• In deze serie worden vreemde, saaie, degelijke vrouwen omgetoverd tot sexy vrouwen boordevol zelfvertrouwen. In elke aflevering komt er een nieuwe Jane aan bod. Niet alleen is zij op zoek naar een unieke kans om te veranderen, ze wordt ook helemaal klaargestoomd om haar ware gevoelens te uiten voor een geheime liefde. Mode-expert Louise Roe zorgt ervoor dat de Janes er prachtig uit komen te zien en daarnaast zorgt ze er ook voor dat het zelfvertrouwen van de vrouwen een boost krijgt. Ze moeten hun angsten overwinnen, dus ook in de liefde...



    Rollen:
    Louise Roe gespeeld door Chat

    Meisjes: (Onbeperkt)
    Destiny Carmen Montez gespeeld door Slender
    Chloë Lana Adams gespeeld door AgentP
    [Gereserveerd door Elegant]

    Crushes: (Onbeperkt)
    Alexander 'Alex' Casper Grey gespeeld door BlueHope
    Logan Jay Miller gespeeld door wolffire

    De regels:
    - Max twee personages per account.
    - Geen perfecte personages, niemand is perfect
    - Minstens 4-8 regels
    - Niemand buitensluiten
    - Alleen ik open de topics (Hierin kan altijd nog geregeld worden of ik hier nog een persoon voor aanstel)
    - Als je om wat voor reden dan ook niet meer mee wilt doen: Meld dit alsjeblieft! (het zij in het rollen topic het zij in het andere topic)



    Rollentopic

    Begin voor de meisjes: Mailtje sturen naar Louise Roe.
    Begin voor de crushes: Gewoon dagelijks leven -> Misschien elkaar tegenkomen.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 18:16 ]


    26 - 02 - '16

    (Nu kan je een beginpost schrijven dat ze een mailtje stuurt naar Louise roe)


    Spoiler alert: you will save yourself

    {jep, ga ik nu maken :Y) }


    Do what people say you can't.

    [Het staat in de beginpost]


    26 - 02 - '16

    Chloë Lana Adams

    Zenuwachtig loop ik door mijn kamer, zal ik het doen of niet? Ik ga weer op mijn bureaustoel zitten en start mijn laptop. Eigenlijk wou ik dit al heel lang doen maar i durfde niet. Maar nu zal ik het echt doen! Ik klik op mijn mailbox en daarna op 'Nieuwe e-mail'. Beste, Lieve, Louise Roe, Ik tikte even met mijn nagel op het bureau. Ik ben echt slecht in dit. Ik ben heel erg bang voor reptielen en insecten, en ook nog eens lichtelijk voor honden. En volgens mijn vriendinnen en vrienden heb ik heel erg weinig zelfvertrouwen. Ik haal snel de pluk haar weg die voor mijn ogen hangt. Ik denk zelf dat ik nog wel voor iets bang ben, misschien nog wel veel meer dingen. Hopelijk kunt u mij helpen. Groetjes, Chloë Lana Adams. Ik bijt even op mijn nagel. Ik twijfel nog heel even maar typ toch snel het e-mail adres in van Louise Roe. Was dit eigenlijk wel goed genoeg? Straks leest ze het helemaal niet! Gewoon doen Chloë!!! Ik schud mijn hoofd en klik snel op verzenden. Ik zucht even diep, maar ik ben wel trots op mezelf. Al 3 jaar wil ik dit doen maar nu heb ik het toch echt gedaan. Ik loop naar de keuken, pak een glas en vul hem met water. In één teug gooi ik hem naar achter. Ik zet het glas in de gootsteen en besef nu echt wat ik net heb gedaan. ''Yeah!'' roep ik. Ik woon hier toch alleen.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 18:52 ]


    Do what people say you can't.

    Louise Roe

    Ik hoorde het geluid van een mail die binnenkwam. Gelijk klikte ik het aan en zag dat het van ene Chloë Lana Adams kwam. Ik las het en gelijk leek het idee knopje aan te slaan. Ik zou haar kunnen helpen. Gelijk mailde ik haar terug. Beste Chloë Lana Adams, ik ben bereid je te helpen je crush te benaderen. Ontmoet mij op het stadsplein morgen om 14:00 uur. Ik glunderde toen ik het mailtje verzonden had. Ik had er zo'n zin in om haar te mogen helpen.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 19:14 ]


    26 - 02 - '16

    Alexander 'Alex' Casper Grey
    Ik stapte uit mijn auto en deed de deuren opslot. Ik hield hiervan. Gewoon mensen helpen, voor niks. Voor niks komt de zon op en voor niks deed ik dit werk. Ik loop vrolijk naar binnenen krijg een knuffel van mijn beste vriendin, Natalie. "Nat, dit is Logan." "Leuk je te ontmoeten." Zei ze vrolijk en glimlachte. Ik had al verwacht dat ze Logan niet zou kennen. De meeste vrijwilligers hier luisterde geen pop, dus ja. "Ik doe niks met bloed of organen. Ik ben hier om de kinderen te vermaken en om het een en ander schoon te maken en op te ruimen, ik help met de maaltijden." Somde ik even snel op en haalde mijn schouders op. Dit as iets wat ik mijn hele leven zou kunnen doen zonder ook maar één ker te klagen. "Dit is Mary." Zei ik en tilde het kleine meisje op. Ze was erg ziek al zag je er niks van. "Logan jij wil vast wel een keer voor Mary zingen. Normaal doe ik het altijd, maar aangezien jij beroemd bent." Mary kreeg een glimlach op haar gezicht. Daarvoor deed ik het.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Destiny

    Na een tijdje had ik toch besloten het te doen. Een mail sturen naar Louise Roe.
    Beste, Louise Roe. Ik ben Destiny en ben net 18. Volgens iedereen heb ik weinig zelfvertrouwen, maar dat is ook waar. Ik hoop dat u mij kunt helpen, zodat ik uiteindelijk tegen mijn crush durf te zeggen dat ik hem leuk vind... Destiny Carmen Montez
    Ik zucht even, en lees de mail nog is over. Zou ik dit echt wel doen? Ik zucht en druk dan toch op send. Oké, nu kan ik niet meer terug..


    El Diablo.

    Chat schreef:
    Louise Roe

    Ik hoorde het geluid van een mail die binnenkwam. Gelijk klikte ik het aan en zag dat het van ene Chloë Lana Adams kwam. Ik las het en gelijk leek het idee knopje aan te slaan. Ik zou haar kunnen helpen. Gelijk mailde ik haar terug. Beste Chloë Lana Adams, ik ben bereid je te helpen je crush te benaderen. Ontmoet mij op het stadsplein over drie dagen om 14:00 uur. Ik glunderde toen ik het mailtje verzonden had. Ik had er zo'n zin in om haar te mogen helpen.



    (Drie dagen pas???)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ik zal het veranderen, ik dacht in de eerste instantie zelf dat het handig was, maar ja ;3]


    26 - 02 - '16

    Logan

    'Eehm, oke, dat wil ik wel doen,' Zeg ik. 'Ik ben Logan Miller' Stel ik mezelf voor, en ik zie hoe ze mijn naam herkend. Ik zing een stukje, en geniet tussendoor van de blijheid die ze de hele tijd uitstraalt. Aan het einde krijg ik een knuffel, en ik moet zachtjes lachen. 'Ik snap sinds nu wat er zo leuk is aan dit vrijwilligers werk, ik zou op zich ook wel vaker willen komen' Zeg ik, en ik kijk de kamer rond. Dit is waarschijnlijk de gang, en ik zie al ergens de kinderafdeling. 'Wat gaan we nu doen?' Vraag ik, en het maakt me niet uit wat, ik vind alles leuk. En ik heb het gevoel dat ik goed doe door deze kinderen te helpen. Ze kunnen er niks aan doen dat ze hier liggen.

