• Dag lieve users!

    Wij, de moderators, vroegen ons af of jullie eigenlijk nog graag columns lezen. Zo ja, is er dan ook nog interesse onder jullie om misschien zelf columns te schrijven?

    Dus, wat vinden jullie van de columns en zouden jullie ze zelf willen schrijven?
    Geef je mening! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Prentiss schreef:
    Zijn er regels of richtlijnen waar je je aan moet houden?

    Je hebt gewoon 1 kadertje meer bij creaties, namelijk mijn columns. Daar staan al jouw columns opgesomd en kun je een nieuwe aanmaken. Ook staan er verwijzingen naar sites over hoe je een column kan schrijven. Dus iets dat je gewoon ook via Google kan vinden. =)
    Het is de bedoeling om minstens 1 column in de 2 weken te schrijven. Het kan natuulijk wel eens zijn dat je echt een maand geen inspiratie hebt, dan laat je dit gewoon weten en is er geen probleem. Probeer dan gewoon zo snel mogelijk iets te schrijven.

    Een column is een schrijfsel waarin je zaken aankaart die je nauw aan het hart liggen. Zoals frustraties, problemen, dingen die je net wél goed vind, opmerkingen. Het is dus geen dagboekfragment, maar zo'n fragment wordt vaak gebruikt om zo'n bemerking te versterken/ te verduidelijken.

    Het is net zoals iedere crewfunctie een erebaantje. Je krijgt er dus eigenlijk niets voor. Maar het is dus geen crewfunctie. Je kan niet in een forum voor alleen columnisten of in een ander crewforum. Je krijgt ook geen kleurtje of GM. Het is dus echt een baantje waarvoor je kiest omdat je graag schrijft en graag jouw mening wil delen met de rest van Quizlet.



    Goh, als ik het zo hoor, zijn er al kandidaten voor als er nieuwe columnisten gezocht worden. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Het zou mij heel erg leuk lijken om er zelf een te krijgen, maar dan heb ik eerst misschien wel hulp nodig van een andere columnist.
    Ik lees vaak de columns. Ik vind ze erg leuk.


    26 - 02 - '16

    Ik lees ze heel graag en ik zou zelf ook wel columns willen schrijven. Dat zou wel moeten lukken ;D


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik lees de columns wel altijd maar ik geef er niet meer zo vaak een reactie op.. Ik denk alleen niet dat ik goed ben in collumns schrijven:$ Al wil ik het wel graag proberen! Want het lijkt me best heel gaaf!

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 21:10 ]


    It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney

    Scandal schreef:
    (...)
    Je hebt gewoon 1 kadertje meer bij creaties, namelijk mijn columns. Daar staan al jouw columns opgesomd en kun je een nieuwe aanmaken. Ook staan er verwijzingen naar sites over hoe je een column kan schrijven. Dus iets dat je gewoon ook via Google kan vinden. =)
    Het is de bedoeling om minstens 1 column in de 2 weken te schrijven. Het kan natuulijk wel eens zijn dat je echt een maand geen inspiratie hebt, dan laat je dit gewoon weten en is er geen probleem. Probeer dan gewoon zo snel mogelijk iets te schrijven.

    Een column is een schrijfsel waarin je zaken aankaart die je nauw aan het hart liggen. Zoals frustraties, problemen, dingen die je net wél goed vind, opmerkingen. Het is dus geen dagboekfragment, maar zo'n fragment wordt vaak gebruikt om zo'n bemerking te versterken/ te verduidelijken.

    Het is net zoals iedere crewfunctie een erebaantje. Je krijgt er dus eigenlijk niets voor. Maar het is dus geen crewfunctie. Je kan niet in een forum voor alleen columnisten of in een ander crewforum. Je krijgt ook geen kleurtje of GM. Het is dus echt een baantje waarvoor je kiest omdat je graag schrijft en graag jouw mening wil delen met de rest van Quizlet.



