• Dat en dat veel (ik neem aan niet alle) fans hysterisch en vaak obsessief zijn, is alles wat ik weet van One Direction (en dan vind mijn nicht het raar dat ik geen fan ben). Maar goed, ik wilde dus weten waarom je wél fan bent. Zonder je te beoordelen, gewoon objectief, wilde ik dat weten.

    Dus, waarom ben jíj fan van One Direction?


    I can't even think straight.

    Ik vind ze dus absoluut niet leuk.


    26 - 02 - '16

    Ik ben niet fan vanaf de audite's meisjes op mijn nieuwe school hoorde mij zingen en hadden 1D zowat door mijn neus geboord.
    Dus ik denk laat ik maar kijken, en toen kwam ik de audities tegen en toen begon het.
    Ik ben niet alleen fan voor de looks of hoe ze zingen of hoe ze dansen, maar ook de liedjes, Moments heeft me geraakt. More Than This denk ik iedere dag aan omdat ik iemand kwijt ben geraakt eraan. Gotta Be You natuurlijk ook, Live while we're young geeft de boodschap om lol te hebben nu je nog jong bent. En Little Things heeft mij laten geloven dat het echt niet uitmaakt aan die kleine dingetjes. Je moet van iemand houden om wie ze zijn.
    1D heeft mij ook uit mijn depressie + Zelfmoord geholpen. En ik heb echt hele goeie vriendinnen gemaakt via het fandom. Maar ook hoe de jongens zelf zijn hebben me geïnspireerd.
    Ze behandelen ook echt heel vaak bij meetings iedere fan met respect. Ja en ze kunnen wel veranderingen maken, maar ik ga echt niet uit het fandom weg als ze iets doen wat ik niet leuk vind.
    Ik blijf ze leuk vinden om wie ze zijn van binnen, niet alleen om hun looks of de dans, of hun zang.

    Op de één of andere manier slagen ze er altijd in om een glimlach op mijn gezicht te toveren. Altijd.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 13:27 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Naja, ik vind op zich sommige liedjes wel ok, maar ik mag de obsessieve fans die ze hebben niet. Let op, de obsessieve fans, dus dan heb ik het niet over de normale fans.


    Life is hard and then we die

    Als je mag zeggen wat er niet leuk is aan hen :

    De fans en het gedoe er rond. 1D is op het nieuws geweest hier in België door hun populariteit o-o daarbij vind ik het concept rond hun totaal belachelijk. Zet 5 mooie stemmetjes bijeen en je hebt een groep, woopiedoo. Nee. Een band komt bijeen door vriendschap, dat moet spontaan komen.

    Ik ben geen hater maar ook totaal geen fan en zo denk ik erover (: ik geloof dat veel mensen op Q deze mening delen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    PUKKELxDING schreef:
    Naja, ik vind op zich sommige liedjes wel ok, maar ik mag de obsessieve fans die ze hebben niet. Let op, de obsessieve fans, dus dan heb ik het niet over de normale fans.


    SLOAN.

    Ellis schreef:
    Op de één of andere manier slagen ze er altijd in om een glimlach op mijn gezicht te toveren. Altijd.


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Vanwege hun muziek. Eerst vond ik ze echt drie keer niks omdat ik hun cover van grenade had gehoord. Maar ik besloot om ze het voordeel van de twijfel te geven en sindsdien ben ik fan. De liedjes zijn soms iets te romantisch en vaak wel heel typisch, toch liedjes als moments en het nieuwe liedje little things hebben wel een echte betekenis volgens mij.

    En de andere onrealistische vrolijke liedjes vind ik ook wel leuk maar ja, daarom luister ik ook wel naar andere muziek.


    Physics is awesome

    Het zijn leuke jongens . dafuq. ze zingen live vals maar dat kan me niet schelen. Ze zijn gewoon leuk.<3


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ellis schreef:
    Op de één of andere manier slagen ze er altijd in om een glimlach op mijn gezicht te toveren. Altijd.


    What's so bad about being different?

    ik vind de video's gwn heeel goed
    en ze kunnen goed zingen en ze zijn knap...!!!!
    (yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Ben geen fan maar ik luister hun muziek wel en ze kunnen mooi zingen en de liedjes zijn ook nog mooi.

    That gif made my day.

    Ellis schreef:
    Op de één of andere manier slagen ze er altijd in om een glimlach op mijn gezicht te toveren. Altijd.


    & ik vind hun persoonlijkheden gewoon heel leuk.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2012 - 12:12 ]


    Save me from myself.