• Ik heb is rond gekeken, en ik zag een Avatar RPG. Helaas is die nog niet begonnen, dus dacht ik maar dat ik een kleine RPG zou beginnen. Het zijn helaas maar een paar rollen vanwege Team Avatar. Het is gewoon de tijd dat Aang de elementen moet leren sturen, hij krijgt nog les van Katara, Toph en Zuko.



    De Avatar is iemand die alle vier de elementen beheerst. Water, Aarde, Lucht en Vuur. Naast alle elementen, kan de Avatar ook nog in de Avatartrance komen. Zijn of haar ogen geven licht en is het machtigst. Ondanks dat het een geweldige kracht is, heeft het een minpunt. Als je in de Avatartrance wordt gedood, bestaat de Avatar niet meer. Aang leert alle elementen besturen, en dat moet snel. Het is namelijk oorlog. Vuurheer Ozai is bezig om de wereld over te nemen, en Aang moet hem stoppen. Toph leert hem aardsturen, Katara water en Zuko vuur. De grote vraag is of hij Ozai zou verslaan

    Er mogen ook zelfverzonnen personages gemaakt worden, maar die mogen maar een dag bij Team Avatar blijven, geen nacht, anders klopt de verhaallijn niet. Geen luchtstuurders.

    Rollen:

    Aang: Tsubaki
    Katara: Hurtedheart
    Sokka:
    Toph: Eenhoornpoep
    Zuko: WillNotLearn
    Suki: Rider
    Azula: Chat
    Ozai: xCarliex
    Mai: Hurtedheart
    Tay-lee: Tsubaki


    Invullen:

    Naam:
    Leeftijd:
    Foto:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 17:51 ]


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    Naam: Azula
    Leeftijd: 14
    Foto:


    Karakter: Azula is een meisje dat gewoon en koud vuur beheerst. Ze is erg gemeen en vals. Ze is ook erg slim en ze bereikt altijd wat ze wil op een listige manier. Ze heeft een pesthekel aan haar broer Zuko en de Avatar.
    Familie: Ozai (vader), Zuko (broer), Iroh (oom)
    Extra: Ze beheerst normaal en koud vuur.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 15:32 ]


    26 - 02 - '16

    Nu nog wachten op iemand die Sokka neemt.


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    Ik wil zo graag beginnen >_<


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    We besturen Sokka gewoon allemaal, tot iemand is die Sokka wilt zijn. Ik maak het topic aan.


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    Naam: Mai
    Leeftijd: 84 NSK (15 volgens mij)
    Foto:


    Karakter: Mai heeft eigenlijk een heel saai persoonlijkheid. Ze is eentonig en toon niet zo veel emotie waardoor het moeilijk is om haar te beschrijven. Ik vind haar zelf moedig en trouw en ze staat haar mannetje(vrouwtje). Mai is verlieft op Zuko en is blijkbaar tot bijna alles in staat om hem te beschermen. Mai neemt het op tegen ervaren stuurders en wint het vaak ook nog. Ze loopt meestal mee en kan Ty-Lee soms irritant vinden omdat deze altijd heel optimistisch is. Mai is meer een depri persoontje op het eerste gezicht, maar di is helemaal niet zo.
    Familie:
    De gouveneur van Ozai (Vader)
    Gouveneurs Vrouw (Moeder)
    Tom-Tom (broertje)
    Cipier (Oom)
    Extra: Mai hoort eerst bij azula, maar als Zuko de Avatar helpt loopt ze over omdat ze nog steedshaar gevoelens voor hem heeft. Dus in de eerste helft is ze voor Azula. Daarna gaat ze naar Team Avatar
    Mai heeft geen stuurkunsten, maar is goed met messenwerpen. Dat is een bepaalde vechtkunst die ze perfect kan beheersen. Hierdoor kan ze het opnemen tegen ervaren stuursere en winnen. Haar mesjes zitten overal in haar kleding. Deze vechtsijk heet Shuriken-Jutsu.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 17:04 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    :O, mag ik alsje- alsje- alsjeblieft Ty-Lee maken?


    Tijd voor koffie.

    Ik zal Carlie waarschuwen :p


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Neem zo veel rollen als je wilt, zou ik zeggen


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    Whut, wel Mai en Tay-lee, maar geen Suki? 0.0


    Happy Birthday my Potter!

    Ik denk zo dat Azula anders niemand heeft.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Naam: Ty Lee
    Leeftijd: 14 Jaar
    Foto: {Grmbl, Tinypic wil het niet doen}
    Zuko, Mai, Azula en Ty Lee
    Ty Lee's Lenigheid
    Ty Lee en Mai
    LOL
    Nog Meer Lenigheid
    Karakter: Allereerst is Ty Lee niet écht slecht. Ze is voornamelijk gewoon heel beïnvloedbaar, maar wel trouw, en ze vecht voor haar part. Verder is ze altijd heel vrolijk en optimistisch, zo goed als altijd! Ze lijkt ook altijd een onuitputbaar bassin vol energie te hebben, want ze lijkt altijd wel te kunnen springen, en wat ze ook allemaal kan! Dat brengt ons bij het volgende punt. Ze is echt héél lenig. Ze heeft namelijk een tijd lang bij het circus gezeten. Dit deed ze omdat ze 6 zussen heeft, en ze had er genoeg van, omdat ze allemaal zo op elkaar leken. Ook heeft ze wel een hele speciale vechtstijl, maar daarvoor verwijs ik je door naar extra. Dus kortom, het is een vrolijk en energiek, maar wel trouw meisje, dat überlenig is!
    Familie: Er is niet heel veel bekend, maar wel is bekend dat ze zes zussen had, die allemaal op elkaar leken, is ze weggelopen naar een circus, waar ze lang gewoon heeft. Ook is haar vader een edelman bij de vuurnatie.
    Extra: Ze kan Chi's blokkeren, wat inhoudt dat je in het lichaamsdeel waar je door haar geraakt bent, tijdelijk verlamt raakt.
    Verder is ze ook heel lenig, ze heeft namelijk een tijd lang bij het circus gezeten. Als Mai in opstand komt tegen Azula, wegens haar liefde voor Zuko, verdedigt Ty Lee haar beste vriendin, door ook Azula's Chi's te blokkeren. Ze wordt na de oorlog deel van de Kyoshi-Krijgers, Waar haar lenigheid, vrolijkheid en vechtstijl goed van pas komen!

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 18:58 ]


    Tijd voor koffie.

    Als Suki er ooit komt wil ik haar wel invullen (:


    26 - 02 - '16

    Omdat er veel gevraagd word om Suki, zal ik Carlie wel even sms'en.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rider kan haar niet invullen dus doe ik het voor haar. Ik ken haar. Ze zit bij mij op schhol. Als dat goed is?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Shure


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.