David
Met mijn ipod oortjes in loop ik naar de kamer die mij toegewezen is, alles lekker op mijn gemakje. Ik heb toch geen haast, we hebben volgens mij nu vrij. het lijkt me leuk om de tegenstanders te leren kennen, alhoewel ik wel wil winnen. Ik ben hier om te winnen, niet om dit spel met een hangend hoofd te verlaten. Ik loop de trap op waarna ik al snel de kamer zie verschijnen, kamer 1. Ik ben even vergeten met wie ik op de kamer zou liggen, maar daar kom ik straks wel achter. Meisjes en jongens bij elkaar kan ook, mij maakt het niet heel veel uit. Ik ga zoizo makkelijker met meisjes om dan met jongens, aangezien jongens soms zo gemeen kunnen zijn. Niet dat meisjes dat nooit zijn. ik leg mijn hand op de deurklink en ik loop vrolijk naar binnen. Ik zie dat ik de eerste ben, dus pak ik gelijk het beste bed in. Niet dat er heel veel verschil is, maar oké. Ik schuif mijn tas onder mijn bed, uitpakken komt later wel. Ik kijk om mij heen, eigenlijk valt er niet heel veel te zien. Ik doe mijn oortjes weer in en trap mijn gympen uit, waarna ik breeduit op mijn bed gaan liggen. De rust kan ik nodig hebben, het zullen harde weken worden.
"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."