• Ik heb vroeger een kerstfilm gezien en die was echt heel erg leuk. Ik zou hem graag weer willen ikijken alleen ik wet de naam niet meer. Het ging over een een familie maar zonder moeder en die gingen verhuizen. Ze gingen naar een winkelcentrum voor kerst. Op 1 of andere manier vinden ze dan geld ofzo, en dan gaan ze heel veel uitgeven alleen dat geld is van boeven en die gaan dan achter ze aan en er was ook nog iets met die vader die wordt daardoor dan aangehouden ofzo. Herkent iemand het ? sorry ik kan het niet heel goed uitleggen, want is al een tijdje geleden dat ik het heb gezien. Hoop dat iemand het weet. xxxx


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    upje ): ik wil het graag weten


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    alsjeblieft help me sorruy ik zeur maar moet het weten


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Christmas in Wonderland


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'