• Hier zijn we met een nieuw topic. De 2 oude topics waren verouderd en niet up to date met recentelijke items. Daarom hebben we een nieuw topic. Als jullie hier leuke items plaatsen, bespaart ons het enorm veel speurwerk naar leuke items. Dus plaats hier leuke dingetjes voor de nieuwsbrief: quizzen, topics, stories, foto's, gedichten, polls en RPG.

    Opmerking 1: we maken kenbaar dat we reacties gebruikt hebben. Dat kan door te doorstrepen, je bericht leeg maken, ...
    Opmerking 2: natuurlijk mag je je eigen creaties promoten, maar we willen graag dingen die door andere users zijn gemaakt.
    Opmerking 3: we zoeken geen nieuwe onderwerpen voor de nieuwsbrief maar quizzen, topics, foto's, stories, foto's, gedichten en polls. Als je een nieuw idee hebt voor de nieuwsbrief, maak je een suggestie aan.
    Opmerking 4: vanaf nu is er ook RPG van de week. Dus je mag nu ook RPG rollentopics opgeven.
    Opmerking 5: vanaf nu is er ook een lijstje van de week!

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 19:15 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Conquistador schreef:
    (...)

    De mods moeten hun (voor)oordelen gewoon opzij zetten en dan dat ze puur op de reden van die user om User van de Week te worden gaan stemmen. Ondanks dat het ook maar mensen zijn, moeten ze best ''professioneel'' (om het even zo te noemen) kunnen zijn, want dat is vast wel nodig als mod zijnde.

    En dat je het ''nutteloos'' vind, mag. Het was ook maar een suggestie. (:
    Het is gewoon een ''nutteloze'' suggestie omdat hij al vaker is voorgesteld.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    -

    [ bericht aangepast op 23 juli 2014 - 20:20 ]


    -

    Ik ben inderdaad bang voor vriendjespolitiek, maar goed, ik vind het daarnaast wel een leuke suggestie.


    26 - 02 - '16

    Cairde schreef:
    (...)Het is gewoon een ''nutteloze'' suggestie omdat hij al vaker is voorgesteld.


    Mijn excuses, maar dat heb ik dan niet meegekregen. Het kwam gewoon plotseling in me op dus ik had het idee om er een suggestie van te maken hier. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Stupid Fanfiction Mistakes

    [ bericht aangepast door een moderator op 21 aug 2013 - 0:44 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    Stupid Fanfiction Mistakes


    Helemaal mee eens!


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Fauxlivia schreef:
    Interview, profiel van de week met toelichting betreffende user...


    Dit is heel gaaf!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Dit is heel gaaf!
    Ja!


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    Stupid Fanfiction Mistakes


    Deze!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Dit gedicht van Yoda intrigeerde mij heel erg toen ik het las. Let's post it: Klik.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 11:00 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    [RPG] Dark Paradise


    || Dark Paradise. Zo wordt de achterbuurt van Manhattan genoemd. Eens je verstrikt raakt in het web van drugs, criminaliteit, alcohol, clubs, dealers, handelaren, prostitutie en zo veel meer - is Dark Paradise de enige plek waaruit je nooit meer kunt ontsnappen. Het is zonder twijfel een organisatie die nooit slaapt. Hoewel de buurt een aftandse wijk moet voorstellen - is er zoveel meer mis met de jongeren die zich er gesetteld hebben. De meesten gedwongen, enkelen vrijwillig. Het is een spel dat je meesleurt tot je niet meer boven komt. Moord is een dagelijks iets, bazen worden met respect behandeld en Dark Paradise is de enige plek zonder taboe's.

    || Verdere uitleg.
    Dark Paradise is een vrij groot gebied in de schaduwen van het bruisende zakendistrict Manhattan. Het is een plaats waar vrijwel iedereen wapens bij zich draagt, en er niet over peinst om tegen grote namen in te gaan. Jongemannen met macht staan hoog in het aanzicht, en bezitten vrijwel alle plaatsen in Dark Paradise met ijzeren vuist. Vrouwen staan veelal lager in rang en dienen meestal onder de mannen al plezierstuk. Er zijn enkelen die het hebben kunnen schoppen tot dealer of serveerster - maar de meesten zijn er absoluut niet vrijwillig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sydrian schreef:
    [RPG] Dark Paradise


    || Dark Paradise. Zo wordt de achterbuurt van Manhattan genoemd. Eens je verstrikt raakt in het web van drugs, criminaliteit, alcohol, clubs, dealers, handelaren, prostitutie en zo veel meer - is Dark Paradise de enige plek waaruit je nooit meer kunt ontsnappen. Het is zonder twijfel een organisatie die nooit slaapt. Hoewel de buurt een aftandse wijk moet voorstellen - is er zoveel meer mis met de jongeren die zich er gesetteld hebben. De meesten gedwongen, enkelen vrijwillig. Het is een spel dat je meesleurt tot je niet meer boven komt. Moord is een dagelijks iets, bazen worden met respect behandeld en Dark Paradise is de enige plek zonder taboe's.

    || Verdere uitleg.
    Dark Paradise is een vrij groot gebied in de schaduwen van het bruisende zakendistrict Manhattan. Het is een plaats waar vrijwel iedereen wapens bij zich draagt, en er niet over peinst om tegen grote namen in te gaan. Jongemannen met macht staan hoog in het aanzicht, en bezitten vrijwel alle plaatsen in Dark Paradise met ijzeren vuist. Vrouwen staan veelal lager in rang en dienen meestal onder de mannen al plezierstuk. Er zijn enkelen die het hebben kunnen schoppen tot dealer of serveerster - maar de meesten zijn er absoluut niet vrijwillig.

    Maar alle rollen zijn al ingevuld?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Maar alle rollen zijn al ingevuld?


    Mag je die dan niet opgeven?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sydrian schreef:
    (...)

    Mag je die dan niet opgeven?

    Van mij wel, maar de voorkeur gaat eerder uit naar RPG's waar je nog aan kan meedoen.
    Als het dan in de nieuwsbrief staat, hebben misschien sommigen zin om mee te doen. En als zo'n RPG al vol is, is dat jammer. Dat is de redenering erachter.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Die story van Comanche hoe heet 'ie ook al weer... Oh ja! Window Rock


    26 - 02 - '16