• Kent iemand het?
    Dat irritante feest waarbij honderden kinderen in groepjes langs je deur komen, allemaal hetzelfde stomme *** liedje zingen en dat je ze per se snoep moet geven?
    Ik heb nu een paar liedjes aan moeten horen vandaag en ik word er helemaal gek van ;o


    26 - 02 - '16

    Adlington schreef:
    Zo'n dingen bestaan vast alleen in Nederland.


    comfort in c h a o s

    Sint Maarten is bij ons morgen. Maar ik vind het eigenlijk juist altijd wel leuk. Niet per se vanwege de liedjes, want die zijn inderdaad vaak een beetje standaard, maar al die kleine kinderen met lantaarntjes die graag snoep willen zijn vaak toch best wel schattig. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Bij ons begint 't vandaag al D: En morgen ook nog. Maar, ach. Vroeger keek ik er ook altijd naar uit, dus de gordijnen blijven open en het snoep vloeit rijkelijk.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Assassin schreef:
    (...)

    Nou, kom zeg. Laat je eens beter informeren haha. In sommige delen van Amsterdam doen ze het wel, zoals Amsterdam Noord.


    Oh nou sorry hoor. Jemig. Geïrriteerd?

    Bij ons in de buurt van Den Haag, Rotterdam, Leiden etc. doet bijna niemand het.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Sintemerte! Bij ons komen ze niet langs de deuren, ze lopen in een optocht naar een groot vuur waar een toneelstukje wordt opgevoerd met Sintemerte (Sint Maarten) en de arme bedelaar.


    Take risks and conquer your fears.

    CallYouOut schreef:
    Thank god, dat we dat niet hier hebben :'D!


    •*• Lululu •*•

    Hier hebben we dat niet :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Die kinderen bij ons in de buurt grijpen alle gelegenheden aan om snoep op te halen, dus ze zullen morgen ook wel weer komen. Met Halloween waren ze er ook al. Stelletje schooiers.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Sint Maarten is het morgen bij ons en ik ben degene die dit jaar de deur open mag doen. Hopelijk komen er niet van die vervelende grote kinderen, die kleintjes zijn echt schattig.


    Physics is awesome

    Adlington schreef:
    Zo'n dingen bestaan vast alleen in Nederland.


    Nee, hoor, dat hebben wij ook (:

    Ik vind ze echt totaal niet irritant, misschien omdat ik het ook nog gedaan heb vroeger


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hier wordt 't echt gevierd en daar heb ik eigenlijk geen problemen mee. Schattige kindjes met hun zelfgemaakte lampionnen :3.
    Ik en twee vriendinnen gaan morgen voor de gein sintemaarten lopen bij een aantal andere vrienden :'D.


    i put the fun in funeral

    Hier doet gelukkig niemand daaraan.


    Caution first, always.

    Bij mij in de buurt komen waarschijnlijk alleen de buurmeisjes langs. Ik woon bijna naast het bejaardentehuis, dus er zijn niet zoveel jonge kindjes meer in de buurt die nog gaan lopen :Y)


    From these ashes, I will rise

    Ik vind dit toch veel weg hebben van halloween en dat vind iedereen wel leuk, waarom word hier dan wel over gemopperd? Het enige verschil zit hem in een liedje die binnen 10 seconde toch wel ophoud.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Als ik bij mijn vader ben komt er sowieso niemand, maar bij mijn moeder komen er meestal echt iets van 40. Maar ik vind het eigenlijk wel leuk, haha.

    Ik weet nog een keer dat toen ik in groep 8 Sint Maarten ging lopen, ik gewoon serieus een stel achter de bank verscholen zag in de hoop dat niemand ze zou zien, zodat ze geen snoep hoefden te geven :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.