Finn Hudson
Door gekir van Emily werd ik verstoord uit mijn rustige slaap. Ik opende langzaam mijn open en keek naar het bedje van Emily. Ze lag rustig te spelen met haar knuffeltje en kirde vrolijk. Uitgerust rekte ik mezelf uit en stapte ik uit bed. Meteen trok ik mijn shirt aan en haalde ik Emily uit haar bedje, waardoor ze me grote pretoogjes aankeek. 'Papa!' kirde ze waardoor er onbewust een glimlach op mijn gezicht verdween. 'Dag prinsesje,' zei ik liefjes tegen haar waardoor ze lachte. Meteen werd ik verwelkomd door een onaangename geur en liep ik naar de kleine comode toe, die we gelukkig konden regelen en verschoonde haar luier, vervolgens kleedde ik haar aan en legde ik haar weer even haar bedje zodat ze veilig lag terwijl ik even kon douchen. Gisteren had ik de hele dag leuke dingen met haar gedaan. Ik had nog even met haar gezwommen en een wandeling gemaakt over de boulevard in de avond. Emily keek haar oogjes uit en ik kon gewoon aan haar zien dat ze het naar haar zin had. Blaine, Bella en Kurt had ik de hele dag niet meer gezien. En ergens maakte ik me zorgen over hen alle drie. Ze hadden het alle drie niet bepaald makkelijk vermoedde ik. Ik wilde ze zo graag helpen maar ik wist amper wat er speelde. Althans, ik wist niet wat er speelde tussen kurt en Blaine. Ik had natuurlijk Blaine's verhaal gehoord, maar dat was maar van één kant, daarom oordeelde ik er niet over. Het waren trouwens mijn zaken ook helemaal niet. En het was gelukkig wel lekker rustig zonder Damian, ik hoopte oprecht dat hij wegbleef. Hij was gewoon een zak. Ik liep naar de douche en douchte me snel. Vervolgens kleedde ik me om en toen ik klaar was liep ik naar de keuken met Emily en zette ik haar in het kinderstoeltje, waarna ik een fruithapje klaarmaakte voor haar.
Kurt Hummel
Met een diepe zuchte onwaakte ik uit een onrustige slaap. Ik werd constant maar wakker omdat ik zo onrustig was en me gewoon rot voelde. Nadat ik gisteren die zenuwinzink kreeg bleef ik de hele dag in bed liggen. Bella had ze hele dag geslapen. Ikzelf had echt de hele nacht liggen huilen en liggen malen. Ik kon niet zonder hem en ik wilde niet zonder hem verder. Maar ik had het verpest, ik had alles verpest. Hij gaf onze relatie op, door mij. Meteen ontstonden er weer tranen in mijn ogen. Ik voelde me miserabel en ik wist niet hoelang ik dit vol ging houden. Mijn hart deed ongelofelijk veel pijn en ik kon het niet meer aan. Ik klauterde traag uit bed en sjokte naar de badkamer waar Bella bezig was met haar make-up. 'Hoi,' mompelde ik vermoeid en een tikje gebroken. Ik keek naar de spiegel en schrok er een beetje van, ik zag er echt niet uit. Mijn ogen waren vuurrood en stonden waterig, ik had wallen onder mijn ogen door de slaapgebrek en mijn blik stond gewoon al gestrest. Ik voelde me gewoon depressief, zwaar depressief. Ik had niet eens zin om moeite te doen voor mijn uiterlijk en dat was niets voor mij. Ik liep naar de wasbak en liet het koude water lopen. Ik plensde mijn gezicht nat om de slaap weg te halen en droogde me vervolgens weer af. Vervolgens kamde ik mijn haren nonchalant naar achteren. Ik deed er niets eens haarspray in, zoals ik altijd deed. Normaal deed ik er minstens een halfuur over om mijn haren te doen, maar nu kon het me niets schelen. Vervolgens sjokte ik weer naar de kast en haalde ik er een standaard skinnyjeans uit. - Ik had geen andere broeken dan skinnyjeans.- en ik trok een best wel basic trui aan. Voor iemand die waarschijnlijk naar de modeacademie wilde zag ik er echt niet uit. Normaal had ik altijd sjaaltjes om, maar nu deed ik het met een saaie trui en een neutrale broek. 'Hoelaat heb je je afspraak?' vroeg ik aan haar.
( Ik zal zo dadelijk in mijn volgende post Damian typen, dus dan komt hij. ^^
Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.