• Ik heb is rond gekeken, en ik zag een Avatar RPG. Helaas is die nog niet begonnen, dus dacht ik maar dat ik een kleine RPG zou beginnen. Het zijn helaas maar een paar rollen vanwege Team Avatar. Het is gewoon de tijd dat Aang de elementen moet leren sturen, hij krijgt nog les van Katara, Toph en Zuko.



    De Avatar is iemand die alle vier de elementen beheerst. Water, Aarde, Lucht en Vuur. Naast alle elementen, kan de Avatar ook nog in de Avatartrance komen. Zijn of haar ogen geven licht en is het machtigst. Ondanks dat het een geweldige kracht is, heeft het een minpunt. Als je in de Avatartrance wordt gedood, bestaat de Avatar niet meer. Aang leert alle elementen besturen, en dat moet snel. Het is namelijk oorlog. Vuurheer Ozai is bezig om de wereld over te nemen, en Aang moet hem stoppen. Toph leert hem aardsturen, Katara water en Zuko vuur. De grote vraag is of hij Ozai zou verslaan

    Er mogen ook zelfverzonnen personages gemaakt worden, maar die mogen maar een dag bij Team Avatar blijven, geen nacht, anders klopt de verhaallijn niet. Geen luchtstuurders.

    Rollen:

    Aang: Tsubaki
    Katara: Hurtedheart
    Sokka:
    Toph: Eenhoornpoep
    Zuko: WillNotLearn
    Suki: Rider
    Azula: Chat
    Ozai: xCarliex
    Mai: Hurtedheart
    Tay-lee: Tsubaki


    Invullen:

    Naam:
    Leeftijd:
    Foto:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 17:51 ]


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    Oh gelukkig, een andere Avatar RPG. Hopelijk start deze wel meteen >.<

    Naam: Toph Bei Fong
    Leeftijd: 12
    Foto:



    Karakter: Toph is brutaal en eigenwijs, maar toch lief en aardig. Zo kan ze. lui zijn en niks doen, maar ook opgewekt zijn en vrolijk. Ze geeft goed les, maar dan wel meestal met een harde aanpak. Er stijgt wel is spanning tussen haar en de anderen, maar ze wordt snel vergeven.
    Familie: Ze is weggelopen van huis om met Aang mee te kunnen.
    Extra: Ze is blind, maar ze ziet door de trillingen van de aarde.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 21:40 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mag ik Zuko? :3


    Don't be like the rest of them, darling

    Mag ik Azula?


    26 - 02 - '16

    Ik wil graag Katara als het kan :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mag ik Katara?
    Verdorie, eh.. mag ik dan Aang?

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 21:04 ]


    Tijd voor koffie.

    Misschien is het handiger om een rol in te vullen inplaats van te vragen. Carlie vult dalijk de rollen in.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Naam: Katara
    Leeftijd: 15
    Foto:


    Karakter: Katara is sinds haar moeder dood is gegaan door de vuurnatie heel zorgzaam over anderen en heeft ze de moeder rol op zich gehouden. Ze is kalm en is de leider van de groep. Katara is dominant en weet wat ze moet zeggen. Ze is erg netjes in tegenstelling tot Toph. Katara mag Toph soms niet aangezien ze heel druk is en mensen bedriegt. Katara is goudeerlijk en zal niet liegen. Doordat haar moeder dood is, is katara tegen de vuurnatie gaan vechten. Ze is erg ijverig in dit moraal. Ze is tegen bedriegen en is het meest volwassen van de groep. Ze doet meestal niet mee met de geintjes van Sokka Aang en Toph. Hoewel ze wel een goed gevoel voor humor heeft. Katara is heel lief en zorgzaam en is een beetje de moeder van de groep. Ze zal alles doen om de groep bij elkaar te houden. Katara is erg trouw en wist van kleins af aan al dat de avatar zou terug keren. Doornhaar medeogen en vriendelijkheid kan ze ook soms zelfingenomen zijn. Als ze chagerijnig is heeft ze nare buien en is ze zeer prikkelbaar. Ze geeft niet graag iets toe en ze is voor gelijkheid. Hierdoor helpt ze mensen gaan (Zoals bij de aflevering De Geverfde Dame). Ze neemt vaak de leiding in de groep behalve bij plannen. Dan geeft ze sokka de leiding aangezien deze altijd een plan heeft. Katara is erg ijverig en stopt pas als het perfect is.
    Familie:
    Kanna: Oma
    Pakku: Opa
    Kya: Moeder (Dood)
    Hakoda: Vader
    Sokka: Broer
    Extra: Katara stuurt Water en ijs. Ze kan ook goed helen door Het manipuleren van chi-paden. Katara word een van de beste waterstuursters genoemt. Ze kan ook bloedsturen iets wat ze liever niet doet. Dit heeft ze geleerd van Hamma. Ze is samen met hamma de enige die het kan.
    [de rest komt nog]

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 16:45 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Hmm, ik zou graag Suki willen, maar die staat niet bij de rollen?


    Happy Birthday my Potter!

    Suki gaat voor mijn part niet mee. Sorry. En Brooke heeft gelijk, niemand krijgt een personage die vraagt.


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    xCarliex schreef:
    Suki gaat voor mijn part niet mee. Sorry. En Brooke heeft gelijk, niemand krijgt een personage die vraagt.


    Oké, dan doe ik niet mee. Nog wel bedankt voor het melden eenhoornpoep.


    Happy Birthday my Potter!

    Naam: Zuko
    Leeftijd: 16
    Foto:




    Karakter:
    Familie:
    Extra:


    Don't be like the rest of them, darling

    Naam: Aang
    Leeftijd: 112 jaar, maar mentaal en fysiek 12
    Familie: Aang heeft vele vroegere levens, maar geen levende familie. Meest recente zijn:Avatar Aang Avatar Roku
    Avatar Kyoshi
    Avatar Kuruk
    Avatar Yangchen
    Karakter: Aang is meestal een rustig, kalme jongen en erg aardig. Toch kan hij ook erg vrolijk en hyper doen, maar naarmate de verwachtingen hoger worden, wordt hij dat steeds minder. Hij kan best beleefd zijn, maar hij laat soms wel te veel over zich heen lopen. Hij kan zijn woede meestal goed onder controle houden, maar kan soms een beetje driftig zijn.
    Foto:



    Aang in de avatar trance:


    Extra: Aang is verliefd op Katara, maar probeert dit zo goed als hij kan te verbergen
    Hij heeft twee dieren, Momo de ringstaartmaki, en Appa de vliegende bizon

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 16:18 ]


    Tijd voor koffie.

    Ja, maar nu heb je veel onafgemaakte rollen omdat mensen de rol graag willen en dus snel even wat typen om het later alsnog te doen


    Tijd voor koffie.

    Just sayying, maar Aang is 112/12 jaar volgens mij :S


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Just sayying, maar Aang is 112/12 jaar volgens mij :S


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.