• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - SateGoddess
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - NOI
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - xClove


    Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP


    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 16:50 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Niall Horan
    'Als ik maar bij je bent.'
    'Als jij maar gelukkig bent.' Nog een kus. Mijn armen sla ik om haar lichaam heen en laat mijn handen rusten op haar onderrug.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Mary Carter
    Ik lach door de kus heen. "Ik ben gelukkig bij jou" prevel ik tegen zijn lippen aan. Mijn handen liet ik bij zijn schouders hangen.
    (Omfg.. Ik word er echt moe van -_-)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik.
    'Hm, wat doen jullie dan de hele dag?' Ik wiebelde met mijn wenkbrauwen. Het leek me namelijk echt dat je hier niets deed, gewoon een beetje op het erf rond zwerven, spelletjes spelen met elkaar. Eigenlijk was het leventje wat wij nog hadden niet zo slecht niet.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (Niet dit , maar iets anders :/ )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall James Horan
    'Ik ben gelukkig bij jou.' Het geeft me echt een warm gelukkig gevoel.
    'En ik kan niet meer stoppen met glimlachen in jouw aanwezigheid.' Zo fijn dit.

    [Als je het hebt over dat andere topic. Ja me too! But I go to bed!]

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 22:40 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Mary Carter
    Ik grinnikte en keek Niall diep in zijn ogen aan. "Hetzelfde bij mij." Ik glimlachte even en drukte een kleine kus op zijn lippen. "Zo blijven liggen of naar de anderen gaan? Ik blijf liever liggen." Grinnikte ik.

    (Jup. Discussieren over niks. Dat maakt ook echt alles goed :Y) )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rose Lileas Somerled

    Ik grinnikte om Zayn zijn wiebelende wenkbrauwen en volgde zijn voorbeeld door ook een hooispriet in mijn mond te nemen. Nuchter haalde ik mijn schouders op. "Ik werk in de bakkerij waar mijn ouders eerst altijd werkte. Eigenlijk zie ik elke dag niets anders dan gras, hooi, de bakkerij, mijn huis en de rest van de mensen van het dorp." Ik zuchtte en legde mijn handen op mijn buik waarna ik Zayn aankeek. "En om eerlijk te zijn...Ik word er gek van."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Dat begrijp ik, ik zou er ook echt gek van worden...' Het lijkt me echt vreselijk om de hele dag in een winkel staan. 'Werk je alleen in de bakkerij? Of helpen er ook nog andere mensen je?' Ik draaide me iets, zodat ik Rose aan kon kijken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (Belle? :) )


    We need to start feeling our heart <3

    Rose Lileas Somerled

    Een klein lachje verliet mijn mond terwijl ik begrijpelijk knikte. "Het moest vast een soort van shock zijn om van de stad naar het platte land te gaan." mompelde ik. Ik slikte even toen hij dat vroeg en draaide mezelf wat op mijn zij zodat ik hem aan kon kijken. "Niet echt...heel af en toe komt mijn broertje binnen en helpt hij met het maken van cupcakes...Maar voor de rest doe ik het alleen."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Vreselijk,' zei ik extra dramatisch. 'Nee, hoor, het is rustig... Vergeleken met daar. Voor de rest, ja, het is gewoon wennen, maar dat zijn alle nieuwe dingen...' Ik haalde het stukje stro uit mijn mond, en gooide het ergens heen, het begon wel een beetje te irriteren. 'Alleen? Serieus? Dat is toch nooit goed? Kunnen je ouders je niet helpen?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik grinnikte zachtjes en knikte. "Dat is waar, je zult denk ik wel merken dat je over een tijdje gewent bent aan dit alles." Ik keek Zayn even aan en glimlachte klein waarna ik wat aan het kleine pluimpje frutte dat aan de bovenkant van de spriet zat. Ik slikte en zuchte zachtjes tegelijkertijd terwijl ik mijn ogen even sloot, en hem toen weer aankeek. Ik schudde mijn hoofd. "Nee...mijn vader is dood, en mijn moeder heeft het al druk genoeg." Ik glimlachte flauw.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Ik knikte licht. 'Ik hoop het...' Waarschijnlijk ging het nog wel even duren, het was moeilijk om je een klap aan te passen, als je alle best wel lang luxe gewend was. 'Oh, sorry, dat spijt me voor je, ook dat ik erover begonnen ben...' Ik beet op mijn lip en keek Rose aan, die er nog tamelijk rustig onder leek te blijven.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik sloot mijn ogen even en schudde zachtjes mijn hoofd van links naar rechts terwijl ik een zucht sloeg. "Het geeft niet, je kon het niet weten. Het was de verkeerde plek op de verkeerde plaats, en de verkeerde tijd..." Ik haalde een hand door mijn haar en gooide het sprietje weg waarna ik Zayn weer aankeek. "En jij? Wat doe jij zoal als je thuis bent?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Topic 4


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 12:34 ]


    Happy Birthday my Potter!