• Had nooit gedacht dat dit mij ooit zou overkomen, dat dit zoveel pijn kon doen.
    Eerlijk gezegd vond ik meisjes met liefdesverdriet altijd maar overdreven.. maar nu ben ik ook een van die meisjes.

    De jongen waarmee ik al maanden bezig ben, (beetje een raar verhaal) heeft een ander,
    hij geeft niet meer om mij heeft hij laten merken,
    eerlijk gezegd is het ook een beetje mijn eigen schuld omdat ik hem vaak geflipt heb op hem de afgelopen tijd.

    Anyway, nu voel ik me kut. Ik kan niet meer nadenken,
    ik ben boos, verdrietig en teleurgesteld te gelijk.
    Ik kan helemaal niet meer slapen en het liefste wil ik zo hard mogelijk janken.
    ... en ik wilde hem ook niet kwijt.

    Alsjeblieft, wat helpt tegen een gebroken hart?
    Ik heb zo'n gevoel dat ik nooit een ander zou vinden,
    en eigenlijk wilde ik alleen hem.

    En wat is jullie verhaal? Heb je ook al ooit een gebroken hart gehad en hoe ben je erover heen gekomen?


    <3

    Awww meisje toch, vroeg of laat krijgen we er allemaal wel mee te maken. Het blijft een rot gevoel. Ik heb het ook 4x moeten doormaken voor ik eindelijk goed zat hoor. Het komt wel goed met jou :) Die jongen is jou niet waard, jij verdient echt zoveel beter! Ga lekker veel afleiding zoeken, shoppen en lekker al je geld uitgeven of plof op de bank met een bak chocolade ijs en een comedy film. Of ga lekker een cake bakken ;) En vooral met vriendinnen erover blijven praten.
    Gewoon heel veel afleiding zoeken werkte bij mij altijd het beste en later besef je dat je beter kunt krijgen. Heel veel sterkte. (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja, ik weet hoe je je voelt.
    Er is niet echt een goed werkend medicijn voor.
    De eerste dagen kan je jezelf verdrinken in zelfmedelijden en op een gegeven moment zal je merken dat er gewoon geen tranen meer komen. Vanaf dat moment kan je je gaan richten op leuke dingen en het zal vanzelf beter gaan.
    Het zal wel even wat tijd kosten -sorry voor mijn totaal niet opbeurende boodschap- maar uiteindelijk kom je er wel over heen.
    Sterkte meid.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 20:14 ]


    Winter is coming.

    Chocola, IJs, Slechte films waar je om kuntlachen (hele kinderachtige tv series die zo stompzinnig zijn dat ze je aan het lachen maken tellen ook), of hem gewoon helemaal verotschelden (niet direct, zoek een foto van hem en ga er lekker op los).
    Daarbij moetje niet bang zijn om te huilen, huilen is goed, het is deel van hjet helingsproses.


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.