor ik eigenlijk niks eraan toe te voegen heb.'het is de bedoeling dat onze band weer sterker wordt, maar ik heb mijn handen vol aan Austin.' zegt Esmée en grinnik even. Ik kijk Esmée aan en geef haar lachend en duwtje. 'Jaja je bedoeld andersom zeker' zeg ik lachend en voel daarna haar hand voor de tweede keer vandaag zachtjes mijn achterwerk raken. Ik grinnik even en sla mijn arm om der heen. 'Je kan er niet van afblijven hé?' vraag ik lachend. 'Waarom heb jij je haar blauw geverfd? Volgens mijn moeder verven mensen alleen hun haren in rare kleuren wanneer ze aandacht tekort komen.' zegt Esmée dan en ik schud even lichtjes mijn hoofd. Het is waarschijnlijk niet gelijk dat ze aandacht tekort komt of zo.'Mijn oom zou een groot deel van mijn tante haar erfenis aan het goede doel geven als ik mijn haar blauw zou verven. Hij is niet zo vrijgevig van zichzelf' legt ze uit en ik knik even. 'Goed van je' zeg ik met een glimlach. Eigenlijk merk ik gewoon aan haar dat ze totaal geen zin heeft in dit gesprek. 'Leuk. Ik hoop dat het banden ook echt een beetje gaat lukken. Het lijkt me erg leuk om oude vrienden weer terug te zien, maar daar kan ik momenteel niet echt over oordelen.' zegt ze daarna nog en ik knik. 'Ja het is heel leuk' zeg ik en kijk eraan. 'Zullen we anders maar weer gaan volgens mij gaat dit niet echt wat worden?' vraag ik zachtjes aan Esmée en kijk eraan.

    Esmée Sophia Marie Duboix
    Denise heeft al snel een antwoord op mijn vraag:
    'Mijn oom zou een groot deel van mijn tante haar erfenis aan het goede doel geven als ik mijn haar blauw zou verven. Hij is niet zo vrijgevig van zichzelf,' legt ze me uit. Verdorie, nu kan ik haar daar niet meer op afrekenen. Dat is eigenlijk een goede taak van haar.
    'Goed van je,' zegt Austin met een glimlach en ik kijk hem even boos aan. Aan wiens kant staat hij? Als zij niet vriendelijk tegen ons doet, ze beantwoordt onze vragen wel, maar heeft er duidelijk geen zin in, dan ben ik ook niet vriendelijk.
    'Leuk,' zegt Denise nog. 'Ik hoop dat het banden ook echt een beetje gaat lukken. Het lijkt me erg leuk om oude vrienden weer terug te zien, maar daar kan ik momenteel niet echt over oordelen.' Ik haal mijn schouders op en richt mijn blik op Austin als hij tegen me praat.
    'Zullen we anders maar weer gaan, volgens mij gaat dit niet echt wat worden?' 'Non,' antwoord ik zacht terug. 'Laat me nog één poging doen,' vraag ik hem smekend en zonder op antwoord te wachten draai ik me weer om naar Denise.
    'Jij kunt hier toch ook vrienden maken? Ga anders mee zwemmen, het weer is perfect,' bied ik met een nieuwe neppe glimlach aan.


    everything, in time

    Denise Melinda Chambers
    "Goed van je." Zei de jongen met een glimlach. Eindelijk iets dat ook eht gemeend klonk. Weer waren zo aan het smoezen of fluisteren of hoe je het ook wilde noemen. Ik wist niet waar ze het allemaal over hadden, maar het beviel me niet. Nou, was er wel meer dat mij niet beviel, maar dit was gewoon raar. "Jij kunt hier toch ook vrienden maken? Ga anders mee zwemmen, het weer is perfect." Zei het meisje, volgens mij Esmée toch? Ik moest eerlijk toegeven, ik hield niet van zwemmen. Het was gewoon niet mijn ding, tenminste als ik mijn haar had geverfd. Normaal hield ik ervan en deed ik het graag. "Nou, ik mag eigenlijk niet zwemmen, vanwege mijn haar. Maar als mijn haar droog blijft zou het wel kunnen denk ik." Zei ik twijfelend en haaldemijn hand even door mijn haar. Dan werd het weer blond. Niet dat ik daar zulke problemen mee had, maar toch. Ik vond het eigenlijk wel mooi nu het blauw was. Het stond mij goed vondende meeste mensen bij mij op school en ze hadden eigenlijk wel een stuk aardiger gedaan. Ik had lef. Dan had je nog de sukkels die mij ermee pestte, maar daar kon ik over het algemeen wel goed tegen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Joeri

    Ik loop weer naar het meer, dat stomme opstel komt later wel. Ik heb mijn surfplank niet meegenomen, bang dat ik afga of zo. Ik zie dat het strand bijna leeg is, op twee mensen na. 'Hey, ik ben Joeri,' Zeg ik, en ik ben bang dat het echt stom klinkt. Mijn gedachten schieten weer naar de mensen van net. Het meisje, was ze echt zo mooi of is het gewoon gefantaseerd? Tenminste, ik denk dat ze een stelletje zijn, zo zag het eruit. Ik besluit dat ik echt een vriendin nodig heb. Ik kijk naar de twee meiden, allebei best knap. Zal ik er voor gaan? Ach ja, ik kan het proberen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Wolffire=0o7]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [ Welke twee mensen bedoel jij nu? xd ]


    everything, in time

    [Charlotte en Bryani,]


    Spoiler alert: you will save yourself

    (ik reageer zo, kijk een film
    sorry moet ook nog eten vanav. komt die zoizo wel, jullie mogen wel alvast reageren)

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 17:39 ]

    [Daar ben ik dan.]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †