• In deze serie worden vreemde, saaie, degelijke vrouwen omgetoverd tot sexy vrouwen boordevol zelfvertrouwen. In elke aflevering komt er een nieuwe Jane aan bod. Niet alleen is zij op zoek naar een unieke kans om te veranderen, ze wordt ook helemaal klaargestoomd om haar ware gevoelens te uiten voor een geheime liefde. Mode-expert Louise Roe zorgt ervoor dat de Janes er prachtig uit komen te zien en daarnaast zorgt ze er ook voor dat het zelfvertrouwen van de vrouwen een boost krijgt. Ze moeten hun angsten overwinnen, dus ook in de liefde...



    Rollen:
    Louise Roe gespeeld door Chat

    Meisjes: (Onbeperkt)
    Destiny Carmen Montez gespeeld door Slender
    Chloë Lana Adams gespeeld door AgentP
    [Gereserveerd door Elegant]

    Crushes: (Onbeperkt)
    Alexander 'Alex' Casper Grey gespeeld door BlueHope
    Logan Jay Miller gespeeld door wolffire

    De regels:
    - Max twee personages per account.
    - Geen perfecte personages, niemand is perfect
    - Minstens 4-8 regels
    - Niemand buitensluiten
    - Alleen ik open de topics (Hierin kan altijd nog geregeld worden of ik hier nog een persoon voor aanstel)
    - Als je om wat voor reden dan ook niet meer mee wilt doen: Meld dit alsjeblieft! (het zij in het rollen topic het zij in het andere topic)



    Rollentopic

    Begin voor de meisjes: Mailtje sturen naar Louise Roe.
    Begin voor de crushes: Gewoon dagelijks leven -> Misschien elkaar tegenkomen.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 18:16 ]


    26 - 02 - '16

    [Lol! Ik wist niet eens dat er een echte Logan Miller bestond...XD]


    Spoiler alert: you will save yourself

    (http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRn_iHGXAbteJPuppSc6lUW2cLpN1B8XWhDU1EyImc_uF2f49W9WTL3Yk_hwQ
    En je kan altijd naar de bakker gaan...)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Logan Jay Miller
    Ik wil een boterham pakken, maar dan zie ik dat het brood op is. Het nadeel van helemaal alleen wonen en rommelig zijn; niemand doet de boodschappen! Ik stap in mijn auto en start de motor; op naar de bakker. Bij de bakker staat er ook nog eens een reusachtige rij, goed begin van de dag. Eerst om negen uur wakker gebeld worden door Matt, dan twee uur in de regen shoppen, en dan dit nog. Fijn. Als ik eindelijk aan de beurt ben, zie ik dat de bakker nog jong is, ik schat hem ongeveer even oud als ik. 'Een tijgerbrood, bruin,' Bestel ik, en ik pak alvast een briefje van vijf uit mijn portomonee.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Alexander 'Alex' Casper Grey
    Ik zucht als de drukte begint. Yay, zoveel mensen. Ik zet na een paar mensen nog wat dingen in de oven. Ik kon het nog el zien gebeuren dat ik straks alles bij kon gaan vullen. Soms kijk ik even op mijn mobiel om te kijken hoe laat het is. Het schoot niet echt op. Ik help nog een paar klanten en dan is eindelijk één van de laatste aan de beurt. "Hoi." Mijn stem is inmiddels van vrolijk naar lichtelijk geïrriteerd gegaan en ik voelde me nu al chagrijnig. Goed begin van de dag hoor. Ik zette een vrolijke glimlach op en knik. "Oke, twee seconde." Ik loop naar achter en pak het één en ander aan brood. als ik terug kom leg ik een aantal broden weg en stop er één in een plastic zak en die weer in een tas. "Hier, dat is dan 2,15"


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Zullen we anders doen dat ze bij elkaar in de klas hebben gezeten of zo? Dan kennen ze elkaar]


    Spoiler alert: you will save yourself

    (Dat is goed^^ Alleen thingy studeert nu. Dan doen herkent Thingy Logan niet)

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 15:25 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    {Mijn Topics}


    Do what people say you can't.

    (Is thingy Alex? Ik neem aan van wel)

    Logan Jay Miller

    'Ken ik jou niet ergens van?' Vraag ik aan de jongn, en ik neem hem goed op. 'Alex?' Vraag ik, hij zat bij mij op de basisschool en we waren vrienden, maar sinds de brugklas heb ik hem niet meer gezien. 'Herken je me nog? Logan?' Vraag ik, en ik grijns. 'We waren vrienden op de basisschool,' zeg ik, en ik lach. Hij is niks veranderd, helemaal niks.

