• Het is zomervakantie, een stel vrienden gaan met zijn alle op vakantie. 6 jongens en 6 meisjes. Ze besluiten naar een afgelegen bos te gaan, waar een afgelegen camping is voor jeugd. Ze gaan met zijn alle op vakantie om hun vriendschap te herenigen. Ze merkte namelijk dat hun vriendschap uit elkaar begon te vallen. Ze kregen andere vrienden, andere gewoontes en andere meningen. Dit is een laatste poging, maar of het goed uitpakt? Waaarom ze naar de afgelegen camping gaan heeft een reden. Daar begon hun vriendschap ook. Ze zaten in de eerste en gingen met school op kamp. Het was een kamp van niks en de enige manier om het kamp leuk te maken was gezellig met zijn allen doen. Nu zijn ze drie jaar verder en zitten ze in de 4de. Alles is verandert en hun vriendschap begint te verwateren, toch vinden ze het allemaal een poging waard om hun vriendschap proberen tot stand te houden. Tot overmaat van ramp is ook de camping drastisch verandert. Wat vier jaar geleden nog een vrolijke boel was, is nu allemaal oud en vervallen. De houten huisjes zijn vervallen, om de zoveel tijd is er stroomstoring, er is geen bereik, echt eten is er ook niet. Er is helemaal niks van luxe, ze hebben nog mazzel dat ze een wc hebben en het douche water is altijd ijskoud. Het enige wat ze hebben is elkaar, de slechte vervallen houten huisjes, het bos en de rivier die vlakbij de camping ligt. Hun vakantie lijkt al een hel, maar dat wordt alleen maar erger als er een lijk in het bos wordt gevonden. Leeft de moordenaar nog? Heeft hij het op nog meer mensen gemunt? Wie is de moordenaar? Is het niet één van de 12 of iemand van de andere vakantiegangers? Hoe gaan de vrienden er mee om? Wantrouwen speelt op en ook doodsangst in het bos ontstaat. Bij de vrienden en bij de vakantiegangers, maar ze kunnen niemand bellen, want er is geen bereik. Hun vakantie is een regelrechte hel.

    Zo ziet het er ongeveer uit:
    huisje (alleen dan oud en kapot)

    Meisjes VOL:


    - Lauren Aria Lockwood - Coockies
    -Allison Aurora Gwyneth Swann - DreamWishes
    - Charlotte Emalee Rosaya- Adesso
    - Bryani Allyne Coleman - PopRocket
    - Celeste Annabel Twice - Jaimyhoi
    - Aimee Skye Rosefield- Beat

    Jongens VOL

    - Alex Jack Thomas- BlueHope
    - Jayden Owen Harries - Adores
    - Jacob Jonathan Trevor -Sylvesti
    - Austin Davers - Quin98
    - David Jonathan Williams -Memoria
    - Cameron Alexander Robinson - Pineapples


    Overige campinggangers(Kunnen er zoveel zijn)

    - Denise Melinda Chamberd - BlueHope
    - Joeri Thomas Miller - Wolffire
    - Zoë Valerie Chamberlaine- Lifeisajoke
    -
    -

    Vermoord meisje (leeft in het begin nog)
    -Esmée Sophia Marie Duboix
    - Noyade


    Regels

    - Minimaal 5 regels
    - Maximaal 2 personages en dan liever één van de 6 en een overige campingganger, zodat meer mensen kans hebben op 1 van de 6, tenzij die niet volkomen.
    - Campinggasten mogen in en uit het RPG wanneer ze willen, maar dan moet je wel goed afsluiten dus gedag zeggen enz.
    - de 6 jongens en 6 meisjes zijn vaste rol, tuurlijk kunnen we iets verzinnen als het niet lukt, maar liever gewoon dat je je rol behoudt.
    - 16 + toegestaan, dus schelden enz.
    - Mensen mag je niet te zwaar verwonden zonder toestemming. Niemand gaat verder dood, tenzij je dat zelf wilt.
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.

    - Je hebt 2 dagen om je personage in te vullen
    - Ik zorg dat er een samenvatting komt aan het begin van elk nieuw topic, die samenvattingen staan in de story
    - Ik of Jaimyhoi openen het topic


    Story
    Rollentopic

    Het begin:
    De 6 jongens en 6 meisjes zitten in de bus opweg naar het kamp, ze zijn er bijna. Ze zitten al 6 uur in een oude niet al te grote bus. De andere campinggangers zijn er al of komen nog aan. We beginnen dus, dat mensen aankomen en dat de vrienden in de bus zitten en door het bos rijden.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 21:17 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Esmée Sophia Marie Duboix
    Austin blijft protesteren en herhalen dat hij echt alleen mij leuk vindt, niet Denise. Heel even ben ik bang dat hij me niet wil omhelzen, maar hij doet het toch en plaatst zelf een kus op zijn wang. Ik wil hem dichter tegen me aantrekken, maar hij doet dat al bij mij. Ik sla mijn armen stevig om hem heen en leg mijn hoofd op zijn schouder.
    'Vanavond maak ik het goed,' fluister ik in zijn oor en kijk hem daarna even kort grijnzend aan. Dan bijt ik even op mijn lip en laat hem weer los uit mijn omhelzing.
    'Maar eerst die avondwandeling en de talentenjacht. We gaan ons zelf toch niet echt zo voorschut zetten hé? Ik stel voor dat we kijken naar hoe anderen dat al doen.'


    everything, in time

    Austin Davers

    'Vanavond maak ik het goed,' fluistert ze in me oor en ik grijns even. 'Klinkt goed' zeg ik zacht lachend en dan laat ze me los en laat mijn armen weer rustig hangen terwijl ik haar een beetje aankijk. 'Maar eerst die avondwandeling en de talentenjacht. We gaan ons zelf toch niet echt zo voorschut zetten hé? Ik stel voor dat we kijken naar hoe anderen dat al doen.' zegt ze en ik begin te lachen. 'Dacht het niet dat ik daaraan ga meedoen, ik heb geen zin om mezelf voorschut te zetten op het podium dus we gaan lekker kijken' zeg ik lachend en ga dan het water uit om vervolgens te gaan zitten. 'Hmm zullen we anders opzoek gaan naar de andere?' stel ik voor en kijk er even vragend aan.

    Esmée Sophia Marie Duboix
    Austin deelt mijn gedachten, ook hij is niet van plan zichzelf voor schut te zetten.
    'Dacht het niet dat ik daaraan ga meedoen, ik heb geen zin om mezelf voorschut te zetten op het podium dus gaan we lekker kijken,' zegt hij met zijn heerlijke lach. Hij gaat het water uit en gaat zitten, ik volg zijn voorbeeld.
    'Hmm, zullen we anders opzoek gaan naar de andere?' Ik knik.
    'Goed idee, die vind ik tenminste wel aardig,' grinnik ik zachtjes en kijk alvast om me heen of er nog andere mensen van onze vriendengroep zitten.


    [ Zijn er mensen die niets te doen hebben of zo?:Y) ]


    everything, in time

    [Niet dus xd]

    [Nope, mijn personage niet :3 die is met Cam, Lau en Aims in de stad :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ( Jaa Jaimsy ga eens reageren >< )


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Celeste Annabel Twice
    Ik kijk toe hoe Lauren op Cameron's rug ineens springt en ik voel gewoon iets... Steken. Cam's rug is van mij! Daar hoor ik op te zitten. Daarstraks zat ik er namelijk ook al op. Maar goed, ik laat het niet merken en glimlach gewoon naar ze. De glimlach is wel oprecht, niet zo'n fake glimlach. Ik had alleen op zijn rug gewild.
    We dumpen de tassen in de bus en een onhoorbaar zuchtje verlaat mijn mond. Het is zo warm. Ik neem een besluit en doe gewoon mijn shirtje helemaal uit en laat die achter bij het busje. Mijn mint groene bikini topje verschijnt weer en een glimlach zit op mijn lippen. Ik ben tevreden met mijn figuur. Ik ben slank en kan zoveel eten als ik wil zonder aan te komen. Perfect toch? En ik ben niet zo dun dat ik net een lat ben. Lauren vraagt meerdere malen of ze niet te zwaar is. Wat is er toch met haar? Ze is zo dun! Dunner dan ik, je ziet haar heupen uitsteken als ze haar bikini aan heeft. Maar ik zwijg erover.
    'Ja laten we daar maar heen gaan, en ik stem voor dat ik wel terug rijd,' grijns ik dan. Ik ben net 17, ik mag nog helemaal niet rijden. Maar dat boeit me niets. Ik kan het namelijk wel. Ik ga me dus echt niet dingen laten ontzeggen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [was ik al mee bezig :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ( Ghehe >< )

    Cameron Alexander Robinson

    Ik grinnik en schud mijn hoofd "Ja ik weeet het zeker Lauren je bent niet zwaar" ik loop dan in de richting waar iedereen het mee eens is en kijk een beetje om me heen voordat ik gewoon naar eentje toe loop en Lauren langzaam laat zakken en knik. "Deze dan maar" vraag ik en kijk Lauren, Aimee en Cece aan maar zonder nog op hun antwoord te wachten trek ik ze mee en ga zitten aan een tafeltje onder een parasole en glimlach als de serveerster al langs komt en bestel in ieder geval voor mezelf een becardi cola en laat dan de keuze aan de dames over en leun lekker achterover in de stoel. De drang om mijn shirt gewoon over mijn hoofd te trekken was groot maar ik laat hem toch maar gewoon aan, ik sla mijn armen over elkaar en snuif genietend de frisse lucht in en glimlach "Dus hoe bevalt het jullie tot nu toe." vraag ik met een scheve glimlach.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Ik ga slapen :3 reageer morgen weer :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LaurencAria Lockwood

