• In deze serie worden vreemde, saaie, degelijke vrouwen omgetoverd tot sexy vrouwen boordevol zelfvertrouwen. In elke aflevering komt er een nieuwe Jane aan bod. Niet alleen is zij op zoek naar een unieke kans om te veranderen, ze wordt ook helemaal klaargestoomd om haar ware gevoelens te uiten voor een geheime liefde. Mode-expert Louise Roe zorgt ervoor dat de Janes er prachtig uit komen te zien en daarnaast zorgt ze er ook voor dat het zelfvertrouwen van de vrouwen een boost krijgt. Ze moeten hun angsten overwinnen, dus ook in de liefde...

Rollen:
    Louise Roe gespeeld door Chat

Meisjes: (Onbeperkt)
    Destiny Carmen Montez gespeeld door Slender
    Chloë Lana Adams gespeeld door AgentP
    [Gereserveerd door Elegant]

Crushes: (Onbeperkt)
    Alexander 'Alex' Casper Grey gespeeld door BlueHope
    Logan Jay Miller gespeeld door wolffire

De regels:
    - Max twee personages per account.
    - Geen perfecte personages, niemand is perfect
    - Minstens 4-8 regels
    - Niemand buitensluiten
    - Alleen ik open de topics (Hierin kan altijd nog geregeld worden of ik hier nog een persoon voor aanstel)
    - Als je om wat voor reden dan ook niet meer mee wilt doen: Meld dit alsjeblieft! (het zij in het rollen topic het zij in het andere topic)

Rollentopic

Begin voor de meisjes: Mailtje sturen naar Louise Roe.
    Begin voor de crushes: Gewoon dagelijks leven -> Misschien elkaar tegenkomen.

[ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 18:16 ]

26 - 02 - '16

[Staat in mijn vorige post (: ]

26 - 02 - '16

[Je moet in die mail toch ook wat zeggen over je crush?]

El Diablo.

Slender schreef:
    [Je moet in die mail toch ook wat zeggen over je crush?]

[Klopt, wat je leuk vind aan hem enzo]

26 - 02 - '16

[Moet ik eerst nog weten wie mijn crush is o.o ]

El Diablo.

Slender schreef:

[Dat kan je overleggen met de mensen die een crush hebben ingevuld ]

26 - 02 - '16

Mary-Ann Hendersons

Het keiharde geluid van de wekker zorgde ervoor dat ik meteen klaarwakker was. Ik keek op de klok. 'Shit, verslapen!' gilde ik. Het was niet zo handig van me, aangezien het mijn eerste dag was met een nieuwe baan. Ik was een werkte als modeontwerpster bij het bedrijf: La Chique. Snel hees ik me in mijn werkkleding en bracht rommelig mijn lippenstift en mascara aan. 'Oké, ik ben er klaar voor,' sprak ik mezelf toe. Ik griste mijn sleutels van het kastje en ging er vlug vandoor.

Ik rende 'La Chique' binnen met mijn hakken in mijn handen. Vlug deed ik ze aan en liep naar de balie. 'Ik heb een afspraak met Mevrouw Cheriá..'
    Ik zag dat de vrouw iets in tikte op de computer. 'Ja, precies. Maar helaas bent u te laat. U kunt vertrekken.'
    'M.m.maar.. Ik kon er niets aan doen!' protesteerde ik.
    'Gebruik je die smoes de volgende keer ook?' Een vragende stem zorgde ervoor dat ik me omdraaide. Thank god, het was Mevrouw Cheriá. 'Ik maakte een grapje Mary-Ann. Niet zo ernstig kijken. Ben je klaar voor je eerste werkdag?' Ik perste een glimlach op mijn gezicht, en knikte.
    'Nou, dan gaan we snel aan de slag!'

Logan Jay Miller
    'Ken je Full Moon?' Vraag ik, en hij schud zijn hoofd. 'Ik zit een een band en we hebben op zich wel wat hits,' Zeg ik, en ik probeer niet arrogant over te komen. 'Ken je Let me love yah?' Vraag ik, en ik kijk hem aan. Als ik zie dat hij klanten aan het helpen is, ga ik dat ook doen. Als ik zie dat een meisje me aan zit te staren grijns ik. 'Ik denk dat als je aan haar vraagt wat Full Moon is, ze het wel weet,' Zeg ik met een lach, en als ze aan de beurt is, maakt ze haar move. 'Jij bent toch Logan Miller?' Vraagt ze, en ik kijk Alex grijnzend aan. 'Zie je, ze kent me,' Lach ik, en ik knik. 'Mag ik een handtekening?' Vraagt ze, en ik pak een papiertje. Snel maak ik mijn krabbel. 'Hier, en wil je nog wat brood?' Vraag ik, en ze knikt weer. Als ik klaar met haar ben, keer ik me weer naar Alex. 'Zie je wel? Je gaat gewoon niet met de tijd mee!' Plaag ik, en ik pak nog een brood uit de schappen.

Spoiler alert: you will save yourself

Slender schreef:

[Logan?]

wolffire schreef:
    (...)
    [Logan?]

(Sorry, ik heb al een GB gehad van haar.)

We've lived in the shadows for far too long.

[oke, ik ga een van de andere meiden zoeken]

{owh, heb nog geen beginpost :/ wat moet daar eigenlijk een beetje in enzo??? en Chloë heeft ook nog geen crush }

[ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 18:10 ]

Do what people say you can't.

[ik had je net een PB gestuurd (;]

Alexander 'Alex' Casper Grey
    Ik lachte even. Hij was beroemd geworden, meiden die zijn handtekening wouden, wedden dat hij ook zou touren.. Het zou alleen niks voor mij zijn, ik bleef liever op een plek. Ik gaf een oude man zijn brood en zuchtte. "Eindelijk." Ik knoopte het schort los en liep naar achter. "Ik ga wel degelijk met mijn tijd mee. Maar ik luister naar een heel ander soort muziek. Vooral punk en rock." Zei ik. Ik trok mijn jas aan. Ik was blij met hoe het was. Als ik twee keer per week ergens mocht spelen vond ik het goed en om eerlijk te zijn zou ik teveel van mijn vrienden gaan missen. "Ht zal vast wel leuk zijn om een popsterretje te zijn." Ik liep naar de ingang en ritste mijn jas dicht. "Ik moet naar het ziekenhuis. Vrijwillergers werk. Ja, allemaal achter elkaar. Ga je mee?"

We've lived in the shadows for far too long.

{owh haha niet gezien omdat er nog over de 100 dingen in mijn pb staan $:, maar oke (: }

Do what people say you can't.

Logan

'Ja hoor, anders moet ik mijn dag doorbrengen met van die pop softies' zeg ik, en ik knipoo naar Alex. 'Jij rijd' zeg ik, en ik loop naar mijn auto om die nog meer te beveiligen. Ik heb een mooie auto, maar ik weet niet eens wat voor merk het is. Daarna ga ik naar Alex zijn auto. 'Mooi' zeg ik, en ik meen het echt. Als we aan het rijden zijn hoor ik mijn liedje op de radio. Snel spoel ik door naar een andere zender. 'Sorry, ik kan er niet tegen om naar mezelf te luisteren' zeg ik, en ik creeër een scheve glimlach op mijn gezicht. Ik moet lachen omdat Alex eigenlijk wel de laatste is waarvan ik zou verwachten dat hij vrijwilligerswerk zou gaan doen. Als we er zijn zie ik dat Alex dit wel langer doet. 'Je hoeft toch niet organen te versjouwen?' Vraag ik bang, dat ik wel het laatste waar ik zin in heb. Ik probeer zo normaal mogelijk over te komen hier, eigenlijk probeer ik dat overal.