• Dag lieve users!

    Wij, de moderators, vroegen ons af of jullie eigenlijk nog graag columns lezen. Zo ja, is er dan ook nog interesse onder jullie om misschien zelf columns te schrijven?

    Dus, wat vinden jullie van de columns en zouden jullie ze zelf willen schrijven?
    Geef je mening! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Er zit soms wel wat columns tussen die me aanspreken en die ik dan lees. Zelf schrijven wil ik wel, maar dan wanneer ik er zin in heb. :X

    Ik heb nooit geweten dat het bestond $


    Pretty is just a pretty word.

    Ik zou ze zo ontzettend graag weer willen schrijven. Ik was columnist bij de eerste lading, maar omdat ik toen in de knoop zat met mezelf, moest ik wel stoppen. Echt alle tijd die ik had moest ik gebruiken om mezelf weer op de rails te krijgen. Daar baal ik nog altijd van.D:


    everything, in time

    Het is nu al een tijdje geleden dat ik een column gelezen heb, maar vroeger deed ik het zeker iedere week. De onderwerpen interesseren me en de meesten zijn heel goed geschreven, wat het heel leuk maakt om ze te lezen.
    Zelf zou ik er ook graag willen schrijven, maar dan wel over onderwerpen waar ik me echt voor wil inzetten, die me boeien.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Het lijkt me super leuk om te schrijven! (al betwijfel ik of ik daar goed genoeg voor ben, zeg maar :'D)
    Maar zoals al vaker is aangegeven moeten ze misschien wat meer... naar voren komen, ja.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik lees ze nooit, deed ik ook al niet toen ik zelf columnist was. :Y) En ben het al geweest maar vergat steeds om een column te maken hehe.


    -

    Ik lees er af en toe eentje en vaak zijn ze wel leuk om te lezen. Maar ik zou het niet zelf willen schrijven.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik lees ze soms en vind ze vaak wel leuk. Ik hoef ze zelf alleen niet te schrijven, daar heb ik de tijd en inspiratie niet voor.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik lees ze eigenlijk best wel vaak, en zou het zelf ook leuk vinden om te schrijven.

    Miauw, ik lees ze en ik heb de vorige keer bewust de keuze gemaakt om niet columniste te worden, omdat ik het te druk had met school en mezelf. Nu alles op een rijtje zit, zou ik graag een gokje willen wagen. Ik kan best goed schrijven, denk ik.


    SLOAN.

    Ik vind ze leuk om te lezen, hoewel veel me nogal wat te diepzinnig en filosofisch zijn. Als er een paar hele grappige columnisten met vermakelijke verhalen aangenomen zouden worden, zou ik het erg leuk vinden ze weer te lezen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik vind het altijd wel leuk om de columns te lezen. Ik moet wel zeggen dat ik de laatste tijd vind dat er niet veel meer worden gemaakt.
    Ik zou het zelf wel leuk vinden om te doen. maar ik heb eigenlijk geen idee of ik er talent voor heb...

    Maar ik met ook wel zeggen dat je echt de columns moet zoeken als je ze wilt lezen. Ze zijn niet duidelijk aanwezig. Ze zweven een beetje in de achtergrond van Q.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 18:46 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Pythias schreef:
    Ik vind ze echt heel erg leuk om te lezen, maar wat mij betreft staan ze veel te veel naar de achtergrond. Je ziet er namelijk niet zoveel van en ik vergeet het altijd. Maar mij lijkt het best leuk om te doen, ik hoop dan gewoon dat ik genoeg inspiratie blijf houden.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Bij de vorige keer heb ik ervoor gekozen om het niet te proberen. Ik wilde nl. niet vasthangen: verplicht zijn om te schrijven. Momenteel heb ik veel minder moeite om te schrijven, en dus, zou ik, mochten er nieuwe komen, het proberen.
    Ja, ik lees ze altijd. Het is daardoor dat ik op de voorpagina toekom en niet op het forum, of zo.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Wacht... Betekent dit dan dat jullie misschien op zoek gaan naar nieuwe columnisten?


    #WWED - What Would Emma Do?