    Ik lach even. 'Dank je.' ik kijk Cameron even aan en wordt dan meegetrokken door Cameron samen met Aimee en Celeste. ik bestel een flesje water tegen de dorst en een wijntje. Daar had ik namelijk welvtrek in. Ik zucht diep en heb het waarschijnlijk minder warm als denandere. Iedereen stikte in de bus, maar ik von het wel meevallen. Ach het zak wel aan mij liggen. Ik heb het altijd koud. Ik lach even naar de andere en kijk naar Cameron. 'ach. Het kon slechter. Alleen de camping valt mentegen,' glimlach ik. 'Al wil ik niet zeuren hoor,' zeg ik met een kleine glimlach. Ik bijt op mijn lip n krijg het nu ook wel warm. Ik besluit mijn shirt ook maar uit te doen ook al zaten er op een terras en voelde ik me ongemakkelijk in blote buik. Mijn bruin gekleurde buik wordt zichtbaar en ik zucht even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Allison "Ally" Aurora Gwyneth Swann
    Dan gaat hij weer nog iets ruwer en harder en ik kreun weer, dit voelt zo goed, op dit moment, ik weet dat dat morgen wel anders zal zijn, maar daar kijk ik nu gewoon niet naar en geniet van nu, dit moment, het genot. Trev zijn ademhaling is je echt heel zwaar en de mijne doet er zeker niet aan onder en kreunen van genot verlaten nog steeds onze monden. Ik zie dat hij zijn hoofd dan in zijn nek gooit en ik grijns even kort en zet dan mijn nagels nog iets harder in zijn rug, zo dat het net niet heel pijnlijk is. Dan haal ik mijn nagels toch weer uit zijn huid en laat ze nu langs zijn hele lichaam kratsen em zet ze als ik dan weer bij zijn rug kom toch weer stevig en hard in zijn huid en kreun luid en merk dat ik nu echt op het randje zit van klaarkomen, dit komt ook omdat hij nu nog sneller stoot, zo'n moordend tempo voor mijn gevoel. Nog steeds kijk ik hem aan met de blik van net en hij kijkt op dezelfde manier terug en grijns dan even, dit was geen liefde en dat weten we allebei, we weten allebei duidelijk wat het is en hoe het is veroorzaakt, lust en alcohol, we weten dat we hier morgen spijt van krijgen, maar toch negeren we dat gevoel, niet dat er veel besef van iets meer is, of dat we logisch kunnen nadenken over de concequenties hiervan, maar toch. Hij trekt me dan nog wat dichter tegen me aan en blijft ruw door stoten en ik sluit mijn ogen en geniet. 'ooohhh Trev.' kreun ik dan en open mijn ogen weer en kijk hem weer aan met die blik vol lust en bijt zacht op mijn onderlip terwijl ik hem blijf aankijken en kreun soms. Ik merk dan dat mijn hoogtepunt echt dichtbij is en sluit mijn ogen weer, krom mijn rug iets en zet mijn nagels nog harder in zijn huid en kom dan met een luide kreun klaar en kijk dan Trev weer aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    David Jonathan Williams

    Terwijl mijn vlees langzaam warm wordt door het vuur kijk ik naar de vlammen. Ze likken aan het hout alsof het hun laatste redding is, het ziet er mooi uit. Als ik zie dat er een klein zwart randje aan mijn vlees verschijnt haal ik het vlees snel uit het vuur, waarna ik een broodje pak. Ik snij die open en gooi er wat ketchup overheen, waarna ik een perfecte hot dog in mijn handen heb. Ik begin te eten maar ik stop even als ik Zoë iets hoor vragen."Vertel eens wat, over jezelf bedoel ik dan, voordat je iets zegt dat ik niet zou willen weten.Ik slik snel een hap vlees door en ik denk even na over wat ik ga zeggen.'Wat wil je weten? Ik heb helemaal niks te verbergen.' Ik geef haar een knipoog, ik ben benieuwd naar haar vragen. snel neem ik nog even een laatste hap van mijn broodje, ik kan er nu weer even mee door.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Wat houd ik op dit moment toch van vrije uren<3]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Ik ben ok al uit! ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp