• Hier zijn we met een nieuw topic. De 2 oude topics waren verouderd en niet up to date met recentelijke items. Daarom hebben we een nieuw topic. Als jullie hier leuke items plaatsen, bespaart ons het enorm veel speurwerk naar leuke items. Dus plaats hier leuke dingetjes voor de nieuwsbrief: quizzen, topics, stories, foto's, gedichten, polls en RPG.

    Opmerking 1: we maken kenbaar dat we reacties gebruikt hebben. Dat kan door te doorstrepen, je bericht leeg maken, ...
    Opmerking 2: natuurlijk mag je je eigen creaties promoten, maar we willen graag dingen die door andere users zijn gemaakt.
    Opmerking 3: we zoeken geen nieuwe onderwerpen voor de nieuwsbrief maar quizzen, topics, foto's, stories, foto's, gedichten en polls. Als je een nieuw idee hebt voor de nieuwsbrief, maak je een suggestie aan.
    Opmerking 4: vanaf nu is er ook RPG van de week. Dus je mag nu ook RPG rollentopics opgeven.
    Opmerking 5: vanaf nu is er ook een lijstje van de week!

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 19:15 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scorpia schreef:
    Ik vraag me af waarom er topics in kunnen worden gezonden, als er toch alleen maar belangrijke mededelingen in de nieuwsbrief staat.
    Voor het moment zijn er al heel de tijd belangrijke mededelingen geweest en die krijgen dan even voorhang. Lijkt mij ook best logisch eigenlijk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Voor het moment zijn er al heel de tijd belangrijke mededelingen geweest en die krijgen dan even voorhang. Lijkt mij ook best logisch eigenlijk.


    Hmm. Maar ik vind ze al veel opvallen omdat er [mod-mededeling] of [betá-mededeling] of [whatever-mededeling] voorin de titel staat en het ook vaak in de spotlight wordt gezet. Zelf vind ik dat normale topics ook een kans mogen krijgen en het was een tijdje geleden dat er een normale topic in stond.


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)

    Hmm. Maar ik vind ze al veel opvallen omdat er [mod-mededeling] of [betá-mededeling] of [whatever-mededeling] voorin de titel staat en het ook vaak in de spotlight wordt gezet. Zelf vind ik dat normale topics ook een kans mogen krijgen en het was een tijdje geleden dat er een normale topic in stond.


    Het is de bedoeling dat zoveel mogelijk leden die topics zien, dus het is logisch dat die in de schijnwerpers worden gezet.


    Queer zijn is gewoon alles

    Scorpia schreef:
    (...)

    Hmm. Maar ik vind ze al veel opvallen omdat er [mod-mededeling] of [betá-mededeling] of [whatever-mededeling] voorin de titel staat en het ook vaak in de spotlight wordt gezet. Zelf vind ik dat normale topics ook een kans mogen krijgen en het was een tijdje geleden dat er een normale topic in stond.
    Ook crewmededelingen geraken verstopt in het actieve topics en door het in de nieuwsbrief te plaatsen, bereikt het een breder publiek. Volgende week staan er vast weer gewone topics in.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Ook crewmededelingen geraken verstopt in het actieve topics en door het in de nieuwsbrief te plaatsen, bereikt het een breder publiek. Volgende week staan er vast weer gewone topics in.


    Of er moet terug iets belangrijk gebeuren.:')


    Queer zijn is gewoon alles

    Scorpia schreef:
    Ik vraag me af waarom er topics in kunnen worden gezonden, als er toch alleen maar belangrijke mededelingen in de nieuwsbrief staan.

    Komkom. ^^
    Mijn woorden niet gaan verdraaien. Ik zei dat zulke topics voorrang krijgen. Niet dat er enkel zulke topics in de nieuwsbrief mogen. Er komen heus ook andere topics in de nieuwsbrief dan enkel mededelingen.
    Mededelingen hebben gewoon voorrang omdat ze van algemeen nut zijn en zoals iemand eerder vermeldde: die mededelingen moeten zoveel mogelijk mensen bereiken.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Painted Sin || DM

    Het is gewoon geweldig goed geschreven en een geweldig goed idee.


    help

    The Great Hall -topic.
    Slytherin common room -topic.

    De topics veranderen iedere keer omdat ze sneller vol zijn dan de nieuwsbrief uitkomt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Incantatem schreef:
    Het archief van de raadsels van de Common Room van Ravenclaw, hier is de link. Ik zou het leuk vinden als ook mensen buiten de Common Room van Ravenclaw of sowieso buiten de Common Rooms de raadsels kunnen kraken als ze dat leuk vinden; immers zijn er een hoop mensen die een raadsel wel kunnen waarderen.

    Het (de story red.) is dan wel van mij omdat ik graag de raadsels wou archiveren, maar ik beschouw het meer als van de hele Common Room van Ravenclaw, aangezien we ook leden van Ravenclaw raadsels insturen en ook omdat raadsels typisch Ravenclaw zijn. :Y)


    Theodora schreef:
    I second this ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik raad alle stories van Insurgent aan!
    Vooral White feathers.
    Ook heeft ze een serie van 4 delen. Die zijn ook heel mooi geschreven!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Ik raad alle stories van Insurgent aan!
    Vooral White feathers.
    Ook heeft ze een serie van 4 delen. Die zijn ook heel mooi geschreven!


    Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn!
    http://www.quizlet.nl/stories/114466/white-feathers/


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    The Rel of Quizlet is echt een geweldige RPG, en heel erg origineel.
    Voor de stories zou ik iets van Scorpia of Square aanraden, het zijn beiden geweldige schrijfsters.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum schreef:
    The Rel of Quizlet is echt een geweldige RPG, en heel erg origineel.
    Voor de stories zou ik iets van Scorpia of Square aanraden, het zijn beiden geweldige schrijfsters.


    Awh, dat is lief zeg! (:


    Some people are art and do art at the same time

    Avarosa schreef:
    Quiz:
    http://www.quizlet.nl/quiz/393804/welke-support-ben-jij-in-league-of-legends/


    Aww! Wat lief dat je dat zegt (:


    26 - 02 - '16