• Hier zijn we met een nieuw topic. De 2 oude topics waren verouderd en niet up to date met recentelijke items. Daarom hebben we een nieuw topic. Als jullie hier leuke items plaatsen, bespaart ons het enorm veel speurwerk naar leuke items. Dus plaats hier leuke dingetjes voor de nieuwsbrief: quizzen, topics, stories, foto's, gedichten, polls en RPG.

    Opmerking 1: we maken kenbaar dat we reacties gebruikt hebben. Dat kan door te doorstrepen, je bericht leeg maken, ...
    Opmerking 2: natuurlijk mag je je eigen creaties promoten, maar we willen graag dingen die door andere users zijn gemaakt.
    Opmerking 3: we zoeken geen nieuwe onderwerpen voor de nieuwsbrief maar quizzen, topics, foto's, stories, foto's, gedichten en polls. Als je een nieuw idee hebt voor de nieuwsbrief, maak je een suggestie aan.
    Opmerking 4: vanaf nu is er ook RPG van de week. Dus je mag nu ook RPG rollentopics opgeven.
    Opmerking 5: vanaf nu is er ook een lijstje van de week!

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 19:15 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Draculea schreef:
    (...)
    I agree. Veel persoonlijker dan telkens van die Tumblr-dingen.


    (bloos) ik zoek er later nog wel meer.


    Your make-up is terrible

    mijn story Fake love. :Y)(A)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Revolution als RPG.

    [ bericht aangepast door een moderator op 21 aug 2013 - 0:44 ]


    Your make-up is terrible

    voor RPG

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 aug 2013 - 12:26 ]


    -

    Is het misschien ook leuk om een ''user van de week'' te hebben?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Conquistador schreef:
    Is het misschien ook leuk om een ''user van de week'' te hebben?


    Hahhaa, klinkt leuk, maar Rutger kent ons niet.


    -

    Verwelken schreef:
    (...)

    Hahhaa, klinkt leuk, maar Rutger kent ons niet.


    Je denkt toch niet echt dat Rutger alles uitkiest? o.o
    Ik vind het sowieso geen goed idee, dat word echt oorlog.


    Your make-up is terrible

    Heel slecht idee. Dan krijg je zeker vriendjespolitiek / vriendjespolitiek gezeik.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    @ Verwelken en @ Hatsumomo

    Ja maar dat een van de mods (die stellen die nieuwsbrief toch samen?) gewoon een random user kiest en dat die gewoon User Van De Week wordt. Dus gewoon random, waardoor niemand er wat op zeggen mag? (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Je denkt toch niet echt dat Rutger alles uitkiest? o.o
    Ik vind het sowieso geen goed idee, dat word echt oorlog.


    Nee, dat denk ik ook niet.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 19:31 ]


    -

    Conquistador schreef:
    @ Verwelken en @ Hatsumomo

    Ja maar dat een van de mods (die stellen die nieuwsbrief toch samen?) gewoon een random user kiest en dat die gewoon User Van De Week wordt. Dus gewoon random, waardoor niemand er wat op zeggen mag? (:


    Als je het willekeurige doet, zullen er heel vaak inactieve users worden gekozen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Als je het willekeurige doet, zullen er heel vaak inactieve users worden gekozen.


    Hmm hoeft niet, als de mods dan wel even kijken naar of de user recent wel online is geweest. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat is dan de toegevoegde waarde van een 'user van de week', naast de titel, als er gewoon willekeurig wordt gekozen?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fauxlivia schreef:
    Wat is dan de toegevoegde waarde van een 'user van de week', naast de titel, als er gewoon willekeurig wordt gekozen?
    Dat zat ik me dus ook al te bedenken :'P.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Het idee is best leuk, maar users zullen gaan spammen om een plek te krijgen :X


    -