    Goh, als ik het zo hoor, zijn er al kandidaten voor als er nieuwe columnisten gezocht worden. =P

    Hmm, dan zou ik me wel opgeven als er nieuwe nodig zijn (:


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik snap die columns niet zo goed maar opzich lijkt het me wel een leuk onderdeel van Quizlet. Er zou misschien wat meer aandacht voor moeten komen..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik voel me zwaar beschaamd. Ik zit nou al meer dan twee jaar op Q, en had geen enkel idee van het bestaan van columns.
    Net ben ik er toch eens een paar gaan lezen, en ze zijn best leuk. :)


    Bad decisions make good stories.

    Scandal schreef:
    (...)
    Je hebt gewoon 1 kadertje meer bij creaties, namelijk mijn columns. Daar staan al jouw columns opgesomd en kun je een nieuwe aanmaken. Ook staan er verwijzingen naar sites over hoe je een column kan schrijven. Dus iets dat je gewoon ook via Google kan vinden. =)
    Het is de bedoeling om minstens 1 column in de 2 weken te schrijven. Het kan natuulijk wel eens zijn dat je echt een maand geen inspiratie hebt, dan laat je dit gewoon weten en is er geen probleem. Probeer dan gewoon zo snel mogelijk iets te schrijven.

    Een column is een schrijfsel waarin je zaken aankaart die je nauw aan het hart liggen. Zoals frustraties, problemen, dingen die je net wél goed vind, opmerkingen. Het is dus geen dagboekfragment, maar zo'n fragment wordt vaak gebruikt om zo'n bemerking te versterken/ te verduidelijken.

    Het is net zoals iedere crewfunctie een erebaantje. Je krijgt er dus eigenlijk niets voor. Maar het is dus geen crewfunctie. Je kan niet in een forum voor alleen columnisten of in een ander crewforum. Je krijgt ook geen kleurtje of GM. Het is dus echt een baantje waarvoor je kiest omdat je graag schrijft en graag jouw mening wil delen met de rest van Quizlet.



    Goh, als ik het zo hoor, zijn er al kandidaten voor als er nieuwe columnisten gezocht worden. =P


    Ik zou me zeker opgeven als er nieuwe nodig zouden zijn.


    26 - 02 - '16

    Ik heb de pagina met columns opnieuw opgemaakt:
    http://www.quizlet.nl/pages/columns.php

    Nu kun je ook op de naam van een schrijver klikken zodat je alle columns van die columnist kunt zien.

    Daarnaast heb ik ingesteld dat de columns van de afgelopen week ook in de nieuwsbrief komen te staan.


    Dit is mijn signature...

    Hm, ik vind ook dat het meer aandacht nodig heeft. Maar ik zie ook al de aanpassing van Rutger wat een geweldige aanpassing is! (:

    Zelf zou ik misschien ook wel willen schrijven ^.^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Als ik een de titel zie staan en die lijkt me interessant, dan lees ik hem. Maar ik heb wel zin om het te doen. c:

    Ik vind ze echt fantastisch, de onderwerpen zijn altijd actueel en goed behandeld. Ik zou het nog veel fantastischer vinden om zelf columns te mogen schrijven.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Rutger schreef:
    Ik heb de pagina met columns opnieuw opgemaakt:
    http://www.quizlet.nl/pages/columns.php

    Nu kun je ook op de naam van een schrijver klikken zodat je alle columns van die columnist kunt zien.

    Daarnaast heb ik ingesteld dat de columns van de afgelopen week ook in de nieuwsbrief komen te staan.


    Super, Rutger! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik wil al langer een column schrijven, maar het lijkt er maar niet van te komen ;P

    Als ik ga schrijven, kan ik dat denk ik niet iedere week doen, etc. Is dat erg?


    Tijd voor koffie.

    Rutger schreef:
    Ik heb de pagina met columns opnieuw opgemaakt:
    http://www.quizlet.nl/pages/columns.php

    Nu kun je ook op de naam van een schrijver klikken zodat je alle columns van die columnist kunt zien.

    Daarnaast heb ik ingesteld dat de columns van de afgelopen week ook in de nieuwsbrief komen te staan.


    Dat is bijna zoals ik het graag gezien had REALLY CLOSE! Good job, Rutger!


    || Love the life you live, live the life you love ||