    (Sorry als het geen vier regels zijn, ik zit op mijn iPod, en daarop kan ik dat nie goed zien)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Alexander 'Alex' Casper Grey
    Ik frons even en concentreer me. "Wacht. Miller." Zeg ik verbaasd en begin te lachen. "Jou heb ik echt lang niet gezien." Zeg ik vrolijk en haal mijn hand door mijn haar. "Ik herkende je even niet, maar nu zie ik het wel. Je bent veranderd." Zeg ik twijfelend en hou mijn hoofd schuin. De basisschool was geweldig. Ik hoefde niks te doen en was heel populair, eigenlijk was het nog steeds zo. Met mijn studie hoefde ik ook niet veel te doen. En ik genoot er best wel van. Natuurlijk moest ik thuis nog helpen enzo, maar ja, dat was ook een soort van keuze geweest. Ik woonde dichtbij genoeg dus had besloten thuis te blijven wonen, in ieder gval tot ik iets ouder was.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Logan Jay Miller

    Ik lach weer. 'Weet je nog die keer dat we die grap met meester... Ben hadden uitgehaald?' Vraag ik, en ik grijns. 'Wat doe je nu?' Vraag ik terwijl ik Riley even terug in mijn jaszak stop. Ik weet niet meer of dat Alex of Maarten bang was voor muizen. 'Zal ik helpen?' Vraag ik, en ik bedoel met het werk, want er is iemand achter me komen staan. Ik loop om de balie heen en ga naast Alex staan. 'Ben je aan het studeren of heb je al een baan?' Vraag ik terwijl ik een brood van de plank pak. Daarna stop ik hem in een zak en geef hem aan de vrouw die erom gevraagd had. Ik kijk naar de gang van de bakkerij, en ik zie Alex jongere zus staan. Vroeger had ik een oogje op haar. Terwijl ik no wat klanten help, komen allemaal herinneringen naar boven. Ik herinner me weer hoe ik en Alex hier vroeger voor de deur altijd met vrienden een bandje maakten en geld wouden verdienen, hoe we verstoppertje deden in de bakkerij.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Alexander 'Alex' Casper Grey
    Ik schud mijn hoofd als hij mij komt helpen. ik waardeerde het echt. Het was altijd vrij druk, iets wat je niet zou verwachten en ik stond hier el altijd in mijn eentje.
    "Thanks. tuurlijk herinner ik me dat. Echt geweldig, ik ga dat nooit vergeten." Zeg ik en schiet in de lach. Ik had hele grote problemen, maar het was het waard. "Ik studeer. Criminologie en nog een paar dingen, maar criminologie vind ik het leukst en daar verdiep ik me ook het meest in." Zeg ik met een kleine glimlach. Mijn zusje komt zoals elke dag de croissant halen. Elke dag haalde ze er 6 zodat als ik thuis kwam, we samen konden lunchen. Ik zwaaide even en hielp de mensen voor haar. "He, megan. Je herinnerd je logan nog wel." Vrolijk knikt ze. "jup"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Logan Jay Miller

    'Ja, dat was echt wel vijf weken nablijven waard!' Zeg ik vrolijk. Als Megan even langskomt vraag ik me af hoe echt mijn liefde was, ik tel het nooit mee als ik tel hoe vaak ik verliefd ben geweest, niet dus. Daarna keer ik me weer om naar Alex. 'Je weet vast wel wat ik doe?' Vraag ik, ook al klinkt het niet als een vraag. Mijn mobiel gaat, en als ik zie dat het Dylan maar is, neem ik niet op, hij belt toch nooit voor iets boeiends.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Alexander 'Alex' Casper Grey
    Ik blijf de klanten helpen, ook al had ik ergens wel het idee dat het niet erg beleefd was tegenover Logan. Ik vond dingen om eerlijk te zijn niet slecht onbeleefd, maar het leek nu net alsof ik het niet interessant vond om naar hem te luisteren. "de vijf weken duurde lang, maar het was niet vreselijk." Zeg ik schouderophalend. Ik was op de middelbare twee keer geschorst dus ja. Voor mij waren die vijf weken dus niks. en dan waren er nog die vele strafregels en weken nablijven, maar ik dacht er liever niet te lang over na. . Ik draai me langzaam om en open mijn mond. "nee sorry. Ik weet het niet" Zeg ik spijtig en ga op de toonbank zitten terwijl ik een kindercakeje in mijn mond prop. Mocht vast wel.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Voor de mensen die de rol van meisje hebben gemaakt, jullie moeten allebei spelen dat jullie een mail sturen naar Louise Roe waarin je de angst (die je in je rol beschreef) beschrijft en Louise Roe om hulp vragen. Dan kan ik wel doen dat we gewoon een groepje meisjes in een keer van hun angst af helpen, anders moeten mensen wachten en dat zou jammer zijn]


    26 - 02 - '16

    [Ben er! Wat kan ik doen met mijn perso?]


    El Diablo.