Beckett schreef:
(...)
We behandelen haar als ieder normaal mens hoor? Het is zij die ons altijd uitscheld ons altijd kwetst en wij die nooit iets zeggen. In onze vriendengroep zijn er mensen die échte grote problemen hebben, en wat zegt zij over hen? 'I don't give a fuck' Waarom zou het ons dan iets schelen wat haar problemen zijn? We hebben al heel vaak gesproken met haar over dit, en ze trekt het haar gewoon niet aan? Wij willen haar problemen helpen, maar als zij ons niet respecteert, zelfs uitscheld, dan zie ik (al zeg ik het zelf) geen reden in waarom ik nu een slechte vriendin zou zijn
En als je zo over haar denkt, waarom ben je dan bevriend met haar? En schijnbaar boeit het jou wel, anders had je er geen topic over gemaakt. Lijkt mij tenminste. En jij vind dat die anderen 'echte grote problemen hebben', maar iedereen ziet dat anders. En als zij ergens mee zit en jullie reageren ook zo. Waarom zou zij dan reageren zoals jullie willen? Wat je geeft is wat je krijgt, lijkt mij.
En misschien moet je eens kijken naar de manier hoe jullie met haar hierover praten? Als jullie met haar praten op de manier hoe je nu OVER haar praat, snap ik héél goed dat ze het zich niet aan trekt.
[ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 19:33 ]
Stop holding me under and let me breathe.