• In deze serie worden vreemde, saaie, degelijke vrouwen omgetoverd tot sexy vrouwen boordevol zelfvertrouwen. In elke aflevering komt er een nieuwe Jane aan bod. Niet alleen is zij op zoek naar een unieke kans om te veranderen, ze wordt ook helemaal klaargestoomd om haar ware gevoelens te uiten voor een geheime liefde. Mode-expert Louise Roe zorgt ervoor dat de Janes er prachtig uit komen te zien en daarnaast zorgt ze er ook voor dat het zelfvertrouwen van de vrouwen een boost krijgt. Ze moeten hun angsten overwinnen, dus ook in de liefde...



    Rollen:
    Louise Roe gespeeld door Chat

    Meisjes: (Onbeperkt)
    Destiny Carmen Montez gespeeld door Slender
    Chloë Lana Adams gespeeld door AgentP
    [Gereserveerd door Elegant]

    Crushes: (Onbeperkt)
    Alexander 'Alex' Casper Grey gespeeld door BlueHope
    Logan Jay Miller gespeeld door wolffire

    De regels:
    - Max twee personages per account.
    - Geen perfecte personages, niemand is perfect
    - Minstens 4-8 regels
    - Niemand buitensluiten
    - Alleen ik open de topics (Hierin kan altijd nog geregeld worden of ik hier nog een persoon voor aanstel)
    - Als je om wat voor reden dan ook niet meer mee wilt doen: Meld dit alsjeblieft! (het zij in het rollen topic het zij in het andere topic)



    Rollentopic

    Begin voor de meisjes: Mailtje sturen naar Louise Roe.
    Begin voor de crushes: Gewoon dagelijks leven -> Misschien elkaar tegenkomen.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 18:16 ]


    26 - 02 - '16

    Logan Jay Miller
    Ik knik en loop naar een jongetje van een jaar of vier toe. 'Hoi,' Begroet ik hem, en hij kijkt vrolijk naar me. 'Hoi, kom je met me spelen?' Vraagt hij, en hij wijst naar een bak vol speelgoedautootjes 'Ja hoor, en heb je misschien nog wat vriendjes die mee willen spelen?' Vraag ik, en hij knikt. Daarna wijst hij naar drie jongetjes, en staat hij op. Hij loopt naar de bak, en nu valt me pas op dat er ook een soort van mini stadje is nagebouwd. Het jongetje blijkt Timmie te heten, en zijn vrienden Pieter en Maarten. Ze willen alle drie dezelfde auto, en ik moet beslissen wie hem krijgt. 'Laten we zeggen dat niemand de auto heeft,' Zeg ik om te proberen ruzie te voorkomen. Pieter, die de auto vast had, gooit hem in de bak. Daarna pakken ze alle drie weer een andere auto en beginnen met zijn drieën een file te maken waar ze dan met hun autootjes overheen vliegen. Ik moet lachen om de fantasie van de jongetjes. Dan moet Maarten hoesten, en moet hij weer naar zijn bed. Meteen komen er drie andere jongetjes voor in de plaats, en ik ga weg zodat ze samen kunnen gaan spelen. Ik zie een meisje die een beetje zit te tekenen. 'Hoi,' Zeg ik, en ze glimlacht. 'Hoi, mag ik op je gezicht tekenen?' Vraagt ze, en ze haalt schminkspullen onder haar bed vandaan. Ik knik en ze begint met kriebelende kwastjes schmink op mijn gezicht te smeren.


    Spoiler alert: you will save yourself