    [Weekend(dance)!!!!!!!!!!!!!!!!!]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Alexander 'Alex' Casper Grey
    Ik trek een pruillipje. "Dus ik ben nu niet meer je favoriete zanger?" Zeg ik zielig en til haar weer op. "Jawel." Zegt ze zacht en ik lach. Ik denk dat Mr. Popster gewoon iets uitstraalde wat er voor zorgde dat mensen dol op hem waren. Ik loop de gang door naar de kinderafdeling en zet Mary weer neer. "Wel, wij gaan de kinderen vermaken." Zeg ik met een kleien glimlach en ga zitten. "Wat hun willen dus." ik pak één van de tijdschriften en begin te lezen. De kinderen vermaakte zich nu nog wel. Nu waren de andere nog met de kinderen bezig. Dus ik had nog zo een 15 minuten.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Logan
    'Oke,' Zeg ik, en ik wacht tot er iets gebeurt. Als ik zie dat Alex een tijdschrift is gaan lezen, pak ik er ook een. Als ik zie dat er een Donald Duck tussen ligt, ben ik verkocht. Altijd al ben ik fan geweest van Donald Duck. De vijftien minuten gaan snel, en er lopen mensen uit de kinderafdeling. 'Onze tijd?' Vraag ik, en ik weet het antwoord al. Ik loop naar binnen en schrik een beetje als ik zie hoeveel kinderen op één kamer liggen. 'Hoi' Zeg ik, en ik zwaai. Als Alex binnenkomt beginnen ze allemaal te joelen, ze zijn echt dol op hem. 'Ben je toch nog populair bij de meisjes,' Plaag ik Alex, en hij mept me zacht. 'Waar moeten we beginnen?' Vraag ik, en ik ga op een kruk zitten, ik hou er niet van om te blijven staan. Alleen op het podium.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Chloe Lana Adams

    Ik hoor een 'Pling'-geluid uit mijn laptop komen. Mijn ogen worden groot als ik zie van wie hij is. Snel ga ik weer zitten achter mijn laptop en klik de mail open. ''Oke.Morgen, 2 uur.'' mompel ik in mezelf. Nu bedenk nu dat ik ook nog een afspraak heb morgen. Snel grijp in mijn agenda uit mijn tas en blader naar morgen. Ik zucht opgelucht. Die afspraak was al om half 10. Tijd genoeg dus, hopelijk. Ik trap mijn schoenen uit, pak de afstandsbediening en plof op de bank.


    Do what people say you can't.

    Slender schreef:
    Destiny

    Na een tijdje had ik toch besloten het te doen. Een mail sturen naar Louise Roe.
    Beste, Louise Roe. Ik ben Destiny en ben net 18. Volgens iedereen heb ik weinig zelfvertrouwen, maar dat is ook waar. Ik hoop dat u mij kunt helpen, zodat ik uiteindelijk tegen mijn crush durf te zeggen dat ik hem leuk vind... Destiny Carmen Montez
    Ik zucht even, en lees de mail nog is over. Zou ik dit echt wel doen? Ik zucht en druk dan toch op send. Oké, nu kan ik niet meer terug..


    Louise Roe
    Even later zag ik dat er nog een mailtje binnenkwam. Deze keer van ene Destiny. "Ik ben Destiny en ik ben net 18. Volgens iedereen heb ik weinig zelfvertrouwen, maar dat is ook waar. Ik hoop dat u mij kunt helpen, zodat ik uiteindelijk tegen mijn crush durf te zeggen dat ik hem leuk vind..." las ik. "Dit meisje heeft echt hulp nodig" zei ik terwijl ik vol medelijden naar het mailtje keek. Gelijk besloot ik een mailtje terug te schrijven. "Ontmoet me overmorgen om 14:00 uur op het stadsplein, dan zal ik jouw zelfvertrouwen een boost geven" Met een glimlach staarde ik naar het mailtje en verzond het onmiddellijk, hopend dat ik dit meisje echt kon helpen.


    26 - 02 - '16

    Alexander 'Alex' Casper Grey
    Glimlachend stap ik de kamer binnen. Meteen vliegt er eentje me om me nek. Of ja, om mijn been, hij was niet zo groot. Ik rol met mijn ogen om de meiden opmerking. en zucht. "Toevallig heb ik wel twee ex'en," Ik til het jongetje op en loop naar mijn stoel. "en een vriendin waarvan ik geen eens weet of we nog iets hebben." Zeg ik er zacht achteraan. Het was allemaal zo vaag gelopen. "Umh, niet echt iets. Gewoon een spelletje spelen met ze, of ze voorlezen." Zeg ik simpel endraai een paar rondjes op de stoel. Het was niet veel werk, maar het was wel heel erg leuk. En die enekeer dat je naar McDonalds ging kon hun dag niet meer stuk, en ja, daarvoor deed je het vooral.


    We've lived in the shadows for far too long.